Hartkloppingen

dragon

Newbie
Hallo mensen,heb laatst een grammetje weggesnoven op een avond,begon met een halfje in twee lijntjes daarna een liter smirnoff ice in een keer achterover gezopen,ging best goed,stond strak van de coke,voelde nix van de alcohol toen maar nog een fles smirnoff ice gezopen in een paar slokken,toen nog een dus 3 flessen van een liter of so.Ging best lekker daar na nog een flinke halve door de neus gejaagd in een paar lijntjes,op een gegeven moment ging ik maar aan de bier hiervan heb ik denk ik 10 glaasjes gedronken.
Dit alles in een tijdsbestek van 6 uur,half 4 snachts naar huis gelopen bij de benzinepomp 3 blikjes redbuul gekocht met mijn wause kop,heel snel gezopen.
Ik kwam thuis om 4.10 ging naar bed en wow mijn hartje gaat tekeer he ik dacht dat ie zou ontploffen,ik werd echt bang jo niet normaal,en maar draaien in bed en maar draaien wo,ik dacht echt nu is het afgelopen,ik heb een hekel aan mezelf gekregen,ik ga nooit meer snuiven,dit gaat altijd in combinatie met alcohol,ik heb de laatste 3 maanden 2 keer gesnoven,daarvoor 2 jaar lang elke dag een grammetje bijna.
Hoe kwamen die hartkloppingen zo erg,is tijd om te stoppen denk ik.
Heb ik misschien schade opgelopen door een hartaanval of zo,hoe kom je erachter dat je lichaam schade heeft?het is nu 2 dagen later en ik voel me echt stukken beter wow ben wel geschrokken,groetjes.

Solidius

Badass junkie
dragon zei:
Hoe kwamen die hartkloppingen zo erg

Valentijntje

Bewuste gebruiker
cocaine fucked met je hartslag.. je hart slaat op hol daarom voel je die hartkloppingen. Komt ook door de hoeveelheid drank die je erbij hebt genomen. :rolleyes:

]-[IG]-[

Experimenterende gebruiker
dragon zei:
wat bedoel je met die tekening vriend,ik snap het niet leg het me es uit haha

Lol bewijst zn punt. :mrgreen:

Najah als ik et zo es omreken heb je 5x1+10x0,25=7,5/0.25= 30 glazen alcohol en 1 gram cocaine op. Denk dat dat er wel iets mee te maken kan hebben. ;/

DjTrips

Bewuste gebruiker
]-[IG]-[ zei:
dragon zei:
wat bedoel je met die tekening vriend,ik snap het niet leg het me es uit haha

Lol bewijst zn punt. :mrgreen:

Najah als ik et zo es omreken heb je 5x1+10x0,25=7,5/0.25= 30 glazen alcohol en 1 gram cocaine op. Denk dat dat er wel iets mee te maken kan hebben. ;/

lol als je dat alleen al moet uitreken slaat je hart op tilt ! moet je hersenen nog dat uitrekenen met zoveel alcohol en dope in je lichaam, kan toch niet goed zijn ^^ math kills,

robbert87

Newbie
hardkloppingen

hardkloppingen: wat dacht je van androtopine of hoe die shit ook mag heten. zoon gozer hier in de buurt heeft er ook een keer mee versneden maar dat merk je wel als je da spul binnen hebt.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
mmmm elk appart zijn ze eigenlijk niet zo belastend voor je lichaam.
Maar samen vormen ze een nieuwe stof: cocaethyleen, en nog ergens een alkaloï..... weet het niet meer. Maar het is vooral aan de combi te wijten, en Red Bull?

Dude64

Experimenterende gebruiker
De hoeveelheid drank alleen al lijkt mij dodelijk.....een beetje overdreven misschien?

Delirium

Badass junkie
Re: hardkloppingen

robbert87 zei:
hardkloppingen: wat dacht je van androtopine of hoe die shit ook mag heten. zoon gozer hier in de buurt heeft er ook een keer mee versneden maar dat merk je wel als je da spul binnen hebt.

Atropine

Je schijnt er wel hele mooie glanzende ogen met grote pupillen van te krijgen als je het in je ogen druppelt :hearteyes:

Bovenaan