Hartkloppingen bij lijnen

Hallo ik snuif af en toe ( 1x per 2 maanden ofzo cocaine ) maar soms ben ik beetje nerveus en als ik de lijn dan neem krijg ik soms ineens hevige hartkloppingen ( snelle hartkloppingen ) word soms een beetje bang om een hardaanval ofzo te krijgen of is dit normaal?

linke

Experimenterende gebruiker
Je hartslag gaat omhoog als je gepakt heb ja. Dat is normaal, maar ik heb het ook 1 keertje heel extreem gehad toen werd ik ook even paniekerig.

xpressurself

Bewuste gebruiker
Heb daar ook wel eens last van. Maar houd in je achterhoofd dat je een stimulerend middel gebruikt. Het raast dus je hartslag en je bloeddruk omhoog en soms komen daar hartkloppingen bij voor, zeker als je ook nog eens een beetje zenuwachtig bent.

Maar niks om je verder zorgen over te maken.

Judas

Wijs gebruiker
xpressurself zei:
niks om je verder zorgen over te maken.

Inderdaad, we hebben allemaal hetzelfde onverwoestbare hart in de borstkast :rolleyes:

ParanoidAndroid

Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.

Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt?
Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen?

Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb

ParanoidAndroid

tom-knaapje zei:
Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt?
Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen?

Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb

Het kan natuurlijk tussen je oren zitten. Ik heb zo'n hele periode (begin) met blowen gehad dat m'n hart als een gek tekeer ging, was toen altijd zo stoned als een garnaal dat ik soms het idee had dat mijn hart het begaf :P

met coke e.d. is het echter logisch dat je hartslag versnelt. Dat hoort er wel gewoon bij, en als je dan door de zenuwe sneller gaat ademen zal dat nog wat erger zijn.

Ik weet niet wat jij verstaat onder hartkloppingen. Ik persoonlijk heb ook weleens die druk op me borst gehad van sos, maar ik heb zelf altijd wel het idee dat ik voel wanneer het foute boel is en wanneer niet. Ik zou zeggen, meet het aantal slagen per minuut. Na een paar flinke nakkies ligt die bij mij meestal wel rond de 100/120, en das te voelen ook :P

xpressurself

Bewuste gebruiker
ParanoidAndroid zei:
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

nee dat klopt ook maar het is ook niet niks wat je in je lijf propt als je kijkt wat ze eraan toevoegen voordat de blaadjes pasta worden. Cement, ammonia, benzine, kalk etc. :wink:

ParanoidAndroid

xpressurself zei:
ParanoidAndroid zei:

nee dat klopt ook maar het is ook niet niks wat je in je lijf propt als je kijkt wat ze eraan toevoegen voordat de blaadjes pasta worden. Cement, ammonia, benzine, kalk etc. :wink:

Denk niet dat de hartkloppingen door die dingen komen :wink:

Judas

Wijs gebruiker
ParanoidAndroid zei:
Denk niet dat de hartkloppingen door die dingen komen

Inderdaad: hoe zuiverder de cocaine, des te heviger de hartkloppingen. Wie een stevige lijn topkwaliteit sos in peru, columbia of bij geluk hier naar binnen snort zal niet zelden het gevoel hebben dat zijn rikketik het begeeft. Dan krijg je een opdonder van jewelste. Een klein snuifje volstaat om een megarush te krijgen maar daar zijn we niet op voorbereid door het surrogaat wat hier meestal als cocaine verhandeld wordt...
Wat het hart betreft is versneden cocaine juist veel veiliger omdat het effect van vernauwde bloedvaten en een sterk verhoogde bloeddruk/hartslag beduidend milder is. Sos jaagt je hart op richting een bezeten ritme. Als je het loodje legt, dan komt dat door de coca, niet door de restproducten & versnijmiddelen.

Hartkloppingen tijdens het snuiven hebben niks met zenuwachtigheid te maken.
Ieder lichaam verkeert in een andere conditie: Als je veel sport, veel vette visolie en dergelijke nuttigt, goed slaapt en van nature een krachtig hart hebt, dan hoef je geen last hiervan te hebben. Wie een minder sterk gestel heeft en slecht voor zichzelf zorgt, loopt vanzelfsprekend een groter risico.
Veel mensen hebben een zwak hart zonder zich daar bewust van te zijn en dan kan cocainegebruik tot catastrofale gevolgen leiden.

Linke shit dus.
Als je sterk genoeg bent om er nee tegen te zeggen, laat het dan liggen. :wink:

BADJASMAN

Belezen gebruiker
Ik heb al jaren last van hartkloppingen, ze worden ook steeds pijnlijker..
Maar volgens de dokter zou een benzotje voldoende moeten zijn :smilingimp:

Maar als ik het bij minder dan 0.5 gram hou kan het tog nooit mis gaan en ik snuif ook niet snel achter elkaar gewoon 8 lijntjes ofzo van die 0.5 gram maken over 3 uur opsnuiven dan slapen.

Judas

Wijs gebruiker
In theorie kan het bij een half minilijntje al mis gaan. Bijv. als er al iets mis met je hart of je kransslagader is.

