Happy caps (Serieus topic)

Angramar Temenos

Badass junkie
Vraagje, hoe zit het nou met die trip dingen? En dan moet ik vooral denken aan trip-e (Link: http://www.onlinesmartshop.nl/trip-e-p-714.html ). Oh en, ja ik heb de zoekfunctie gebruikt. Alle discussies daarover waren dingen over scheikunde en stoffen erin waar ik niet veel van kon maken, maar ik ben gewoon benieuwd naar het effect.

P.S ik heb niet veel aan "Die dingen zijn bagger" of "Je gaat er retehard op". Vertel me waarom je dat vindt, en probeer het vooral te beschrijven. :stoned:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb 1 keer space-e genomen. Voelde echt heel vervelend. Ik voelde wel een vaagheid maar niet echt iets noemenswaardigs. Verder veel buikpijn en niks kon me echt vermaken. Heel onaangenaam gevoel in ieder geval.
Probeer de paddo's nog gewoon een keer uit, en als die mieren er weer aankomen gewoon wegsturen! :P

honingolie

Bewuste gebruiker
Happy Caps.. Sommige varianten doen wel wat, anderen weinig tot niets. Er zitten alleen maar natuurlijke ingrediënten in, verschilt per soort 'cap' welke.. Trip-e werkt opzich wel, door de LSA die het bevat.. Maar er kunnen (gebeurt niet bij iedereen) ook minder plezierige effecten optreden zoals misselijkheid, waardoor ik dus ook gewoon voor paddo's of LSD zou kiezen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dan niet die happycaps genomen, maar wel Hawai baby woodrose zaden. Hier zit ook LSA in. Ik had niet echt last van mijn buik, maar werd echt zo moe en slaperig, en ik tripte absoluut niet. Ik vind het maar niets, en van wat ik gelezen heb zijn er maar weinig positiefe ervaringen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
de 1e x had ik 2 caps op lege maag.. na redelijk lange tijd heb ik heeeeeerlijk gespaced,, zalige euforie.. kleuren en kleine vervormingen :hearteyes: maar de x daarop had ik erbij geblowd.. kotzen :kots: :openmouth:
hahaha vet gek,, maar 1e x was hemels :rock:

Gemini

Badass junkie
Ik heb de zwarte happy caps een jaar of 3/4 geleden genomen, Myster E.
Ik werd er wel lacherig van enzo, maar echt heel bijzonder vond ik het niet.
Ik was wel vrij relaxt, maar na een tijdje was ik zo gaar als ik een koekje. Ik vond het opzich wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Angramar Temenos

Badass junkie
Nou, ik heb er dus 4 gehad. Eerst 2 2 uur geleden, toen 2 ong. 50 minuten geleden. Ik merk er niet veel van, wel alsof ik steeds een rare X zie, niet echt in kleur of zo, gewoon raar. Alsof m'n gezicht daar gefocust wordt. Ik ben niet echt wazig in m'n hoofd, maar ik heb wel kleine dingen die ik normaal niet heb, alsof er steeds iets over m'n ogen gaat..

Heb 2 uur van te voren niks gegeten, toen 2 pillen, uur later een kiwi, en daarna weer 2 pillen. Ik wil het niet echt een trip noemen, maar het doet wel wat van je. Veel water gedronken; Van buikpijn of echte misselijkheid niet echt wat gemerkt. Het licht van het beeldscherm is wel irritant, en dat heb ik anders nooit.

Al met al, het doet niet heel veel met me, alleen zie ik die vage x steeds inzoomen op het woord dat ik net typ... geen echte visuals helaas. Ook niet echt rare gedachten of zo.

Bleh, had er wat meer van verwacht.

Angramar Temenos

Badass junkie
Whoa hij begint nu in te slaan! Wow! Had nog niet verwacht! Ik zit nu in m'n kamer, luister naar http://www.youtube.com/watch?v=9YVDmpAj ... re=related ! Heel mooi.. Beetje lichte visuals (geen kaboutertjes of fractals, meer lichte verstoringen, en patroontjes waarvan ik ie dat ik ze verbeeld..

Heel mooi, licht tripje! Wel een beetje bodyload die LSA, phoe, ik heb moeite met opstaan naar pc opm dit te typen, en ik heb steeds zin om te str4retchen zeg maar. Vind het wel lekker eigenlijk.. M'n pa kwam net binnen, zag wel dat er wat aan de hand was. "Je zit toch niet te blowen hé?!". Ik van "nee hoor :grin:" hij "dan is het goed". Daarna lachte ik 2-3 minuten over hoe die binnenkomt terwijl ik gewoon zit te trippen. Paar keer weirde gedachten gehad, moest erom lachen, niet bad gaan of zo. Ik vind het wel fijn :grin:.

