hardste combinatie met xtc

flash kieke

Wijs gebruiker
ik vroeg mij eens af wat jullie grootste combi was met xtc

mijn grootste combi was 4dubbele mitsubitchies ,5loverkezz ,paar slokken ghb gemengt met bier en een lijn speed :rolleyes: maar ik was gelukig ni te hard aant gaan :sunglasses: :wave:

ben eens benieuwd naar da van jullie

Mac...

Badass junkie
Tja :(

Weer iemand die het nog stoer vind om zo veel mogelijk te gebruiken.
Dit soort topics hebben echt totaal geen toegevoegde waarde.

Himself

Belezen gebruiker
nou jah.... leedvermaak misschien :P maar een al te grote combo van stimulerende middelen is niet eens leuk, als je combineert zorg dan voor verschillende dingen zodat je een brede trip krijgt. jah tenzij je gewoon keihard wil stuiten... dan is die combo wel prima

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Haha echt he!
Zo stoer ben je zeg!
eigenlijk kon je beter nog iets meer nemen,want dan was je nog stoerder!

flash kieke

Wijs gebruiker
hehe, ik stoer ,neneeee ;ik zei da gwn om te zien dat er nog andere waren die zoon combo hadden gedaan en te zien oe ze toen hadde gedaan
:wink:

en denke jullie echt dak wil stoeffe

hahaha

zo benk ni
ale joe :wave:

Himself

Belezen gebruiker
stoer was het geweest als je eerst veel ecstasy had gedaan en daarna over een politie wagen had gepisst of iets dergelijks.... word het meteen stoerder...

Mac...

Badass junkie
Alleen paddo's?
Das toch veel te soft voor 'm
Pak er dan meteen wat K, X, GHB, en een paar dikke lijnen pep bij. Tussendoor nog een biertje. Dan ben je pas de man

Bollie

Bewuste gebruiker
om toch maar anderen niet af te breken, zal ik hier serieus op ingaan...

1 blauwe la coste
2 witte love's
2 roze loves
2 kleine lijntjes speed
en een portie van m'n eigengemaakte trippralines...

heb wel redelijk hard gedaan dat weekend :)

roaren*

Bewuste gebruiker
nja, waarschijnluk zallek die keer dat ek het hardst gegaan ben niet meer herinneren wat ek allemaal binnen had.. wat best wel logisch is :P

roaren*

Bewuste gebruiker
die zaten waarschijnluk ook wel zover als ik :mrgreen:

nee heb er egt geen idee van

maar van mij kan het op twee manieren zijn: dat ek super ver zit van speed aleen, en dan kannek egt heeel raar doen, zittek gewoon in men eigen wereldje en denk ek dingen in men hoofd die egt ziek zijn.. bievoorbeeld je staat op een feesje volledig op de speed, je staat te dansen maar eigelijk denk je niet aan de muziek of aan het dansen maar denk je gewoon van, met wat ben ik hier eigelijk bezig ik ben volledig de slechte kant aan het opgaan..
en ook gewoon van pillen aleen: kannek ook wel heel raar doen, maar dat is anders, kga egt meer socialer zijn enzo naar iedereen gaan en zeggen hoe graag je elkaar wel niet ziet :P

Mac...

Badass junkie
Het kan wat meer tijd in beslag nemen en als je pech hebt lukt het niet. En dan voel je je kut :tongueout:

Mac...

Badass junkie
Ik wil nog wel eens kramp krijgen in mijn benen ofzo als ik drugs op heb of erna. Das ook altijd een feest. Moet je gewoon tijdens het wippen ff je been strekken. Mja op die manier doe je wel standjes die je anders waarschijnlijk nooit gedaan zou hebben.

Jeller

Badass junkie
Mac... zei:
Alleen paddo's?
Das toch veel te soft voor 'm
Pak er dan meteen wat K, X, GHB, en een paar dikke lijnen pep bij. Tussendoor nog een biertje. Dan ben je pas de man
zal moeilijk gaan hoor..

hij lust geen bier :)

boy

Bewuste gebruiker
De hardste combinatie is voor mij nog steeds nog meer E pakken.