Kijk Tom, of je gaat door en je neemt het risico dat er iets fataals plaat kan vinden op de koop toe.

Of je gebruikt je gezond verstand en zorgt dat je geen cocaine meer aanraakt.

Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?

ParanoidAndroid

Je schuift ieder advies een beetje onder tafel door te zeggen dat je het niet vaak doet, maar als er iets mis is met jou hart maakt het niet uit of je het "heel af en toe" doet of elke week, het is dan altijd risicovol.

Laat je controleren en gebruik tot die tijd geen uppers maar gebruik je verstand zou ik zeggen.

acidboy

Badass junkie
tom-knaapje zei:
Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?

Als je vervuilde kutcoke hebt of een zwak hart met extreem slappe coronaire vaten.. Dan kan er ontzettend veel mis gaan jongen.

Niet echt een toevoeging aan datgene wat gezegd is, but don't fool yourself en lees de bovenstaande adviezen met zorg.

Oke, Dus ik kan er gevoelig voor zijn maar heb het al 9x gedaan soms hartkloppingen meer niet, Maar ik neem aan dat dit er niks mee te maken heeft. ( kan niet alleen naar dokter gaan want als me ouders erachter komen sluiten ze me op in me kamer totdat ik ervanaf ben ) Ze hebben zelf ervaring met bijna alles ze zijn ook verslaaft geweest aan chinezen ( hero ) En hebben dus in diepe shit gezeten daarom willen ze niet dat ik erin raak.

Maar ik wil het alleen nog met oud en nieuw doen zou ik het risico kunnen nemen??
Ik neem dan maar een paar lijntjes.

Bedankt alvast.

Groetjes

Slim Jim

Newbie
Hangt er vanaf met wat je het gaat mengen.
Nicotine vernauwt de bloedvaten , en door alcohol te mengen met coke krijg je soms ook een versterkt effect (en een nieuwe stof).
Hartkloppingen zijn niet abnormaal, maar let op met mengen en let neem de tijd tussen lijnen.

Slim Jim

Newbie
Uhh.. Ja zeker ? :tongueout:
Ik hoop dat je zelf wel weet wanneer je genoeg hebt en wanneer er iets fout aan het gaan is..

SperSIZEboon

Badass junkie
tom-knaapje zei:
gast je gaat echt niet zomaar dood hoor...

Sperzieboon weet je wat het is, De ene zegt weer je hard kan er zo mee stoppen en de ene zegt ach maakt niks uit? Maar ik neem dus aan dat als ik me grenzen houd dat er dan niks mis kan gaan.

Groetjes

Judas

Wijs gebruiker
Als ik dit allemaal lees over die angst, hartkloppingen en rare gedachten de volgende dag, dan denk ik: ga er niet mee verder Tom. Het is jouw niet op het lijf geschreven. Een mens moet heel sterk in zijn schoenen staan om beheerst met cocaine om te kunnen gaan. Je dient zelfbewust te zijn en uiterst gedisciplineerd. Anders is het gevaar groot dat de coca met jou op de loop gaat.
Het risico van controleverlies en eventuele verslaving is erg groot. Misschien is dat gevaar nog wel stukken reeeler dan een hartaanval ofzo.

Dacht zelf toen ik er mee begon ook zo van 'dit is leuk om af en toe te doen' maar binnen enkele maanden was het 3x in de week en besefte ik dat ik moest gaan knokken om weer de baas te worden.

Zoek iets anders wat leuk is vriend :wave:

Wat dat betreft heb je helemaal gelijk, Een vriend van mij ( waar ik ook wel is mee snuif ) Gebruikt volgendsmij elk weekend daarom heb ik besloten dat het laatste wat ik ga gebruiken is met oud en nieuw, Voor de rest laat ik die rotzooi liggen.

Goed besluit of niet?

Groetjes

caat

Newbie
Sjee.. wat een bulshit allemaal. hartkloppingen door snuiven. Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ga iets doen met je leven, man! zet een goede cd op, drink een biertje met je vrienden en ga eens kijken in een revalidatiecentrum naar mensen die geschept zijn door een of andere idioot en dus nooit meer kunnen lopen.. Crisis.. Mensen zoals jij moeten een schop onder hun hol hebben. God, wat word ik
hier kwaad over.

Judas

Wijs gebruiker
Welkom hier op het Drugsforum hier Caat maar een beetje relaxed s.v.p.!
Die harde, verwijtende toon in je reacties, die scheldwoorden... zo communiceren we hier niet met elkaar. Dit is een plek waar we ervaringen over drugs, liefde en seks met elkaar delen, elkaar proberen te helpen als er iets misgegaan is met dopegebruik, dat soort zaken dus. En er is ook volop ruimte voor humor en lol trappen in alle topics.

Voorop staat echter dat we elkaar serieus nemen en respecteren.
Ik geloof niet dat er hier op het DF iemand zit te wachten op personen die de drang hebben om hun ongenoegens af te reageren op de gebruikers hier.

Bovenaan