Ik ga nu verder een beetje met de muziek mee. Laters! Misch schrijf ik een reportje nadat ik nuchter bennre!!

Doei DF! :tearsofjoy:

Mindgamer

Badass junkie
Drugs are bad...Mmmmkey :wink:

Wist je dat drugsgebruikers op zoek zijn naar zich zelf?

Nu je deze stap durfte te zetten, vind ik dat je klaar bent voor Purple Mushrooms :sunglasses:

Het laat je denken dat ongestelde vrouwen ook respect verdienen :)
Wat een zacht aardig goedje he :wink:
Buig voor Moeder Nature :stoned:

Angramar Temenos

Badass junkie
Mindgamer zei:
Drugs are bad...Mmmmkey :wink:

Wist je dat drugsgebruikers op zoek zijn naar zich zelf?

Nu je deze stap durfte te zetten, vind ik dat je klaar bent voor Purple Mushrooms :sunglasses:

Het laat je denken dat ongestelde vrouwen ook respect verdienen :)
Wat een zacht aardig goedje he :wink:
Buig voor Moeder Nature :stoned:

Hehe, vandaag salvia gedaan! :P

Hawk

Experimenterende gebruiker
Ik heb een paar jaar geleden met een vriend op terschelling happy caps genomen, we begonnen met 1 pil, na een uurtje nog 1 genomen. We voelden er weinig van, we hadden wel de hele tijd zin om rond te lopen en wat te gaan doen. We stonden op een camping, en liepen maar een beetje rond. Wat opmerkelijk was, is dat we beiden niet konden slapen. We lagen allebei tot een uurtje of 5 wakker (we hadden ze om een uurtje of 11 genomen).
Niet echt boeiend dus, maar zeker niet onaangenaam als je een keer een nachtje wilt doortrekken ofzo.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
ik heb die dingen ook best vaak genomen (zo eens per 3 maanden een jaar of 2lang ) tot aan een tijdje terug en eigenlijk altijd positieve erg xtc-like resultaten mee gehad. ik had die blauwe, roze, gele, zwarte en volgens mij ook oranje, geen idee meer wat wat was, maar namen waren trip-e. sex-e(die vergeet je natuurlijk niet, al maakten ze zeker hun naam niet waar) en nog wat meer -e varianten... vooral gemengd en vanaf een stuk of 6-8 pilletjes waren ze best vet eigenlijk :)

de enige die ik niet zo vond, was die zwarte, daar kreeg ik jeuk van in mn benen, net alsof het slechte pep was. maar die kon er in lichte mate dan wel weer voor zorgen dat al die andere kleurtjes langer en heftiger werkten. dus daar nam ik er gewoon niet teveel van :) Ik denk dat ik gewoon niet zo goed tegen caffeine enzo kan.

ik betaalde voor die dingen een tientje per stuk en kocht meestal voor mij en mn vriendin zo'n 4-8 potjes van, in verschillende kleurtjes. Tis wel ff doorslikken in vergelijking met xtc ofzo, aangezien dr 4-5 in een potje zitten, maar ik vond het zeker de moeite waard op de momenten dat ik niemand kende die aan goeie mdma kon komen. dit kon er voor mij wel mee door als vervanging :)

:wave:

Midway

Wijs gebruiker
Ik heb er ooit eens bij azarius besteld, van die blauwe zo, heb er jammer genoeg nooit iets van gevoeld.

Hans

Wijs gebruiker
-LSA caps (trip-e) stuk of 5 keer gedaan. Elke keer vrij mild euforisch/psychedelisch effect (2 caps). Een enkele keer zelfs milde LSD-achtige visuals gehad (4 caps).
-Myster-E (2 caps) in combinatie met een of andere Speed achtige happy cap (2 caps). Extreem vreemd, onrustig gevoel. Kotsen, bah.
-Lounge-e (2 caps) heb ik niet zoveel van gevoeld.
-Space-e (2 caps) en nog een andere soort ook wel eens gebruikt in combinatie met nog een geel potje (2 caps) en trip-e (2 caps). Was allemaal ontzettend waus.

Allemaal heel leuk toen ik net begon met drugs. Nu weet ik ondertussen wel betere dingen te vinden. Ik zou alleen nog naar de smartshop gaan voor cacti/paddo's.

:wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Paddo's zijn leuk ^^. Het enige as, toen ik een tijd geleden voor het eerst paddo's had, had ik een zware badtrip (schijnt uiteindelijk dat ik alles fout had gedaan wat ik fout kon doen, zon 2 bakjes golden teachers gehad toen..).

