Hartkloppingen

Hallo,

Ik had een vraag over hartkloppingen dag nadat ik xtc heb gebruikt.

Gisteren had ik een halfje van xtc op aangezien ik er genoeg aan heb om gewoon lekker in partymood te zijn en ook omdat ik maar een klein persoontje ben :) Ik was ook nog niet eens heftig aan het dansen of dat ik helemaal strak stond.

Alsnog merk ik dat ik dag erna hele heftige hartkloppingen heb zoals dat mijn hart onregelmatig klopt of heel hard aan het overspringen is en dat hele dag door terwijl ik lekker op de bank lig te luieren. Gisteren had ik Wit Nike op maar ik heb het eigenlijk met alle soorten xtc die ik tot nu toe heb gebruikt.

Is dit wel normaal en maken jullie het vaak mee?

Groetjes

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, dat is niet helemaal in orde. Aan de hoeveelheid kan het niet liggen tenzij je echt een dwerg bent maar ik ga ervan uit dat je met klein rond de 150-160 cm bedoelt.

Het kan diverse oorzaken hebben:

Gebruik je medicijnen?
Drink je wel genoeg tijdens het gebruik van xtc?
Ben je stressgevoelig, of maak je jezelf erg druk over je hartkloppingen?

Wat voor mij goed heeft geholpen is het bijnemen van het supplement magnesium. Een tekort van magnesium in je voeding veroorzaakt ook vaak hartkloppingen en is echt essentieel voor je lichaam ook. Ik gebruik magnesiumolie omdat die het beste wordt opgenomen en ik heb daar echt veel baat bij gehad. Normaal gesproken had ik elke avond wel last van hartkloppingen en dat is nu drastisch verminderd.

Bovenaan