Happiness only :D

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Het nadeel van coke vind ik dat je niet alleen het erg chillende gevoel krijgt, maar ook dat "opgefokte" gevoel wat ook blijft nadat de "Happiness" verdwenen is.

Is er nu niet een middel dat alleen dat chillende effect geeft ??

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ja maar ik weet niet of je iets wilt wat qua effect lijkt op coke, want mdma en coke zijn wel heel verschillend. Ik vind trouwens het opgefokte en onrustige gevoel bij pep nog een stuk erger dan bij coke.

Qocaïne

Badass junkie
Er is inderdaad geen middel, die specefiek dát chillende gevoel geeft.
Je zal het dus gewoon met de coke moeten doen!

:openmouth:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
En je moet het alleen doen bij speciale gelegenheden, niet zomaar want als het dan op is dan komt de gefrustreerdheid omdat je meer en meer wilt.
Als ik uitga en mn sos is dan op, vind ik dat een stuk minder erg dan als ik thuis coke op heb en mijn laatste lijntje er doorheen is gegaan. maarja, dat ben ik he :rolleyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:

MDMA :hearteyes:

Ja ik heb een keer een pil op waarvan gezegd werd dat het xtc was, maar volgens mij was dit bijna pure MDMA had bijna geen energie eigenlijk en lag 3 uur lang te chillen op strand 's avonds :sunglasses:

Maar is MDMA er ook in poedervorm ? snuifbaar dus ?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
gewoon doen joh! zei:
En je moet het alleen doen bij speciale gelegenheden, niet zomaar want als het dan op is dan komt de gefrustreerdheid omdat je meer en meer wilt.
Als ik uitga en mn sos is dan op, vind ik dat een stuk minder erg dan als ik thuis coke op heb en mijn laatste lijntje er doorheen is gegaan. maarja, dat ben ik he :rolleyes:

Heb ik eigenlijk geen last van. Ik kan zo een dikke lijn nemen omdat ik daar zin in heb en als het uitwerkt niets meer bijnemen :)

royallicious

Belezen gebruiker
Mdma poeder is heel relaxed, zit eigenlijk nooit rotzooi doorheen.
Koop zelf wel is grote lading en dan pilletjes drukken voor eigen gebruik.
Maar is geen specefieke drug

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
royallicious zei:

Wat kost dat zo'n beetje de gram ?
en al leg je daar een lijn van neem je dezelfde hoeveelheid als bij coke ?
Dan ga ik er binnenkort eens naar op zoek hier :)

royallicious

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
royallicious zei:

Wat kost dat zo'n beetje de gram ?
en al leg je daar een lijn van neem je dezelfde hoeveelheid als bij coke ?
Dan ga ik er binnenkort eens naar op zoek hier :)
Met lijnen heb ik geen flauw idee ik maak er altijd zelf pillen van.
Maar je moet ongeveer rekenen voor een groot prijs verschil, 15 tot 40 euro (correct me if im wrong).

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja heb al even gesearched hier op het forum vond de prijzen idd nogal varierend binnenkort eens aan mijn leverancier vragen of hij het wel heeft :grin:

L

Lid 3601

Gast
st an zei:
El Retro zei:
Coke bij het uitgaan is chill. Thuis gebruiken niet.
I beg to differ!

Idd! Ik heb 1 keer coke gebruikt toen ik uitging en het was toch niet hetzelfde. Ik vind het veel leuker om met z'n tweetjes (of met een paar) te consumeren en dan urenlang babbelen, over hoe je je voelt op dat moment, of over allerlei andere zaken.

Sniffie

Experimenterende gebruiker
Mwah.. thuis of uitgaan, beide gewoon kick.

In beide gevallen ook klote als het op is.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Als ik uit ga naar feesten drink ik het liefst of neem er 1 pil bij als ik wat langer door ga voor de energie.
Als ik naar concerten ga :stoned: en natuurlijk ook :beer:

de rest doe ik het liefst als ik met vrienden ergens ga chillen

Imke

Badass junkie
Bij het uitgaan is het wel irritant, dat je steeds weer moet gaan snuiven..
Thuis of bij vrienden is nog steeds het leukste vind ik.

royallicious

Belezen gebruiker
Ik heb een probleem....
Ik kan niet snuiven aangezien ik een kapotte neus heb en zo om de 20 minuten een bloedneus enzo kan krijgen.
En ik het ook helemaal niet kan het snuiven, is er een andere methode ?

Flakers

Newbie
Qocaïne zei:
DonnieDark0 zei:
Qocaïne zei:

Uiteraard bestaat er MDMA poeder. En ja.. dat is snuifbaar :)

MDMA poeder op google
Jij adviseert ook de raarste methodes aan mensen hier!
Snif jij ook wiet??
MDMA komt niet voor nix in capsules, die zijn toch echt om in je keel te gooien hoor!Je rookt toch ook geen pep?
Buitendat is MDMA snuiven de doodslag voor je neus en krijg je een vreselijk goor gevoel in je strot.
Maarja, wat jij doet moet je zelf maar weten denk ik dan maar weer...

