halve gram doorgesnoven, schade?

mokkko

Newbie
hi,
ik heb enkele weken geleden een halve gram speed gesnoven verspreid over 5 uur. ik deed het voor 't eerst met een vriend die ik veel vertrouw. hij zei mij dat die hoeveelheid OK is maar toen ik 't opzocht naderhand blijkt dat deze dosis veel te hoog is. ik heb het sindsdien nooit meer gedaan en heb er spijt van. kan dit permanente schaden hebben hebben aangericht aan mn brein? ik heb al veel reacties gelezen maar zou graag nog anekdotes van jullie lezen. wat ik al las komt neer op "het heeft je brein in 't begin wel beschadigd maar normaal geizen heeft je brein 't hersteld' wat denken jullie?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zo eenmalig zal het wel meevallen inderdaad. Maar geen gewoonte van gaan maken in ieder geval. Sowieso niet een gewoonte van speed gebruik maken, maar zeker ook niet van dit soort onnodig hoge doseringen.

mokkko

Newbie
k twijfel er heel erg aan aangezien ik al sinds dan zo'n rare spanning heb in mijn hoofd. zegmaar een heel lichte druk maar ik weet niet of dit van de stress is of mss door die nacht vol pep

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
k twijfel er heel erg aan aangezien ik al sinds dan zo'n rare spanning heb in mijn hoofd. zegmaar een heel lichte druk maar ik weet niet of dit van de stress is of mss door die nacht vol pep
Na twee weken zou je niks meer van de pep moeten merken. Dus wellicht stress inderdaad. Of placebo omdat je denkt dat het door de pep komt, waardoor je het gevoel in stand houd.

Maak je geen zorgen over die avond pep, dat is gebeurd en kun je toch niet meer veranderen. Voor een keertje kan dat geen kwaad.

Bovenaan