Handle with care!!!!!!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Hmm bij nadere inspectie zijn die blotters van mij niet tweezijdig met iets kleurrijks bedrukt en is het lettertype aan de ‘witte’ kan wel de zelfde als die op de volledige wit met zwarte tekst blotters. Wel erg goed dat hier af en toe naar gekeken wordt, het is natuurlijk logisch dat dit vroeg of laat gebeurt.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!

bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
Ja kan ook de verf van de print zijn zei iemand hier eerder al. Mijn enige referentie zijn die bijna blanco 1P blotters. Het blijft een beetje gissen, jammer dat ik niet zo slim ben als die Reddit chemicus.

ik kijk wel wat ik ermee doe. Misschien nog een paar MD van <20ug om te kijken of ik er consistent hoofdpijn mee kan triggeren. 🐇

cutepool

Bewuste gebruiker
Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.

Megadude

Experimenterende gebruiker
Ik heb die 1-p-lsd artwork blotters 150 mcg van rcp (ik herken de verpakking) ook al gehad. Was werelds CEV's
s en OEV's everywhere. Jammer dat je niet meer naar musea kan, want moderne kunst werkt altijd goed bij mij (en walvissentrancemuziek) In België hoorde ik zijn ze nog open. Alleen om daar over de grens te gaan heb je weer een soort verklaring voor nodig.

Die andere weet ik niet. Is dat wat eigenlijk Mipla? Eigenlijk nog nooit van gehoord.

Buu

Wijs gebruiker
Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.

cutepool

Bewuste gebruiker
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.

Buu

Wijs gebruiker
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.

Pace Ley

Hmm bij nadere inspectie zijn die blotters van mij niet tweezijdig met iets kleurrijks bedrukt en is het lettertype aan de ‘witte’ kan wel de zelfde als die op de volledige wit met zwarte tekst blotters. Wel erg goed dat hier af en toe naar gekeken wordt, het is natuurlijk logisch dat dit vroeg of laat gebeurt.
16158957849494171998394262545253.jpg
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)

cutepool

Bewuste gebruiker
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Het is gewoon best jammer dat het argument “het is een RC LSD analoog en dus accuraat gedoseerd” kennelijk niet meer op gaat. Waarschijnlijk bergafwaarts vanaf hier...

Beste wat je kunt doen is je vendor erop aanspreken en de spullen terugsturen. Kleine kans dat er iets mee gedaan wordt en de fabrikant z’n proces verbetert, maar toch.

Ik snap dat het lullig is als je hier net een flinke strippenkaart van hebt aangeschaft en het dan maar voor lief neemt, maar het is natuurlijk eigenlijk gewoon niet goed.

Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:

Reddit

dit zaakje stinkt...

Fyrckant

Bewuste gebruiker

KaapStad

dit zaakje stinkt...

Hmm.., dit had ik nog niet gelezen. Nu moet ik bekennen dat ik niet zo vaak op rc-scene.com lees - en dus ook niet weet hoe betrouwbaar de persoon achter rc-scene.com is... Dat komt mede ook door het 'schreeuwerige gevoel' dat ik bij die website krijg...

Edit, precies zoals Fyrckant hierboven al benoemd.

Pace Ley

Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅
Ja ok, bij 5 had ik ook een beetje hoofdpijn. Maar dat kwam omdat mn ogen heel actief bleven als ik probeerde te ontspannen, dus dat ga je wel een beetje voelen :sweatsmile:
Is dat het niet bij jou? Als ik visuals aan het bekijken ben met gesloten ogen, moet ik ze echt af en toe open doen om mn ogen te ontspannen.

Oeh drama op Reddit. Dus met andere woorden. Een producent verkoopt zijn stoffen (een tartrate waarschijnlijk) aan een tussenhandelaar, die tussenhandelaar koopt blotters en gooit ze in de tartrate en laat ze daar een tijdje weken. Droogt ze daarna en zet ze op de markt. Daarna gaat de producent de blotters van de tussenhandelaar testen en zegt dat via een anonieme gebruiker op Reddit met nogal voorname (kostbare) apparatuur dat ze vervuild zijn terwijl de stof bij diezelfde producent gekocht is.

Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.

Megadude zei:
walvissentrancemuziek
Is dat dit ik kan me voorstellen dat je daar niet nuchter naar kan luisteren. Ik vind het zo nuchter niks. Echter ik kan me wel voorstellen dat op LSD het erg leuk wordt.

Pace Ley

Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.

Als je op een laboratorium werkt, is het een koud kunstje hoor. Alles staat al klaar en voor jezelf iets testen is helemaal niet gek of verdacht op veel plekken. Niemand vraagt waar je mee bezig bent en tussen een paar validatieruns door (die je altijd moet doen) kun je er ook wel iets van belang tussen drukken.
Op sommige scholen staat ook genoeg apparatuur om dit te doen. De apparatuur is duur, maar als het is afgeschreven in medische of commerciele laboratoria, gaat t op een school een nieuwe ronde mee.
Ik ben zelf opgeleid tot chemisch analist en één van mn afstudeeropdrachten heb ik toegewijd aan de synthese van LSD25. Ik heb dat verslag nog liggen trouwens, superleuk want ik wist toen niet dat ik het jaren later pas zelf zou gebruiken.

Laatst bewerkt:

jam

Bewuste gebruiker
Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.

cutepool

Bewuste gebruiker
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.
Lol, gevonden. Er was maar een plek waar ik niet gekeken had xD
Binnenkort dus een order, met wat DiPT, diclazepam en wat 5-br-dmt/5-cl-dmt/5-meo-mipt.
Yummy.

jam

Bewuste gebruiker
Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.

KaapStad

Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.
Ik heb de naam Mipla al vaker voorbij zien komen. Ik hoop de aankomende maanden wat te kunnen gaan experimenteren met lysergamides. Ondanks dat ik überhaupt nog geen ervaring met dergelijke stofjes heb, hoe zou je Mipla omschrijven qua effect?

jam

Bewuste gebruiker
Ik zou het omschrijven als een fijne high waarin alles scherper wordt, maar waar je toch moeilijk de vinger op kon leggen (op 200mcg). Het was leuk voor een wandeling in de natuur en om wat uit te rusten in het bos onder een boom in de zon. Ik vond het niet sterk visueel maar wel ontspannend, en het werkte niet zo heel lang. Maar de come-up duurde wel best lang vond ik, de effecten waren mild en duurde zo'n 3 uur (na een come-up van ongeveer 2uur).

Bovenaan