hallucinerende drugs

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo ik zou graag een hallucinerende drugs hebben die verkrijgbaar is bij de apotheker zonder doctersatest kunnen jullie mij helpen ?
 
ik geloof niet dat je dit kunt krijgen zonder dokter recept anders denk ik dat het wel een sheel druk kon worden bij de apotheek hahahaha :tearsofjoy:
 

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Tja, wel tegen betaling neem ik aan dat je bedoelt.
Dan heb je die DARO retard capsules (anti-hoestcapsules) met dextromethorfan (DXM).

Maar het beste ga je naar de smartshop en koop je paddo's.
 

Oom Klaas

Badass junkie
Jep, ik zou dan ook gewoon dxm bij de kruidvat/trekplijster ed. halen,
je moet er van houden maar 't is volgens mij het enige wat je zo kan kopen...

Veel plezier met kotsen en scheef lopen :grin:
 

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Inderdaad dat klopt. Ik heb een erg sterke maag ik moet echt van niets kotsen.
Maar het zit ook een stukie tussen je oren. Hou altijd wat water bij je en hou in je hoofd dat je niet moet overgeven dat helpt wel.
 

Elentherelién

Experimenterende gebruiker
burnevil92 zei:
hallo ik zou graag een hallucinerende drugs hebben die verkrijgbaar is bij de apotheker zonder doctersatest kunnen jullie mij helpen ?

Ik zou natuurlijk net als iedereen kunnen zeggen dat je DXM kan proberen.
Maar omdat ik jouw berichtje kortaf vind en onnozel, zeg ik enkel dat jij eens flink op het web moet kijken en lezen, voordat je überhaupt aan hallucineren d.m.v. drugs gaat denken.

(Daarbij voor visuals DXM pakken is vrij stompzinnig paddo's zijn over het algemeen veel visueler)
De schade niet te vergeten :tongueout:
 

Oom Klaas

Badass junkie
(Daarbij voor visuals DXM pakken is vrij stompzinnig paddo's zijn over het algemeen veel visueler)
De schade niet te vergeten

Paddo's bij de apotheek?
Die apotheek zou je me toch echt een keer moeten wijzen! :rolleyes:
 

TrippyShit

Badass junkie
Dat zegt hij toch niet -.-'' Maar idd DXM is helemaal niet zo heel bijzonder, en vrij schadelijk. Als je een keer wilt trippen, en dat is meer dan alleen hallucineren!! zou ik een half portie paddo's halen bij de smartshop. Maar lees je zoals al gezegd werd eerst even goed in over wat 'trippen' precies inhoud. Het is meer dan hallucineren en kabouters ga je niet zien. Wil je alleen hallucineren en echt zieke dingen zien. Dan kan je 300/400mg mdma nemen. Rook er wat wiet bij en klaar is kees. Dat doet je ook minder dan paddo's de kans op bad gaan is nihil omdat je je super goed voelt en van de kaart bent.
 

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ten eerste, waarom raad je in godsnaam iemand aan om 400mg mdma te nemen, ik word altijd een beetje boos als ik zo een dingen lees op dit forum

ten tweede, waarom moet ik altijd lachen als ik de naam "DARO retard capsules" lees? :tongueout:
 

Serenity

Badass junkie
VidaLoCa zei:
Je kan xanax nemen maar dan moet je al wat binnenhebben kan je enkel op voorschrift krijgen.
Als je dxm wil proberen ;

Mijn report

viewtopic.php?f=21&t=17192

edit : Kotsen doe je er totaal niet van.

Heb je die shit wel eens geproefd gek?
Kotsen is sowieso erg persoon gerelateerd. Heb mijn hele maag eruit gekotst alle keren dat ik DXM heb gebruikt.
Sowieso een kutmiddel. Het is dodelijk in bijna alle bedenkelijke combinaties, dat zegt voor mij al genoeg over het middel. Echt fijn trippen is het ook niet. Het is hard, zenuwachtig, zweterig en al je spieren zijn constant gespannen. Je ogen zien er ook niet bepaald gezond uit op DXM gebruik.
 

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
VidaLoCa zei:
Je kan xanax nemen maar dan moet je al wat binnenhebben kan je enkel op voorschrift krijgen.
Als je dxm wil proberen ;

Mijn report

viewtopic.php?f=21&t=17192

edit : Kotsen doe je er totaal niet van.

Heb je die shit wel eens geproefd gek?
Kotsen is sowieso erg persoon gerelateerd. Heb mijn hele maag eruit gekotst alle keren dat ik DXM heb gebruikt.
Sowieso een kutmiddel. Het is dodelijk in bijna alle bedenkelijke combinaties, dat zegt voor mij al genoeg over het middel. Echt fijn trippen is het ook niet. Het is hard, zenuwachtig, zweterig en al je spieren zijn constant gespannen. Je ogen zien er ook niet bepaald gezond uit op DXM gebruik.
Stop het terug in de capsules en je proeft niets :tearsofjoy: . Dat hangt af van persoon tot persoon of je dxm leuk vindt. Ik heb donderdagnacht nog dxm genomen, 2 pakjes zo een 600 mg dus 3de fase. En ik heb niet getript maar me erg euforisch gevoeld en heb gewoon kunnen slapen 5 uur na inname ik vind het een fijne drug.
 
Bovenaan