Hand chakra's en wiet.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik zag vandaag toevallig de aura van mijn waterpijp (ben al wel een paar weken clean btw :P ) en tot mijn verbazing zag ik die mooie heldere groene kleur die alle healers in hun aura hebben. Nu kan ik me herinneren dat de eerste keer dat ik energie uit mijn handen voelde komen (hand chakra's) was toen ik knetter stoned was. Nu kan het zijn dat die aura kleur van mijn handen afkomstig is (psychometry) maar het kan ook zo zijn dat wiet iets doet met je hand chakra's en wellicht ook andere chakra's. Iemand anders hier ervaring mee?

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
dit is allemaal vaag maar wel interesant :) !
mischien komt de groene kleur van cannabis? er is wel verband ? toch?

_Kat_

Bewuste gebruiker
Zou kunnen. Maar dat is waarom ik het hier vraag. Ik heb eerder een zakje wiet voor mijn derde oog (dit is zo fucking vaag, I know :P ) gehouden en ik voelde er vrij veel energie uit komen. En toen was ik nog lang niet zo gevoelig als dat ik nu ben. Dus dat er spirituele energie in wiet zit weet ik allang, maar wat het nou precies met je doet op een spiritueel niveau dat is waar ik naar benieuwd ben.

(Heb btw zonet anderhalf uur gemediteerd, en ik had na een uur al een rush die me deed denken aan mijn speed periode. WOW!!!)

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
chakra's en wiet zijn allebij zeer philosofisch en mentaal gericht , mss de conbinatie van 2 (natuurlijk) philosofiche middelen ? de scheikunde er rond ken ik natuurlijk ook niet :)
IK zal dit topic zeker volgen!

Bovenaan