De keer daarop was half bakje mexicaantjes, was heel leuk, daarna hele gedaan. Volgende week vrijdag is het weer raak, dan ga ik met een meisje dat ik ken een bakje delen, ik wil een beetje nuchter (van een halve ben je dat niet echt, maar toch, nog wel enigzins) want het is haar eerste keer en ik moet ook een beetje sitten :tearsofjoy: . Als het fout gaat is het niet de bedoeling dat ik dan meeflip of zo, en op een half bakje mexicaantjes kan ik nog echt prima relativeren.

dion15

Newbie
ik heb vandaag 2 space-e genomen op een lege maag en een party j bij gesmoked ik zie alles in flitsen het kost me veel moeite om te type ik voel me verschrikkelijk en kan elk moment gaan kotsen ik zou er niet bij gaan smoke

Bobsacamano

Badass junkie
Vervelend man. Het is helaas uitzitten. Het nare van die dingen is dat je nooit echt weet wat er in zit en je dus niet weet hoe je reageert. Dit is bij bekende stoffen soms al moeilijk laat staan dit.

Ga ook terug naar de zaak waar je het vandaan hebt en klaag er over om te laten weten dat het zooi is.

Blijf bij de bekendere illegale drugs legaal betekend niet per definitie minder ongezond. Ik zou ook eerder nog met research chemicals aan de slag gaan dan dit daar heb je in ieder geval nog veel gebruikers informatie van online. Kloppend of niet het is in ieder geval info.

dion15 zei:
ik heb vandaag 2 space-e genomen op een lege maag en een party j bij gesmoked ik zie alles in flitsen het kost me veel moeite om te type ik voel me verschrikkelijk en kan elk moment gaan kotsen ik zou er niet bij gaan smoke

-LSA caps (trip-e) stuk of 5 keer gedaan. Elke keer vrij mild euforisch/psychedelisch effect (2 caps). Een enkele keer zelfs milde LSD-achtige visuals gehad (4 caps).
( Uit eerdere reactie. )

Gister eind van de middag langs smart shop geweest en ik zag een andere variant liggen en vroeg om de effecten ervan, toen werd mij de trippy aangeboden ( LSA Caps). er werd mij verteld om 2 per persoon te nemen ( niet duidelijk of 2 tegelijk of 2 over tijd).

18:00
Ik en mijn vriendin namen ze thuis in met melk op een lege maag, na een half uur begon er een zwaar gevoel in mijn maag te komen en kwam er niet van af. Na een uur/anderhalf moest ik overgeven, daarna ging ik slapen/liggen en relaxen. ik heb denk ik 3 uur gelegen en toen ik wat actiever begon te worden voelde ik mij echt in een space. ik kon niks normaal meer zien. Ik heb al eerder xtc en 2cb gehad en andere verdoof middelen maar nog nooit heb ik visueel wat zien veranderen. toen ik wakker werd ben ik op een stoel bij de deur van mijn balkon gaan zitten voor frisse lucht, inmiddels was het al 21:00.

Ik heb dit zo zwaar gevoelt dat ik niet kon kijken het maakte mij enorm duizelig dus had liever vaak mijn ogen dicht. ik zag op internet dat veel mensen ontevreden waren over dit product, ik heb al een tijd lang geen andere verdoofmiddelen gebruikt en dit was een beetje teveel voor mij. Het kan natuurlijk ook komen omdat wij er 2 tegelijk hebben gedaan maar we zagen op internet dus dat voor veel het niet eens werkte.

verder heerlijk geslapen..

Exceptional Insight zei:
Wow. Mensen trappen hier nog steeds in? Gekke shit.

ja man super gekke shit, Dit is hetzelfde zeggen als : hey heb je weer melk uit de supermarkt gekocht? Gekke shit..

je reactie heeft geen inhoud geen zin en geen info geen waarde. Waarom post je dan?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Alleen is van happy caps algemeen bekend dat ze nooit het gewenste effect geven. En in melk zitten gewoon voedingsstoffen. Dus die vergelijking kun je weer mooi terug in de anus stoppen waar je 'm vandaan hebt.

Exceptional Insight zei:
Alleen is van happy caps algemeen bekend dat ze nooit het gewenste effect geven. En in melk zitten gewoon voedingsstoffen. Dus die vergelijking kun je weer mooi terug in de anus stoppen waar je 'm vandaan hebt.

hahaha welke vergelijking? zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1

PS: Het is een eigen ervaring, wat jij ook zegt of vind, Boeit niet :)

MeejheM

Badass junkie
Ik koop dat spul nooit, altijd gedacht dat het hooguit een zwak aftreksel is van de drugs die ze voor zouden moeten stellen. Ik ga het niet proberen ook.

koop bij de smartshop gewoon je paddo's, truffels, drugs-accesoires en misschien salvia, en laat de rest lekker liggen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Neverkind2 zei:
hahaha welke vergelijking?
De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt.

