Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb weinig ervaring met wiet en geen met hash.
Als ik 1 gram hash gebruik voor een hash cake, welke hoeveelheid kan men aanbevelen om mee te beginnen? 1/4 cake?
Ik koop regelmatig een hash brownie en als ik het goed heb onthouden zit er een halve gram hash in (volgens de verpakking). Voor mij is dat ruim genoeg. Je hebt geen ervaring, neem dan niet meer dan een halve cake, zou ik zeggen. Een kwart lijkt mij wel het minimum.
Het stoned gevoel komt heel langzaam op, afhankelijk van je metabolisme en maaginhoud. Dus niet te snel die hele cake opeten
Beginnen met een kwart gram hash is ruim voldoende als je het voor het eerst neemt. En inderdaad, neem niet te snel bij. Het kan soms wel tot 1,5 a 2 uur duren voordat het op zijn piek zit!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.