Hartstoornissen

Vdb08

Newbie
Beste , het is nu al enkele keren gebeurd dat ik na het nemen van speed plotselinge hartritmestoornissen heb. Soms is dat de dag erna of soms een week erna. Ben al naar de dokter geweest en bloed genomen: alles is in orde .dus ben ik zeker dat het van de speed is wss. Of is het ook van cokegebruik? Mag ik dat dan ook niet meer doen?meestal begint mijn hart zo hard te bonken dat ik echt niets meer kan doen, en graak ik overhit. Graag zou ik iemand een helpend antwoord hebben . Alvast bedankt, een bezorgde 21jarige

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hi Vdb08,

Vervelend zeg, gelukkig ben je bij de dokter geweest en geeft die geen problemen aan.

Speed én Coke allebei invloed op je hartslag en op je bloeddruk. Ik heb zelf ook wel eens hartkloppingen van speed. Hier kun je voor zo ver ik weet niets aan doen, sommigen hebben hier meer last van dan anderen.

Als je er zo veel last van hebt moet je je misschien afvragen of je het nog wel wilt gebruiken. Het zijn recreatieve middelen en dat moeten het ook blijven. Als je dus geen plezier meer aan speed of coke kunt beleven omdat je oververhit raakt, hartkloppingen krijgt en bang wordt dat je hartproblemen hebt kun je misschien beter beslissen om het gewoon niet meer te doen.

Heb je ook tegen de dokter verteld dat je speed/coke gebruikt hebt?

Vdb08

Newbie
Beda om te reageren!Nee heb het niet verteld aan de dokter maar hij vroeg me er wel naar of ik het gebruikte ! Dus bij deze neem ik totaal geen speed meer en volgende week normaal mijn laatste gram coke ! Die hartklopping zijn echt niet leuk en baart me echt zorgen !!! Grtz

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je je echt zorgen maakt zou ik nogmaals naar de dokter gaan maar dan wel eerlijk wezen. Anders kan de Dokter er uiteraard niets zinnigs over zeggen...

Benny69

Newbie
Ik heb af en toe al hartkloppingen als ik teveel koffie drink.
Maar dan heb ik het niet over kloppingen waarna ik niks meer kan.
Gewoon een tempootje hoger die hartslag.
:tearsofjoy:

Bovenaan