Neverkind2 zei:
zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1
Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd?

Neverkind2 zei:
Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders?

Exceptional Insight zei:
Neverkind2 zei:
hahaha welke vergelijking?
De vergelijking van Happy Caps kopen in de smartshop met melk in de supermarkt.

Neverkind2 zei:
zitten hier alleen gestoorde junkies op dit forum ? +1
Plus één, omdat je jezelf daaraan hebt toegevoegd?

Neverkind2 zei:
Je reageert anders vrij heftig. Komt dat omdat je niet kunt verkroppen dat je jezelf hebt laten oplichten, of ligt de oorzaak ergens anders?

Nee junkie sinds 2007 lid? Je ziet er zelf uit als een vergeten straat slet :) Ik kwam hier om mijn ervaring te delen maar jij de grootste k* mogool van dit forum komt het verneuken. Ik ga geen tijd aan jou zielige ziel verneuken. ik hoop dat je doodvalt succes verder met het verneuken van dit forum +1 naar jou gefeliciteerd. je ouders zullen trots op je zijn :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Neverkind2 zei:
Nee junkie sinds 2007 lid? Je ziet er zelf uit als een vergeten straat slet :)
Is dat bedoeld als belediging? Ik vind het wel schattig klinken.

Neverkind2 zei:
Ik kwam hier om mijn ervaring te delen maar jij de grootste k* mogool van dit forum komt het verneuken.
Dus alleen door het in twijfel te trekken, verneuk ik jouw ervaring? Dan kan het bijna niet anders dan dat die ervaring an sich al niet zoveel voorstelde. Toch?

Neverkind2 zei:
Ik ga geen tijd aan jou zielige ziel verneuken.
En dat zeg je terwijl je dit bericht aan het schrijven bent. Hoe dan? Nu nog even werken aan jouw kennis van bezittelijk voornaamwoorden en dan komt het misschien beter binnen.

Neverkind2 zei:
ik hoop dat je doodvalt succes verder met het verneuken van dit forum +1 naar jou gefeliciteerd. je ouders zullen trots op je zijn :tearsofjoy:
Doodvallen en dit forum verneuken zijn niet per se dingen die hand in hand gaan. Mijn ouders overigens ook niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Niet op reageren neverkind. Je gaat het op die manier toch nooit winnen van hem want dat is precies waar hij je hebben wil. Ik snap verder de recente adoratie van IE hier op het forum ook niet. Mensen vinden het blijkbaar cool en grappig hoe iemand hier alleen maar op scherpe cynische wijze andere mensen probeert de grond in te trappen. Dat prijzen we hier blijkbaar. Ik doe daar niet aan mee. Zielige ziel is precies wat me al de hele tijd te binnen schiet sinds IE hier weer actief is.

MeejheM

Badass junkie
Mindless zei:
Niet op reageren neverkind. Je gaat het op die manier toch nooit winnen van hem want dat is precies waar hij je hebben wil. Ik snap verder de recente adoratie van IE hier op het forum ook niet. Mensen vinden het blijkbaar cool en grappig hoe iemand hier alleen maar op scherpe cynische wijze andere mensen probeert de grond in te trappen. Dat prijzen we hier blijkbaar. Ik doe daar niet aan mee. Zielige ziel is precies wat me al de hele tijd te binnen schiet sinds IE hier weer actief is.

Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen het wel grappig, Anders was er hopelijk wel een echte tegenbeweging ontstaan.

Dat werkt niet, dus het is of accepteren en ermee lachen of je er aan storen. Ik snap in elk geval wel hoe die aan zijn postcount komt...

is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
Mindless zei:

Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen het wel grappig, Anders was er hopelijk wel een echte tegenbeweging ontstaan.

Dat werkt niet, dus het is of accepteren en ermee lachen of je er aan storen. Ik snap in elk geval wel hoe die aan zijn postcount komt...

is er trouwens een manier om je titel(die bij je aantal posts hoort) te veranderen? serieus.
Een enkeling vind EI zijn bijdrage op dit forum blijkbaar grappig of wat het ook moge zijn. Ikzelf kies er voor om mensen met nietszeggende posts gewoon te negeren, tenzij het echt vervuiling wordt want dan moet ik als mod natuurlijk ingrijpen.

Ik zou zeggen, reageer gewoon op zijn inhoudelijke posts en laat een reactie bij de rest achterwege. In de praktijk hoef je dan in ieder geval niet heel vaak op hem te reageren.

Bovenaan