hartkloppingen door blowen

Purple haze

Bewuste gebruiker
Dat je hartslag omhoog gaat bij wiet is normaal alleen dat in paniek raken niet. Misschien zit het alleen tussen je oren :)

Extisi

Wijs gebruiker
Flaffie zei:
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:

Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...

Flaffie

Wijs gebruiker
Extisi zei:
Flaffie zei:
Alweer 5 dagen gestopt met blowen en dus ook 5 dagen gestopt met hartkloppingen :grin:

Dat is natuurlijk écht onzin he?
Alsof dat altijd zo is, als je blowd. Ik blow elke dag en ik heb er nog nooit last van gehad...

OMG Jij bent echt dom he? :openmouth:
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.

Opa

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
OMG Jij bent echt dom he? :openmouth:
Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
:tearsofjoy: Je klinkt een beetje verliefd Flappie!!! :hearteyes: :tearsofjoy: :P

OT: ik heb nog nooit hartkloppingen gehad, alleen een licht verhoogde hartslag...
Voor de mensen die hier ECHT last van hebben: Concentreer je anders 's op je ademhaling, VIA DE BUIK:
3 tellen inademen, 1 tel inhouden, 6 tellen uitademen, 1 tel rust... En opnieuw 3 tellen in, 1 tel inhouden, 6 tellen uit, 1 tel rust... Na een minuut of 2 voel je je weer helemaal toppie!
(BTW liggend op je rug werkt dit het best, omdat je dan tevens je bloeddruk in de hersenen op peil brengt!)

Klik hier voor het verslag van de 2e kamer over THC waarden en effecten van de Nederwiedewiet
:stoned:

onmiddelijk stoppe kerel
geloof me
tot dat die keer komt, dat je die hartkloppingen niet in bedwang kan houden
dan krijg je een paniek aanval,en dat wil je niet mee maken,geloof me
ik weetniet hoelang je al blowt
maar bij kwam het doordat er teveel thc in me lichaam zat
ik blow nu stickies
vroeger byna pure joints,dat als ik em normaal in een blauw vloeitje draaide,hij nog net dicht kon.
gwn een beetje doen,is het zelfde effect

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
klinkt al;sof je misschien wat stress hebt gehad en of wat oververmoeid tegelijkertijd?

veel mdma gehad met kerst?
gewon ff alles op laag pitje qua gebruik... en weer voorjaarssschoonmaak doen.
sport/ water/minder drank etc

Bovenaan