Harmala's (maoi's) combineren met amfetamine..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Chr0nic

Belezen gebruiker
Aangezien Harmine/harmala alleen de MAOI-A enym remt, ga ik er vanuit dat je na het gebruik van amfetamines (speed, ritalin) prima changa (dmt + freebase harmine) kunt roken zonder nadelige effecten op je bloedruk en hartslag.. MAOI-B enzym is namelijk verantwoordelijk voor de afbraak van dopamine. Zolang B niet geremd wordt, kan overtollige dopamine in de hersenen prima afgebroken worden toch??? Of zeg ik nu iets hartstikke doms en is deze combinatie zeer gevaarlijk?
Ik gebruik namelijk wel eens ritalin voor het studeren en zou graag willen weten of ik de 2 kan combineren op dezelfde dag.
Heb al aardig wat research gedaan naar de verschillende effecten van MAOI's en andere drugs alleen is er nergens informatie te vinden over de effecten als je het rookt. Alle informatie op het internet gaat uit van orale inname van harmala's (maoi's).

alvast bedankt.

• Like
Waarderingen: Buu

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet doen inderdaad. Amfetamine heeft ook een licht effect op serotonine, dus dat kan in combinatie met een MAO-A remmer zo maar eens het serotonine syndroom veroorzaken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan