Hardcore?

Atropa

Bewuste gebruiker
Ja, hier ben ik zeker voor te porren in tegenstelling tot wat mensen vaak denken. Het duivelse en demonische gebeuk, de duisternis en dan na een tijd lang uit het niets een kosmisch bijna religeus verlichtend stukje. De black & white show om het zo maar te zeggen.

Wie kan het ook zo waarderen?

Serenity

Badass junkie
Voor op feestjes/festivals is het het beste wat ik ken. Vooral de industrial kant.
maar het is niet mijn favo muziek.

Gemini

Badass junkie
-spaceman- zei:
ik waardeer het wel, maar zeker niet op de manier zoals jij er tegen aan kijkt...

^ Juist. Op een feestje of iets kan ik er prima op los gaan, als ik boos/wat dan ook ben kan ik er zelfs prima in mijn eentje naar luisteren, maar daar houd het echt bij op.

Chaoscore

Newbie
OF NIET.........

:hearteyes: Lekker HARD los gaan @ Party's!! :xtc:

Classics, darkcore, early hardcore, early rave, french tek, frenchcore, hardcore, oldschool, schranz, speedcore, tekno, terror!!

Meta4

Experimenterende gebruiker
Normale Hardcore ben ik niet (meer) zo'n fan van. Ben de laatste twee jaar volop in-to Industrial Hardcore. Meer variatie, meer diepgang, meer underground en heeeeel ander volk :)

Denk hierbij aan de helden van Third Movement, Enzyme, Genosha, Industrial Strength.

Miss Rave

Newbie
Love it!
Vooral ouwe hardcore en terror. Hoe sneller, hoe beter :wink: Nieuwe hardcore vind ik minder. Niet opzwepend genoeg, al zitten er leuke nrtjes tussen.

Immo

Badass junkie
De muziek is wel aan te horen. Alleen het volk wat op dat soort feesten af komt. :confused: Mij niet gezien daar.

Serenity

Badass junkie
Meta4 zei:
Normale Hardcore ben ik niet (meer) zo'n fan van. Ben de laatste twee jaar volop in-to Industrial Hardcore. Meer variatie, meer diepgang, meer underground en heeeeel ander volk :)

Denk hierbij aan de helden van Third Movement, Enzyme, Genosha, Industrial Strength.
Het volk wat daarop afkomt is toch vaak 16jarig, pillenslikkend, hersenloos achterhoek volk. Niet mijn ding. Als ik echt zin heb in underground, illegale tekno feestjes :hearteyes:

DarCness

Tja ,,
Eerst was ik een hele erge mafkees hoor ! :confused:
Altijd me ausies aan (austrailian pakken )
Ik was G.I.T (Gabber in trainingspak )
Maar nu ben k wat ouder ga nog steeds af en toe naar de feestjes :grin:
Maar Heb me ausies lekker netjes opgevouwen in me kast liggen .. :P
Ik heb nog wel steeds me favo Dj's ( alleen voor op mijn ipod of natuurlijk DE party's :grin: )
Partyraiser Nosferatu Noizekick Enzyme Enz .. :grin:
Mjaa Van de rave van vroeger ben ik ook niet vies van :grin:

Serenity

Badass junkie
DarCness zei:
Tja ,,
Eerst was ik een hele erge mafkees hoor ! :confused:
Altijd me ausies aan (austrailian pakken )
Ik was G.I.T (Gabber in trainingspak )
Maar nu ben k wat ouder ga nog steeds af en toe naar de feestjes :grin:
Maar Heb me ausies lekker netjes opgevouwen in me kast liggen .. :P
Ik heb nog wel steeds me favo Dj's ( alleen voor op mijn ipod of natuurlijk DE party's :grin: )
Partyraiser Nosferatu Noizekick Enzyme Enz .. :grin:
Mjaa Van de rave van vroeger ben ik ook niet vies van :grin:

Jaa 0uwe WAnT mAfKeEs 0p hArdC0re PaRtYs KannIE HEA

(overigens, nosferatu heeft dan nog wel iets, dat valt me dan weer van je mee).

