Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:
Ik heb dus ook van die niet standaard 1P blotters met aan beide zijden een print. Die smaken ook bitter en heb er heel erg hoofdpijn van gehad. en laatst met een 19ug MD ervan weer de dag erna en nog eens met een derde 19ug niet de dag erna maar wel twee dagen. Dat is misschien een beetje vergezocht, maar ik ga het restant wegdoen als ik dit zo lees. Thanks voor de link!
Ja kan ook de verf van de print zijn zei iemand hier eerder al. Mijn enige referentie zijn die bijna blanco 1P blotters. Het blijft een beetje gissen, jammer dat ik niet zo slim ben als die Reddit chemicus.bij mijn weten..'correct me if I'm wrong' hebben lsd zegels geen smaak..
2c-e is wel wat zuur/biiter
mss maar beter wegdoen ja.
Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.Ik heb 1cP-MiPLA en AL-LAD gehad en ze zijn gewoon goed. De "onzuiverheden" hebben geen invloed op de trip.
Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.Nogal moeilijk zeggen met een anekdotische ervaring. Je zult een tien tot dertigtal minder ug niet voelen, maar je kan moeilijk zeggen dat het geen invloed heeft.
Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.Ik bedoelde dat de onzuiverheden geen invloed op de trip hebben - niet de hoeveelheid van de actieve stof.
Het is nergens bewezen dat iso-lsd (of analogen) enige side effects kunnen veroorzaken. Uit mijn ervaring en wat research dat ik online heb gevonden blijkt dat het helemaal niet actief is.
U kunt altijd nog zelf zo'n zegel bestellen en het onderzoeken.
Hmm bij nadere inspectie zijn die blotters van mij niet tweezijdig met iets kleurrijks bedrukt en is het lettertype aan de ‘witte’ kan wel de zelfde als die op de volledige wit met zwarte tekst blotters. Wel erg goed dat hier af en toe naar gekeken wordt, het is natuurlijk logisch dat dit vroeg of laat gebeurt.

Gekregen? 😏 Ja ik ook.Oh zo. Ja negatieve side effects zal je waarschijnlijk niet ervaren. Ik heb die AL-LAD blotters ook gekregen en zal ze ook gewoon gebruiken, maar als ik ze zelf zou kopen zou ik toch voor de juiste batch gaan.
Ja zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Deze print heb ik ook gehad, wel licht smaakje maar niet heel vies, werkten verder prima.Bekijk bijlage 18189
Bedoel je deze? Ik vind ze ook licht bitter tov de smaakloze witte, maar dat lijkt me gewoon de verf.
Ik heb geen last van negatieve effecten, ook niet op hoge doseringen (tot 5 zegels gegaan)
Ik weet niet of je deze zegels/blotters al hebt geprobeerd, maar die zijn mogelijk vervuild/bevatten onzuiverheden. Zie link:
rc-scene.com
Ik mis een beetje de check in deze fact check. Waar kan ik zien dat die anonymous voor de betreffende producent werkt?![]()
Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.
LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…rc-scene.com
dit zaakje stinkt...
![]()
Bogus warning against allegedly bad quality lysergamide blotters on Reddit. A smear campaign by Lizard Labs.
LSD blotters, smear campaign by Lizard Labs on Reddit – Screenshot FACT CHECK (March, 2021)The Reddit r/researchchemicals sub recently allowed publishing a smear campaign.(Don’t trust a…rc-scene.com
dit zaakje stinkt...
Ja ok, bij 5 had ik ook een beetje hoofdpijn. Maar dat kwam omdat mn ogen heel actief bleven als ik probeerde te ontspannen, dus dat ga je wel een beetje voelenJa zou goed kunnen dat het deze zijn. 5! 😅
Is dat dit ik kan me voorstellen dat je daar niet nuchter naar kan luisteren. Ik vind het zo nuchter niks. Echter ik kan me wel voorstellen dat op LSD het erg leuk wordt.Megadude zei:
walvissentrancemuziek
Hmmm, die anonieme Redditavatar is wel heel verdacht. Wie heeft nu al die apparatuur om LSD te testen in huis? Dat is zeker voor LSD nogal dure (Bruker) apparatuur van een tonnetje aan euro's. Of je moet bij een lab werken, alleen daar wordt je nogal snel uitgegooid als je daar voor jezelf LSD gaat zitten testen.
1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.Gekregen? 😏 Ja ik ook.
Ik heb nog heel veel over, voor een aantal maanden. Daarnaast 1cP en wat 4-sub tryptamines.
Ik zou ooit nog EiPLA/MiPLA/1cP-MiPLA willen proberen maar ze zijn nergens meer te vinden :/
Lol, gevonden. Er was maar een plek waar ik niet gekeken had xD1cP-Mipla heb ik onlangs nog voorbij zien komen bij een vrij bekende vendor. Had er zelf ook Mipla gekocht maar ben eigenlijk niet zeker of dit de 'gewone' of de 1cP was, ik vermoed de 1cP ook.
Ik heb de naam Mipla al vaker voorbij zien komen. Ik hoop de aankomende maanden wat te kunnen gaan experimenteren met lysergamides. Ondanks dat ik überhaupt nog geen ervaring met dergelijke stofjes heb, hoe zou je Mipla omschrijven qua effect?Ik vond Mipla best fijn voor een lange natuurwandeling zonder dat het echt te intens werd op een dosis van 200mcg. Diegene met wie ik toen wandelede heeft toen nog 400mcg bijgenomen, waardoor het wel wat intens werd, maar dit was voor mij op 200mcg niet het geval. Heel aangenaam om een middag te wandelen en de korte werkingsduur is ook best aangenaam vond ik.