hardste combinatie met xtc

Jeller

Badass junkie
er zijn mensen die zodanig veel al geslikt hebben dat ze na 10 pillen nog niets voelen daar hun serotonine tekort

GabberFreak17

Belezen gebruiker
oh jonge jij bent echt stoer! ga voral zo door wou dak me j kon ruile kon j s voele hoe iemand zich voeld die lang zo door gaan kheb dr dagelijks spijt van!

psytrancer

Experimenterende gebruiker
zwaarste combo da ik al gedaan heb was 0.5g md, 0.5 g pep, 0.5g sos, een 2 liter bier en twee tripjes,

wel niet allemaal tegelijk,
verspreid over de hele nacht,

nja, was wel goed gaan, maar achteraf iets teveel van het goede,

omdenduur weet je niet meer wat je echt voelt, je bent gewoon zwaar aan het gaan, en je kan dansen dat de stukken ervan afvliegen,

jaja,

zware nachtjes,

goed voor keer of twee, dan heb je het wel gezien

ps: ik zeg dit niet om stoer te doen,
ik heb het gewoon gedaan, en ben er ook nie echt trots op

Frisko

Badass junkie
GabberFreak17 zei:
oh jonge jij bent echt stoer! ga voral zo door wou dak me j kon ruile kon j s voele hoe iemand zich voeld die lang zo door gaan kheb dr dagelijks spijt van!
volgens mij ben jij een puber die wil opscheppen over zn druggebruik... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bollie

Bewuste gebruiker
kheb nog nooit zo slechte pillen gehad als V2's...
Daar heb ik er ooit eens 13 van gegeten, en kvoelde nog niets, alleen kramp en misselijkheid.

Normaal neem ik 2 tot 4 pillen, maar aangezien ze niet opkwamen bleef ik maar eten...
Conclusie: De v2's die ik had waren geen Xtc, maar samengeperste waspoeders ofzoiets :tongueout:

Deranged

Badass junkie
Mijn hardste combinatie was gisteren, toen ik een paar lijntjes speed bij 3 tikkels had genomen. Gaf een heerlijk effect en het lijkt bijna of dat ze elkaars negatieve effecten tegenwerken.

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
ook niet om op te scheppen, maar het is gebeurd, kan niet terug eh...
begonnen met 2 witte bulldog speedpillen
daarna dubbele rode mitshu
2 x wit duifje
nog ne dubbele rode mitshu
dit alles op een tijdspanne van 7 uur
en ik geef het 100% eerlijk toe, twas schandalig!!!
heb er nog altijd spijt van, heb in ne zetel "gezete", waar al men vrienden zich doodongerust maakten... zo ver was ek weg... Toen zei ik: dat nooit meer!!!

maar paar maanden erna, weer van dat...
feestje in holland, allen daarheen... eindresultaat:
- 3 x bulldog speedpillen
- 6x roze dolfijntjes
op de moment zelf voelde ik me super, de hardcore hield me wakker en actief, heb nog nooit zo gestampt...
thuisgekomen om 11uur, slapen zat er niet in... moest ik naar een familiefeest, om 22u verlaten, nor cafe, tot 3.00 snachts
maandag(al een geluk had ik verlof) was ik een wrak!!!!
ik zei: dat nooit meer!!!

we zijn nu 3 weken verder, en het is nooit meer gebeurd. xtc zal ik nauwelijks nog nemen. als ik echt nog eens wil feeste, of ik ben moe, zal ik naar de speed grijpen. niet teveel, juist genoeg...

ik heb het wel gehad, pakken om te pakken....

grtzzz

cunt

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Mijn hardste combinatie was gisteren, toen ik een paar lijntjes speed bij 3 tikkels had genomen. Gaf een heerlijk effect en het lijkt bijna of dat ze elkaars negatieve effecten tegenwerken.
speed en xtc moet ik ook nog is doen .. lijkt me erg fijn :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
ik vroeg mij eens af wat jullie grootste combi was met xtc

mijn grootste combi was 4dubbele mitsubitchies ,5loverkezz ,paar slokken ghb gemengt met bier en een lijn speed :rolleyes: maar ik was gelukig ni te hard aant gaan :sunglasses: :wave:

ben eens benieuwd naar da van jullie
awel kerel ofwel zijt ge zeikerd :rolleyes: :rolleyes:
ofwel is die drugs die gij gepakt hebt de grootste rommel geweest die er bestaat anders kon ge ut nu niemeer navertellen :smilingimp: :smilingimp:

