Hartkloppingen

Carlitos

Badass junkie
Hej,

Ik heb paar uur geleden sleutelpuntjes speed genomen.
Voelde me hart redelijk tekeer gaan.

Oke dit is normaal.
Maar als ik meer neem gaat ie dan nog harder kloppen want ik kan er niet goed tegen ?

Of voel ik hem dan juist minder omdat er meer ''speed'' effect is dus ik het minder voel ?

Met xtc had ik het ook maar voelde het nooit.

Gr

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hoort erbij.. net als een verhoogde bloeddruk. Maak je er maar niet al te druk over, je lichaam is gewoon 60seconde per minuut voor de volle 100% actief :P

En bijnemen kun je voor jezelf het beste zelf bepalen, ik zou het rustig aan doen een eerste keer want voor je t weet ben je vaag als een mofo. En pep is juist een drug die je moet leren waarderen (CHAOSSS!!! :grin:).

Bail

Experimenterende gebruiker
Nee alleen maar erger =/
Als je tolerantie hoger wordt ga je steeds meer speed nodig hebben.
Het mag dan moeilijker zijn om het effect te voelen maar je hart gaat nog wel zo hard tekeer :P

getitd0n3

Belezen gebruiker
Huh? Denk je nou echt dat je hart verdoofd kan geraken van Xtc? Ben geen doc maar wss hebben ze je ergens verkeerd ingelicht. Je hart is een spier, met zenuwen aan, die kan je verdoven = lokale anesthesie. Tertacaïne, lidocaïne … Maar wanneer je hartspier verdooft zou geraken lijk je me eerder dood te gaan dan je beter te gaan voelen. Is mss wel zo dat wanneer je 2 of 3 de of …. Dosis inslaat je niet meer op je hartslag gaat letten, waardoor het lijkt alsof je er verdooft bent? Een verhoogde hartslag is een symptoom nog geen waarschuwing. Zit meestal gewoon tussen de oren van de gebruiker. Net als bij LSD. Blijf je op je hart concentreren en het word alleen erger.

Carlitos

Badass junkie
Hoi,

Maar het hart word niet verdoofd.
Maar ik voel hem niet dat bedoelde ik ermee terwijl ie soms nog harder slaat als met speed.

Mvg

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Die hartkloppingen horen d'r bij, maak je er niet druk om, want juist dan gaat je hart alleen maar meer te keer. Als je er echt niet tegen kan, moet je geen pep meer nemen....

Droopy

Experimenterende gebruiker
Ik had ook wel eens last van hartkloppingen, meestal de dag erna of als het uit aan het werken was. Denk dat ik er onder invloed gewoon niet op lette. Heb ook het idee dat het bij de ene speed erger is dan bij de andere. let er af en toe wel eens op en merk het de laatst tijd nauwelijks meer..

getitd0n3

Belezen gebruiker
Some covert Intel Japi.

k, t'is een blog op seniorennet. Maar blijkbaar weet ie zijn artikels te kiezen.

http://blog.seniorennet.be/rilatine/archief.php?ID=393

Deze is geen doordeweekse blogger, staan vreselijke doemverhalen in, wat interresant voor jou is, dat er in één van de artikelen vermeld word wat de verhouding is tussen kans op hartfalen en verslaving met mentale problemen tot gevolg.
In het kort je maakt meer kans om de lotto te winnen dan dat je hart er zomaar mee ophoud door speedgebruik. Is toch ergens een geruststelling hoop ik? Je hebt dus nog Jaaaaaren voor de boeg.

Ken ook mensen die een voorgeschiedenis hebben met een hartkwaal en nog nooit in de problemen zijn gekomen door amfetamines, hoewel ik die zelf stom vind.

Als ik over het kerkhof loop, kan ik mij niemand herinneren die daardoor gegaan is. In mijn
Past-away vriendenkring beginnen ze pas te tellen wanneer er een motor bijkomt.

(Srry ben egocentrisch bezig.) Maak je geen zorgen alles komt goed (bij volgende uitspatting) probeer je gedachte ergens anders op te zetten. Zoek ruzie of zo, timmer de portier in mekaar? Iets recreatief…
Joggen… dansen, sex alles om je gedachte te verzetten.

getitd0n3

Belezen gebruiker
Bravo, voor dit fijne staaltje cynisme!

Eeurm als dat cynisch bedoeld is.... ben ik in ieder geval de weg kwijt.
Als dat nu juist jouw ding is, heb je dan ook narcistische neigingen?

Dat lijkt me nu gewoon DE aandoening om te hebben. Niks pillen of therapie.
Gewoon de hufter uithangen de hele dag onder het mum tja “narcistisch”
(niets persoonlijk, toevallig aan het lezen erover)

Bovenaan