Harmony of hardcore

Bigcitygirl

Experimenterende gebruiker
Hey mede festival gangers!

Wie heeft er nog meer heerlijk genoten gisteren van het ietwat drassige harmony?
1 van de weinige feesten die alles naar mijn mening tot in de puntjes verzorgd heeft.

En ondanks de oorspronkelijke slechte weervoorspellingen was het eerder te warm dan te koud. Paar afkoelende druppeltjes, ik vond het perfect!

Enige wat me wel opviel is het opvallende aantal mensen dat (heftig) afgevoerd moest worden door de ehbo. Wel een beetje van geschrokken. Alhoewel ehbo en beveiliging mijn inziens top geregeld was.

Wat waren jullie ervaringen? Ik ben heel benieuwd!

HappyMind

Badass junkie
Jazeker! Het was mijn eerste keer Harmony en wat een waanzinnig groot festival 😍 met heel veel blubber haha. Het viel mij inderdaad ook op dat de ehbo van begin tot het einde druk bezig was. En inderdaad iemand via een brancard, heel naar om te zien.

Genoten van de kermisattracties, een mooie mainstage en een heerlijke sfeer! Oja, 19 kilometer gewandeld 😂

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR

Memento

Bewuste gebruiker
Ik was er ook! Erg leuke dag gehad en helaas ook 2 mensen afgevoerd zien worden die er slecht uitzagen, wel had ik het idee dat ze alles onder controle hadden, geen paniek oid.

irriteerde me wel aan het lange wachten bij de ingang, dat was 2 jaar geleden ook al. Bij veel andere grote feesten heb je dat niet dus dat moet beter kunnen lijkt me.

op de valreep @HappyMind nog ontmoet dus dat was een leuke afsluiting van een mooie dag. 🤩

XMR

Wijs gebruiker
Ik heb gelukkig niks meegekregen van de mensen die afgevoerd moesten worden, maar ik zat ook een groot gedeelte van de dag bij de footworxx stage (helemaal weggestopt in een hoek).

Het was erg leuk aangekleed naar mijn mening en de hoeveelheid mensen voelde precies goed. Het was gezellig druk, maar je stond niet overal hutje mutje.

Die blubber was inderdaad jammer, maar zolang je een beetje op de paden bleef (en je aussie soms op trok) was het wel te doen.

Een pluspunt vond ik wel dat er meer dan genoeg verschillende plekken waren waar je even kon zitten en wat kon eten (veel keuze😁). Met onze groep waren wij nog even bij de sisha lounge gaan zitten om de onderrug wat rust te geven, leuke toevoeging was dat.

Dit jaar niet geweest, afgelopen 2 jaar wel. En was toen wel een heel leuk feest. Dit jaar hoor ik er heel veel wisselende verhalen over. En je stappenteller telt ook het hakken mee he. Ik had pas op Supersized kingsday 30 km, maar dat kwam echt niet alleen van het rondjes lopen😅
Ons volgende feestje is pas Karma Outdoor op 6 juli.

Ik ken een beveiliger die veel op festivals werkt en die zegt wel dat het de laatste tijd wel veel uit de hand loopt en vooral veel mensen met GHB op afgevoerd worden. Zelf ook wel veel mensen afgevoerd zien worden op de laatste feesten waar we zijn geweest.

HappyMind

Badass junkie
Wow!

Woon je zo dichtbij en met de voet gegaan? Of helemaal verdwaald? :)
Ik ben met de partybus naar Erp gegaan en ook 's nachts weer terug naar huis. Het ging vooral om de rondjes lopen en naar alle plekken waar de stages stonden. En door de partybus werden we gedropt op een shady parkeerterrein, waardoor we nog een half uur konden lopen naar het festivalterrein. En terug naar de partybus precies net zo. We waren als de dood dat we te laat bij de partybus aan zouden komen of de partybus simpelweg niet konden vinden, er stonden zó gigantisch veel partybussen.

De locatie van alle stages waren voor een heel groot raadsel tot ongeveer het laatste moment. Ik vond een chaotisch en een veel te groot terrein voor een eendaagsfestival. Ik heb denk ik de voorkeur voor wat kleinere festivals. Heb er een flinke irritatie onder m'n voet aan overgehouden waar nu amper op kan staan. Maar desondanks was het een geweldige ervaring! Het festival stond al jaaaaren op m'n buckitlist. 💛

En net wat je zegt @Perenijsje, de sets waren niet spectaculair. En het terrein was overvol met mensen. Maar de sfeer was wel echt perfect! En ik ben in de zweefmolen geweest en twee keer in "the base jumper". Het kind in mij was ook zeer content!

Kordie

DF-koning
Ik ben met de partybus naar Erp gegaan en ook 's nachts weer terug naar huis. Het ging vooral om de rondjes lopen en naar alle plekken waar de stages stonden. En door de partybus werden we gedropt op een shady parkeerterrein, waardoor we nog een half uur konden lopen naar het festivalterrein. En terug naar de partybus precies net zo. We waren als de dood dat we te laat bij de partybus aan zouden komen of de partybus simpelweg niet konden vinden, er stonden zó gigantisch veel partybussen.

De locatie van alle stages waren voor een heel groot raadsel tot ongeveer het laatste moment. Ik vond een chaotisch en een veel te groot terrein voor een eendaagsfestival. Ik heb denk ik de voorkeur voor wat kleinere festivals. Heb er een flinke irritatie onder m'n voet aan overgehouden waar nu amper op kan staan. Maar desondanks was het een geweldige ervaring! Het festival stond al jaaaaren op m'n buckitlist. 💛

En net wat je zegt @Perenijsje, de sets waren niet spectaculair. En het terrein was overvol met mensen. Maar de sfeer was wel echt perfect! En ik ben in de zweefmolen geweest en twee keer in "the base jumper". Het kind in mij was ook zeer content!

Altijd fijn om wat van je bucketlijst af te kunnen strepen :)
Jammer dat zo'n partybus je zover van het terrein zet en je er een voetblessure aan hebt overgehouden. Hopelijk geen hersenschudding van het hakken :wink:

Bovenaan