MaAr V00r De ReSt vInd ICK je MaAr een SChande v00r DF.

Lauu

Badass junkie
Hardcore is mijn #1 muziek genre nu...maar dan wel de Early Hardcore, Early Rave & Oldschool

Industrial is ook wel lekker af en toe...de mainstream blijft teveel van hetzelfde :)

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Hardcore is mijn #1 muziek genre nu...maar dan wel de Early Hardcore, Early Rave & Oldschool

Industrial is ook wel lekker af en toe...de mainstream blijft teveel van hetzelfde :)

precies tzelfde bij mij eigenlijk :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Serenity zei:
Meta4 zei:

Het volk wat daarop afkomt is toch vaak 16jarig, pillenslikkend, hersenloos achterhoek volk. Niet mijn ding. Als ik echt zin heb in underground, illegale tekno feestjes :hearteyes:

volgens mij draai je wat om...
bij industrial juist geen ''16jarige, pillenslikkende, hersenloos achterhoek volk.''

DarCness

Jaa 0uwe WAnT mAfKeEs 0p hArdC0re PaRtYs KannIE HEA

(overigens, nosferatu heeft dan nog wel iets, dat valt me dan weer van je mee).

MaAr V00r De ReSt vInd ICK je MaAr een SChande v00r DF.

Jonge man .. :wink:
Leer eerst typen ..
Leer mij daarna maar de les :wink:

Iedreen ze eigen styl..
En wie ben Jij eigelijk om te bepalen Wat niet of wat wel kan .. :wink:
Ga daar eerst maar eens over nadenken dan hoor Ik Nog wel wat van je :wink:

Iedreen ze eigen styl en ben er trots op !!
Niet omdat jij weet ik veel wat luisterd moet dat betekende dat het maar zo moet zijn meneertje weethetallemaalbeter ! :wink:

Lindss

Talec

Bewuste gebruiker
ik kan me wel vinden voor hardcore, maar dan liefst vette darkcore, hardtek, speedcore en natuurlijk breakcore :) :hearteyes: hellfish en den fury :hearteyes:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf

-spaceman-

Badass junkie
OnderDeEik zei:
Hardcore? Prima, maar dan wel Industrial, UK, Frenchcore... en natuurlijk breakcore... maar dat zit er al weer een aardig stuk vanaf

en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...

OnderDeEik

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
OnderDeEik zei:

en UK Hardcore, wat vind je daarvan? Hellfish en soortgelijken... hardcore met breaks...

Als je goed kijkt staat UK er al tussen :wink:
Hellfish is fucking heerlijk..

oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...

-spaceman-

Badass junkie
OnderDeEik zei:
-spaceman- zei:
OnderDeEik zei:

oh god, daar komen de herinneringen naar een avondje The Gigglin Dildas, Hellfish, Bryan Fury, Xanopticon en I:Gor. Hellfish en I:Gor waren geweldig...

i:gor vind ik ook erg goed... nou je het zegt, UK was al van de partij! :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Serenity zei:
Meta4 zei:

wat een onzin,tenzij je mainstream hardcore bedoelt. ik zie op festivals als bijvb. Defqon of Ground Zero echt niet het volk wat jij zegt bij de industrial area nl.

luister zelf al 13 jaar hardcore :hearteyes:
laatste tijd voornamelijk uk hardcore,frenchcore, industrial en meer van die herrie
maar kan op ze tijd wat lekkere early hardcore ook zeker waarderen, met die nummertjes ben ik toch opgegroeid :)

OnderDeEik

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
OnderDeEik zei:
-spaceman- zei:

i:gor vind ik ook erg goed... nou je het zegt, UK was al van de partij! :grin:

Ja, die produceert lekker. Was trouwens wel vet, bij het laatste kwartier van zn set was dankzij een rookkanon (in een klein warm, rokerig zaaltje :P) het zicht heeeel erg slecht. Staat er ook nog minutenlang een stroboscoop aan terwijl je echt helemaaaal losgaat. Vreemd was dat, al die flarden rook, vage schimmen en felle flitsen :hearteyes:

Bovenaan