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
ik vroeg mij eens af wat jullie grootste combi was met xtc

mijn grootste combi was 4dubbele mitsubitchies ,5loverkezz ,paar slokken ghb gemengt met bier en een lijn speed :rolleyes: maar ik was gelukig ni te hard aant gaan :sunglasses: :wave:

ben eens benieuwd naar da van jullie
awel kerel ofwel zijt ge zeikerd :rolleyes: :rolleyes:
ofwel is die drugs die gij gepakt hebt de grootste rommel geweest die er bestaat anders kon ge ut nu niemeer navertellen :smilingimp: :smilingimp:
bleh,toch iemand die mijn mening deelt :grin: :grin:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ja hoe dom wil je zijn om GHB met bier te mengen..
Alleen dat zegt al genoeg over zijn kennis over wat ie gebruikt dan hoef je de rest van het stuk niet eens te lezen.

Ach ik heb nooit meer dan 4 pillen op 1 avond gehad al gelooft niemand me als ik dat zeg van mensen met wie ik omga. Ik begin er zelf zelfs aan te twijfelen maar toch weet ik het voor 95% zeker.

Dat was dan wel 4 in een half uur, nou ik heb foto's van mezelf gezien zo wil ik er nooit meer uit zien dat doen we dus ook maar niet meer.

En heb ook wel is speed drank pillen en blowen op 1 avond gedaan maarja volgens mij ben ik niet de enige hier.

Ben nu al sinds november (nouhja al.. maar je moet ergens beginnen) gestopt met uitzondering van oud en nieuw maar toen heb ik niet meer dan een gram pep op.
Dit weekend misschien voor het eerst sinds een tijd weer pillen schijnen eindelijk weer goeie in omloop te zijn hier.

Ach eerst deed ik elk weekend (vooral speed) dus wat dat betreft ben ik behoorlijk erop vooruit gegaan, ik zeg het niet om stoer te doen en ik heb er ook geen spijt van, gedane zaken nemen geen keer en ik heb toch ook dingen beleefd die je niet snel zal vergeten en die vriendschappen hechter hebben gemaakt.

Dat zijn dingen die je WEL altijd bijblijven en je lichaam herstelt wel weer naarmate je langer gestopt ben.

En de ultieme combo vind ik ook drank en XTC al is het wel gevaarlijk.. bv al zit er antropine in je pillen.

Bal0n

Badass junkie
MDMA + alcohol is ook gevaarlijk hoor, ook zonder atropine. Is er uberhaupt wel eens atropine in pillen gevonden?

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ik zeg bijvoorbeeld he.. (nouhja bv staat voor bijvoorbeeld ghehe)

En had een keer van een gozer gehoort ja dat hij pillen had met antropine ofzo en hij hard erbij gedronken en hij dacht dat ie dood ging.

Ik drink er zelf ook wel is bij omdat je dan gewoon veel harder gaat maja het lijntje tussen lekker hard gaan en compleet fout wordt dan flinterdun..

Intoxicated

Wijs gebruiker
kheb het 1 keer gedaan.... maar voelde niks van de alcohol... net als een maatje van mij, en toen we eenmaal binnen de kortste keren door een fles sterke drank heen waren begon hij wreed de kotsen en had ik zoiets van laat maar zitten die drank

Bollie

Bewuste gebruiker
Laten we hem eens 100 gram hawaiaanse paddo's aanbieden met tussendoor af en toe een lijntje pure mdma ?

Wie weet zal hij dit wel lichtjes voelen ?

justme_

Newbie
owowow ts ts toch!!.... toen ik nog 15 was noemden wij dat TO THE EDGE! hoopte eigenlijk wel dat dat een beetje voorbij zou zijn. Wie kan het meeste slikken................. GELOOF MIJ: less is more... geniet van 1 of 2 pilletjes maar slik jezelf niet dood. HET IS NIET STOER, NIET LEKKER, EN!! HET HEEFT GEEN NUT, je serotonine is gewoon op na 2 pilletjes!

Skippy

Wijs gebruiker
flinke porsie gedroogde hawaaise paddo's , 2 hartjes en 1 bruine pil, wiet en malibu... wat had ik een fijne dag :wave:

Bovenaan