Delirium

Badass junkie
royallicious zei:
Ik heb een probleem....
Ik kan niet snuiven aangezien ik een kapotte neus heb en zo om de 20 minuten een bloedneus enzo kan krijgen.
En ik het ook helemaal niet kan het snuiven, is er een andere methode ?

Ja, base-cocaïne is een rookbare vorm van coke. Dit is echter héél anders dan snuif-coke, omdat het effect alleen duurt zolang je de rook in je longen hebt (informatie verzameld van internet - zelf gelukkig nog nooit crack gebruikt).

En inderdaad, MDMA-kristallen snuiven is nogal loos. Ten eerste omdat de smaak intens goor is en ten tweede omdat het minder lang werkt dan wanneer het oraal genomen is.

Gewoon wat kristalletjes in je drankje oplossen en in één keer achterover slaan! :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oke dan gelukkig meld iemand me dat even. anders had ik het binnenkort zo naar binnen gesnuffert :grin:

Ik zou niet als alternatief voor het snuiven van coke iemand crack roken aanraden :confused:

Rook dan de coke gemixt met tabak in lange vloei heel dun gerolt (ploffertje) Hierbij gaat wel veel werkzame stof verloren (deze verbrand te vroeg of te laat weet ik het)

Dan zou ik het oplossen in een glas en gewoon opdrinken, krijg je tenminste wel alles binnen. je mist alleen de verdoofde neus/tanden :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Flakers zei:
Qocaïne zei:
DonnieDark0 zei:
Qocaïne zei:

Uiteraard bestaat er MDMA poeder. En ja.. dat is snuifbaar :)

MDMA poeder op google
Jij adviseert ook de raarste methodes aan mensen hier!
Snif jij ook wiet??
MDMA komt niet voor nix in capsules, die zijn toch echt om in je keel te gooien hoor!Je rookt toch ook geen pep?
Buitendat is MDMA snuiven de doodslag voor je neus en krijg je een vreselijk goor gevoel in je strot.
Maarja, wat jij doet moet je zelf maar weten denk ik dan maar weer...

Lees: Poeder is snuifbaar

Lees niet: Poeder is snuifbaar, ik doe het altijd! Het is zo lekker :openmouth: Ik adviseer je om te snuiven.

Een domme vraag krijgt een dom antwoord.

Tuurlijk is het snuiven van MDMA peoeder niet fijn! Ik heb hetzelf nooit gedaan, maar ik ken mensen die het wel eens doen. Je neus brand totaal weg inderdaad. Neem dan inderdaad pillen of kristallen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker

Lees niet: Poeder is snuifbaar, ik doe het altijd! Het is zo lekker :openmouth: Ik adviseer je om te snuiven.

[/quote]

:wave: nee nee !

Domme vragen bestaan niet :rolleyes:

DjTrips

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:

:wave: nee nee !

Domme vragen bestaan niet :rolleyes:[/quote]

domme vragen en domme antwoorden bestaan niet,
er bestaan enkel mensen die vragen en antwoorden :wink:

OT = MDMA snuif je best niet, is veel erger dan pep /coke snuiven, beter in je drank doen, waardoor het ook beetje beter gedoseerd is aangezien niet veel MDMA nodig is om effect te krijgen :wink:

TIP : poeder is idd snuifbaar, zwavelzuur is ook poeder, ga je toch ook niet door je neus jagen :P

Qocaïne

Badass junkie
DjTrips zei:
DonnieDark0 zei:

TIP : poeder is idd snuifbaar, zwavelzuur is ook poeder, ga je toch ook niet door je neus jagen :P

Zwavelzuur heb ik nooit iemand zien snuiven.
MDMA poeder wek :wink:

Maar idd.. beter ff OT blijven1

El Retro

Wijs gebruiker
Dat coke niet chill is bij coke thuis gebruiken, bedoelde ik dat als je het alleen doet thuis het niet chill is. In het begin wel natuurlijk, maar op de duur blijft het niet speciaal meer en slaat het chille gevoel over tot paranoia. Maar het is idd waar dat coke thuis gebruiken met wat vrienden het chillste is wat er bestaat, tot de sealtjes op zijn...

El Retro

Wijs gebruiker
Op dat uur slaapt meestal iedereen al, ofwel het is weer eens 50 euro. En het is echt niet iets om "zomaar even" meer van te kopen. Je moet het serieus nemen hoor.

DjTrips

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
Op dat uur slaapt meestal iedereen al, ofwel het is weer eens 50 euro. En het is echt niet iets om "zomaar even" meer van te kopen. Je moet het serieus nemen hoor.

bij mij hoeft het niet :wink:

Bovenaan