Hartkloppingen normaal?

Hoi, doe niet zo lang aan cocaine dus weet er opzich weinig vanaf. Maar zodra ik het heb gebruikt krijg ik hele snelle hartklopping voor ongeveer 6 uur lang. Ademhaling's problemen. Is dit een normaal verschijnsel bij coke? en met hartkloppingen bedoel ik circa 65 kloppingen per 30 seconden(alsof ik gesport heb)

Greetz

Bal0n

Badass junkie
ill_literate zei:
Hoi, doe niet zo lang aan cocaine dus weet er opzich weinig vanaf. Maar zodra ik het heb gebruikt krijg ik hele snelle hartklopping voor ongeveer 6 uur lang. Ademhaling's problemen. Is dit een normaal verschijnsel bij coke? en met hartkloppingen bedoel ik circa 65 kloppingen per 30 seconden(alsof ik gesport heb)

Greetz

Hartkloppingen kunnen voorkomen, ja.

sneeuwuil

Experimenterende gebruiker
Als je al veel op hebt, te veel sigaretten hebt gerookt kan je dit verschijnsel krijgen. Als je dit al krijgt na een paar lijntjes dan is de kans groot dat het troep is omdat er teveel manytol en speed doorheen zit. Je moet deze troep dan niet meer halen. een klacht indienen bij de consumentenbond en de volgende keer anders niet meer betalen! Grapje :openmouth: :openmouth: :angry:

Fucking Madness

Klinkt niet echt gezond...mischien verstandig om geen coke meer te gebruiken omdat je lichaam zich er blijkbaar tegen verzet???

sneeuwuil

ja dat is zeker waar, Je lichaam verzet zich en moet dam heel hard werken om deze vervuiling te verwerken. :wave:

L-Mack

Nadat je een lijntje binnen hebt kan je hart wel eens harder kloppen dan normaal maar dit gaat meestal wel over en bij mij is het niet echt overdreven, misschien heb je gewoon slecht spul.

Hartkloppingen komen regelmatig voor bij mij vooral als ik wat meer heb gebruikt. Op dat moment doe ik ff rustig aan, beetje loungen en niet te wild. Als het echt te dol is, kun je een xanax of ander kalmeringsmiddel nemen om weer rustig te worden.

ill_literate zei:

Greetz
Hartkloppingen zijn niet normaal! tenzij je al drie dagen ann het snuiven bent! Hartkloppingen betekenen dat de coke met rotzooi versneden is! Spreek je dealer daar op aan!

p.s als je dealer n gevaarlijk mannetje lijkt is het misschien verstandiger om je mond te houden en verder gewoon maar niets meer bij hem te halen. take your lost, save your life

anneunknown zei:
ill_literate zei:

Greetz
Hartkloppingen zijn niet normaal! tenzij je al drie dagen ann het snuiven bent! Hartkloppingen betekenen dat de coke met rotzooi versneden is! Spreek je dealer daar op aan!

p.s als je dealer n gevaarlijk mannetje lijkt is het misschien verstandiger om je mond te houden en verder gewoon maar niets meer bij hem te halen. take your lost, save your life

Ben het gedeeltelijk met je eens maar het kan ook zijn dat je dus te veel gehad hebt ,vooral als je hem puur snuift

Tjah ik weet niet wat het is. Velen zeggen dat het normaal is.. dat het bij de effecten van cocaine hoort. maar het is wel heel erg. van een halfje sta ik al echt met doodsangst de uur erna.. dat duurt meestal toch wel een aardig tijdje. ga meestal dan gewoon liggen. voel alles tintelen enzo.. moeilijke ademhaling. Betekend dit echt dat het met troep versneden is? zo ja. wat voor troep kan het zijn? ze zeggen dat ze het versnijden met een soort van vitamine B ofzo.

Mac...

Badass junkie
vitamine B??? :confused: nog nooit van gehoord. Geloof dat ze het meestal of met pep versnijden of met dat vedovingsgoedje van de tandarts, hoe heet t ook alweer. (had ik het net niet over niet de woorden kunnen vinden)

hallo ik gebruik zelf vaak cocaine en ik heb er ook wel last van ik vind het gebruiken zeer leuk maar die nadelen zoals ademhaling en hartkloppingen heb ik ook voor dus denk ik dat dit wel normaal is men zegt wel eens dat dit gevaarlijk kan zijn en het is ook nadelig voor u longen zeker wnr u het rookt bij snuiven zijn er vaak minder problemen

lar-E

Newbie
Inderdaad doen ze er vaak door heen maar ik weet ook niet meer precies hoe het heet Mac..
Maar omdat je mond dan verdooft aanvoelt lijkt het goeie coke, maar dat is dus niet zo

ill_literate zei:
Tjah ik weet niet wat het is. Velen zeggen dat het normaal is.. dat het bij de effecten van cocaine hoort. maar het is wel heel erg. van een halfje sta ik al echt met doodsangst de uur erna.. dat duurt meestal toch wel een aardig tijdje. ga meestal dan gewoon liggen. voel alles tintelen enzo.. moeilijke ademhaling. Betekend dit echt dat het met troep versneden is? zo ja. wat voor troep kan het zijn? ze zeggen dat ze het versnijden met een soort van vitamine B ofzo.

Je kunt beter niet meer naar deze dealer gaan !
Het word inderdaad wel eens vermengd maar niet met vit b voor zover ik weet.
Hardklopping krijg je wel maar das wanneer je teveel gebruikt.
Brand het erg in je neus smaakt het bitter wat betaal je ervoor?
Je kunt op deze manier ook nagaan of het goede coke is !
Je kunt het natuurlijk ook gewoon een keertje laten testen .
groetjes

Bovenaan