Deze link gaat over België toch?Afhankelijk van hoe zwaar de overtreding is, voorziet de wet dat men een gevangenisstraf tussen drie maanden en vijf jaar én een geldboete tussen 1.000 en 100.000 euro kan krijgen. Dit bedrag moet vermenigvuldigd worden met 8 opdeciemen, wat betekent dat de boete in de praktijk tussen de 8.000 en 800.000 euro kan liggen.
In het verkeer is er een nultolerantie wat druggebruik betreft. Sinds 1 oktober 2010 wordt er met speekseltesten gecontroleerd op cocaïnegebruik in het verkeer.
Wat zegt de wet over cocaïne? - De Druglijn
In België verbiedt de wet het bezit, de verkoop, de aankoop en de invoer van cocaïne. De strafmaat hangt af van hoe zwaar de overtreding is.www.druglijn.be
In welke deelstaat ben je aangehouden?Ik ben gister aangehouden in duitsland. Ze hebben hier een halve gram coke bij mij gevonden. Er was niks in mijn urine. Ze hebben deze in beslag genomen en een aantekening gemaakt. Wat voor hoogte van boete kan ik hiervoor verwachten? Iemand enig idee?
Waarom meteen "kutpolitie"?Kut politie
Hoe is het uiteindelijk afgelopenIk heb ook geen verklaring afgelegd. Reed gwn een routine controle aan de grens in. Stom toeval eigenlijk. Ik heb het eigenlijk jaren niet gebruikt was het van plan om weer eens te doen. Dus vinden in me systeem/lichaam doen ze zowiezo niet
Ga je zelf nog een topic openen om te weten te komen wat/hoe er met je zal gebeuren toen je in Duitsland gepakt bent ?.Hoe is het uiteindelijk afgelopen
Het gaat in dit geval om ´duitsland´Afhankelijk van hoe zwaar de overtreding is, voorziet de wet dat men een gevangenisstraf tussen drie maanden en vijf jaar én een geldboete tussen 1.000 en 100.000 euro kan krijgen. Dit bedrag moet vermenigvuldigd worden met 8 opdeciemen, wat betekent dat de boete in de praktijk tussen de 8.000 en 800.000 euro kan liggen.
In het verkeer is er een nultolerantie wat druggebruik betreft. Sinds 1 oktober 2010 wordt er met speekseltesten gecontroleerd op cocaïnegebruik in het verkeer.
Wat zegt de wet over cocaïne? - De Druglijn
In België verbiedt de wet het bezit, de verkoop, de aankoop en de invoer van cocaïne. De strafmaat hangt af van hoe zwaar de overtreding is.www.druglijn.be
Levenslang !Hallo allemaal
een bekende van mij is aangehouden in Duitsland met 500 gram heroïne verder geen strafblad
weet iemand wat de straf ongeveer zou kunnen zijn ?
Bedankt man voor je nuttige antwoordLevenslang !
edit.
Ik laat me verleiden tot het speculeren eh , levenslang is mss wat hij ongeveer gaat krijgen.
of mss ongeveer gewoon een tik op de vingers 🤷🏻♂️ , bel de polizei anders effe die kunnen je wel verder helpen.