Hartkloppingen?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
hallo Wat houd bij drugs precies hardkloppingen in?

Bij mij is het.. na gebruik na een kleine inspanning.. me hart al een heel snel tempo met kloppen heeft..? dit zijn hart ritme stoornissen denk ik?

Maar lag pas in me bed.. stond paar dagen clean... ogen dicht.. begon er e en soort druk op me oren te komen soort hele erge druk op me lichaam... en dan steeds weer omwisselen..goed slecht goed slecht..

dit zijn bijwerkingen van drugs ik weet het maar is dit blijvend? en voor elk ander persoon verschillend hoe diegene er op reageert?

laterSS

oane

Experimenterende gebruiker
wat voor drugs neem je zoal dan? kan een na efect zijn, en die zijn voor iedereen anders. somigen hebben helemaal geen na efecten, en anderen best wel zware.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
meestal speed... maar dan naah dat het normale leven weer begint...5 dagen erna. kreeg ik er heel erg last van.,.. is nu weer weg 2 dagen later..zou wel gewoon een bij efext zijn?

Mac...

Badass junkie
Hartkloppingen is dat je hart als een razende tekeer gaat. Je voelt je hart over je hele lijf kloppen. Vooral als je je ingespant hebt kan dit zich heel snel voor doen. Dat je na 5 dagen clean nog last ervan hebt is vreemd. Kan natuurlijk altijd. Denk ook niet dat zoiets blijvend is, meestal uite blijvende effecten zich meer op lichaamshoudingen en bewegingen.

spacekonijn

Badass junkie
ik heb wel eens dat het lijkt alsof mn hart heel snel klopt echt heel snel maar als ik dan voel dan klopt het eigenlijk best normaal heel wazig

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Wanneer ik speed gebruikte had ik last van een vlugge hartslag , ik denk dat het gepaard gaat met je bloeddruk die ook verhoogd wanneer je speed neemt . Drie dagen na gebruik had ik nog een razend snelle hartslag wat wel beangstigend is . Maar gellof me , een keer dat je een paar weken niet meer gebruikt heb je er geen last meer van .

greetz Bubbs :P

liv23

Newbie
Mac... zei:
Hartkloppingen is dat je hart als een razende tekeer gaat. Je voelt je hart over je hele lijf kloppen. Vooral als je je ingespant hebt kan dit zich heel snel voor doen. Dat je na 5 dagen clean nog last ervan hebt is vreemd. Kan natuurlijk altijd. Denk ook niet dat zoiets blijvend is, meestal uite blijvende effecten zich meer op lichaamshoudingen en bewegingen.
whahaha verkeerden maar krijg de quote niet
weg !! hehe

liv23

Newbie
je kan opteduurt van lang veel drug gebruiken als je stopt deze dingen krijgen

:hartkloppingen
:tongueout:aniekanvallen
:angstanvallen
:denken dat je dood dat aan hartstilstand
:confused:traatvrees
:hypervenilatie
:denken dat je gek word
:bang zijn dat het nooi meer over gaat

krijg je 1van deze of meer langere tijd
moet je er wat aan doen gaat niet over vanzelf.en ook niet met pillen en drankjes!
je niet laten afpoeieren door de dokter met rustgeven de pillen
zo als oxasepan!kan je best afentoe nemen maar is zeer verslaafend!

meer weten kan je me prive berichtje sturen
weet hiet veel van af!
heb het zelf allemaal!

Psilo

Bewuste gebruiker
Er zijn verschillende vormen van hartkloppingen die je (ook) bij drugs kunt krijgen. De meest voorkomende is de gewone versnelde hartslag, ook wel sinusritme genoemd. Deze is onschadelijk maar kan wel goed gevoeld worden zoals je je hart kunt voelen na een forse inspanning.

De drugs zorgen voor een versnelling zoals adrenaline dat doet bij angst of spanning.

Er zijn ook andere hartkloppingen zoals extra slagen die je hart maakt zonder dat er echt sprake is van efficient bloed rondpompen. Ook deze kunnen worden opgewekt door verschillende soorten drugs. Deze zijn ook relatief onschuldig al kunnen ze zeer ongemakkelijk voelen.

De gevaarlijke hartkloppingen worden op een andere manier gevoeld. Met name door duizeligheid of de neiging tot flauw vallen. Het is een zeldzame door drugs opgewekte staat (en zonder drugs uiteraard) van het hart waarbij een hartkamer enkel en alleen wat gaat trillen zonder bloed rond te pompen. Als dit langer dan enkele minuten duurt ga je dood.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ik heb wel eens dat het lijkt alsof mn hart heel snel klopt echt heel snel maar als ik dan voel dan klopt het eigenlijk best normaal heel wazig

dat is niet je hart maar je longen, heb je dit toevallig na J'tjes? Of ploffies (coke roken)

:smoke:

Psilo

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
spacekonijn zei:

dat is niet je hart maar je longen, heb je dit toevallig na J'tjes? Of ploffies (coke roken)

:smoke:

Je longen die kloppen?

Bovenaan