hartproblemen ? :s

Yuuuuu..
Zeg heb serieus vraagsje hier..
heb zaterdag er es goe aan doorgedaan , veel weed gepaft
en vandaag kzat in de les , en kreeg plots keiarde steken in me hart..
dat lik doortrok tot in mmijn nek naar mijn oren !
nie normaal , was helemaal in paniek , had erg geschrokken
weet iemand hoe da tkomt of dat dat nu altijd zo zal blijve ? :confused: kheb dat ng noois gehad , en doe het al een tijdje

kiss
tha' trippin' girl :smoke:

matthijs

Badass junkie
Ik heb dat ook wel eens, dat komt waarschijnlijk door je leeftijd, ik weet niet hoe oud je bent, maar als je in de les zit zul je niet ouder zijn dan 18...

red eyes

Ja benje dat zeker ? mijn vriendin die mee was zaterdag heeft daar ook last van gehad vandaag ? dus euhmm
kweenie ze

en ik wil ook een oplossing an die bloedrode ogen die ik dan altijd heb , is er nix waarmee je het kan verbeteren ? ik kan zo niemand ng onder ogen komen

tha' trippin' girl

so what

nee kben ng geen 18..
is ook wel niet erg zkr ? :confused:
leeftijd doet er niet toe
je kiest ervoor of je kiest er niet voor hé ? eigen keus

matthijs

Badass junkie
Hmm, ik kan me niet voorstellen dat het van het blowen komt hoor. Misschien had je gewoon wat last van je longen ofzo wiet rook is wel flink heet :)
Hmm, ja die rode ogen...heb ik ook nog steeds last van bij wiet (vreemd genoeg niet van hasj) je kan bij de smartshop flesjes oogdruppels kopen. Open your eyes heet het geloof ik. Maar ik zou niet weten of het werkt.

Emo

Bewuste gebruiker
ik heb het juist vaker andersom
wel rooie ogen van hasj
geen rooie ogen van wiet :)
en verder denk ik ook niet dat het de wiet was die het veroorzaakte wat het wel was dan ? geen idee
ben helaas geen dokter :)

spacekonijn

Badass junkie
zal eerder je longen zijn...
heb t ook wel eens van die steken , gewoon rustig blijven no panic gaat snel weer over.

en als je het niet vertrouwd ff naar de dokter

simple as that

Emo

Bewuste gebruiker
ja precies :wink: is handiger dan het op zo'n forum posten
maarja daar is dit forum dan mss ook wel een klein beetje voor :P

Mac...

Badass junkie
Ik heb dat voorheen ook wel eens regelmatig gehad. Tegenwoordig niet meer. Heb het toen altijd verweten aan mijn drugsgebruik. Nu ik het minder doe heb ik er ook geen last van.

@ mathijs:
Hoezo je bent max 18 als je nog in de les zit :tongueout:

matthijs

Badass junkie
klopt...ik bedacht me later dat je bij een MBO of HBO opleiding ook nog les heb. En ja ok, je kan ook op je 19e nog op de middelbare school zitten, maar dat komt niet echt vaak voor.

cunt

Wijs gebruiker
ik heb ooit is gehoord dat suikers tegen rode ogen helpen ..
dus cola drinken en andere zoetigheid drinken of gewoon paar suiker klontjes eten ofzo ..

cunt

Wijs gebruiker
Emo zei:
kan ook weereens zo'n mooi fabeltje zijn :grin:
ja heb het nooit getest hoor .. maar heb het van horen zeggen ..

en er zijn ook erg veel mensen die het doen en zeggen dat het helpt ..

BacingsPen

Badass junkie
Tsja alles kan he... Maar steken komen wel vaker voor, maak je geen zorgen!

Als het erger wordt uiteraard even naar de dokter gaan :)
Sowieso kan dat geen kwaad :wink:

Jeller

Badass junkie
Die steken kunne er wel voor zijn hoor.. het is niet echt schadelijk maar als ge smoort kunt ge wle hartkloppingne hebben wat nie leuk is.. en voor die rode ogen kunt de Minaves kopen in de apotheker.. En dat helpt echt hoor, je ogen blijven wit hoevele je ook smoort maar ze gaan wel nog altijd wat klein staan.. toch wel leuk want je ziet minder wazig dan hehe

boy

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Wiet heeft totaal geen invloed op je hart, zal dus ergens anders mee samen moeten hangen.

Ik heb ook een keer een dergelijk iets gehad. Het is niet echt bij je hart, maar meer bij de longen denk ik. De dag daarna was het weg en heb ik er nooit meer last van gehad.

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
Kan ook gewoon borst kramp zijn geweest ...
ook een heel naar gevoel wat lijkt weg te komen bij je hart ofzo

ik heb hier ook wel es last van gehad en vooral in periodes dat ik blow
wat ik dan doe is ff niet ademen, als ik op t moment van de pijn adem wordt het erger, en t trekt vanzelf weer weg na enkele seconde

...

btw waarom denk ik dat t borstkramp was? ik ben met deze klacht naar de huisarts geweest (ik had het regelmatig) en die zei dat t borstkramp was, dus dat neem ik dan maar aan :)

Bovenaan