Na een lange tussenpoos weer beginnen. Na een bovengemiddelde pil (paarse X) een een gemiddelde pil (75 mg) zo'n 300 mg MDMA-poeder oplossen in een glas water en dat met gemak opdrinken (niet in een keer, dat is te erg :rolleyes: ). Als ik het zo lees lijkt het erg extreem, maar damn wat vet... Zooooooo :grin:

boy

Bewuste gebruiker
Het wordt steeds erger he :P

Ik merk ook dat ik nu echt veel nodig heb om wat te voelen. Na de kerstvakantie stop ik ermee... goede voornemens :wink:

parcival

Experimenterende gebruiker
Ooit een wegens niet kunnen kiezen tussen pado's (20 stuks semilanceata) en E geopteerd om dan maar beiden tegelijk te nemen. BIG MISTAKE
Ging heel erg slecht : moeite om mezelf "bij elkaar te houden". Een vriend die erbij was en net hetzelfde deed, ervaarde ook net hetzelfde. Ik kon hem niet opvangen omdat ik zelf in de problemen zat.
In de eindfase van E kunnen pado's of 2cb wel leuk zijn, de 2 tegelijk starten is geen goed idee.

Frisko

Badass junkie
stoer verhaaltje @ topic starter... heb zelf ook al wat te veel genomen vroeger,maar als ik jou zo hoor...4 mitsu,5 lovertjes,blabla,dan heb je imo SLECHTE PILLEN...ik kan jou mitsubishi's laten nemen waar je der max 3 van op een avond neemt!,dan spreek ik wel over pille die bijna puur mdma zijn!!

wil je DE combi,neem een pilletje en zuip je te pletter,zo heb ik vette avonden meegemaakt!!

my 2 cents...

hoi :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
dallandra zei:
ja idd,ik hou er ook helemaal niet van om helemaal de weg kwijt te zijn.
mjah,ik wel ,maar die overdreven verhalen van 10 pillen slikken op 1 avond,dan heb je imho ZEER SLECHTE SHIT...zoals ik zei,3 op een avond,miss 4 van degene die ik heb/had!

Intoxicated

Wijs gebruiker
het is natuurlijk gewoon mogelijk..ik bedoel die blauwe mitsu's van n tijd geleden.. en ja mensen ik had ze laten testen op ik geloof dat het 148 mg mdma was.... daar hoorde k ook vaak van mensen dat ze er echt niet meer dan 3 weg konden krijgen... maar das toch onzin... je kan op een avond (en n ochtend dan :wink: ) best een grammetje puur mdma kristal erdoorheenjagen.. dat zou gelijk staan aan ongeveer 6 van die blauwe als k t snel omreken....en als je uitgaat dat n gemiddelde pil rond de 100mg zit.... is t best mogelijk dat je er acht op n avond slikt... voel je je natuurlijk wel n ontiegelijke junk... maargoed..
on topic: paddos vreten... en als je dan net het gevoel heb dat je weer nuchter begint te worden... let op begint oftewel je bent er nog wel kanker aan, maar zeg maar als de piek over is, dan lekker xtc pilletje pakken, damn dat was heerlijk... het voelde wel zwaar op mn lichaam zeg maar, maar echt tof. is aan te raden

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
dallandra zei:
mjah,ik wel ,maar die overdreven verhalen van 10 pillen slikken op 1 avond,dan heb je imho ZEER SLECHTE SHIT...zoals ik zei,3 op een avond,miss 4 van degene die ik heb/had!
ofwel hoge tolerantie

Wortel

Bewuste gebruiker
Himself zei:
stoer was het geweest als je eerst veel ecstasy had gedaan en daarna over een politie wagen had gepisst of iets dergelijks.... word het meteen stoerder...
I agree :grin: Dan ben je de man :grin:

Wortel

Bewuste gebruiker
roaren* zei:
nja, waarschijnluk zallek die keer dat ek het hardst gegaan ben niet meer herinneren wat ek allemaal binnen had.. wat best wel logisch is :P
Idd ik ben ook halve avonden vergeten en ik kon nooit een dag na het freaken zeggen hoeveel ik op had of ik ging niet hard. Vaak wel een indicatie maar nooit precies.

Frisko

Badass junkie
Jeller zei:
Frisko zei:
dallandra zei:
ofwel hoge tolerantie
blaat :rolleyes: :rolleyes: ik weet van mn eigen dat ik ook een hoge tolerantie heb qau pillen als ik andere mensen bezig zie...da noem ik slechte pillen!!!!ik blijf erbij,sorry :grin: :wink:

mzzl :wave:

Bovenaan