Hash melk in de magnetron

djstayla

Belezen gebruiker
Ik heb een vraag of je ook hash melk kan maken in de magnetron.
Dat ik eerst de hash brokkel in kleine stukken bij de melk gooi, paar minuten in de magnetron..Net zoals je chocolademelk kan opwarmen in de magnetron.

Roeren...todat de stukjes opgelost zijn...anders weer ff minuut in de magnetron, dan weer roeren etc.

En hoe zit het met de geur als je dit doet...Had het laatst gedaan met wiet in een pannetje, maar rook vrij sterk door het huis.. :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Ik denk dat het wel mogelijk is, als het tot een bepaald aantal graden komt?
Precies weet ik het niet, heb het nog nooit gedaan :P
En de geur, ja...wiet heeft misschien wel een sterkere lucht, vind ik dan.

Opa

Bewuste gebruiker
als ik jou was zou ik het stukje dat je door de melk wil gooien gewoon in één keer slikken, geen gore smaak, geen verlies, lekker efficiënt... :) Desnoods vloeitje eromheen en een glas water of lekkere munt-thee er achteraan...
:stoned:

OT: langzaam opwarmen en goed roeren, neem een tefal pannetje, anders zit alles op de bodem ipv in je melk :rolleyes:
ik heb het vroeger met anijs(=echt heel goor), chocolade(=goed te doen maar omslachtig) en gewoon alleen honing (werkt prima...) geprobeerd, maar ik vind hash slikken en koude melk drinken toch lekkerder...
het is btw een fabeltje dat hash/wiet een werkzame temperatuur moet hebben :rolleyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou een theelepeltje boter, met een eetlepel melk laten smelten tot ie gaat borrelen. dan een andere beker met melk in de magnetron opwarmen. los de verkruimeldehasj op in het botermelk mixje. laat even staan, en gooi dan de rest van de warme melk erbij. goed roeren.

Opa

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Ik zou een theelepeltje boter, met een eetlepel melk laten smelten tot ie gaat borrelen. dan een andere beker met melk in de magnetron opwarmen. los de verkruimeldehasj op in het botermelk mixje. laat even staan, en gooi dan de rest van de warme melk erbij. goed roeren.

+1 slim! :openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
ja hoor, kan prima in de magnetron.

Neem gewoon volle melk, warm t eerst een beetje op, doe dan de hasj dr in, ff roeren, daarna weer in de magnetron, klaar

djstayla

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
ja hoor, kan prima in de magnetron.

Neem gewoon volle melk, warm t eerst een beetje op, doe dan de hasj dr in, ff roeren, daarna weer in de magnetron, klaar

Ik heb het paar uur geleden gedaan in de magnetron :grin:
Ben flink high op het moment..kheb ongeveer 0,5gr door de melk gedaan, en van die andere gram twee kleine joints gerookt :stoned: :grin:

Volgende keer ook teste om gewoon in een keer door te slikken, handig voor een lange busreis :stoned:

Ellesdee

Badass junkie
lol :grin: dat is best veel
maar je blowt zeker regelmatig?

ik had aan 0,2gram meer dan genoeg :grin: maar ik gebruik bijna nooit wiet/hasj

djstayla

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
lol :grin: dat is best veel
maar je blowt zeker regelmatig?

ik had aan 0,2gram meer dan genoeg :grin: maar ik gebruik bijna nooit wiet/hasj

Ja vroeger gewoon een tijd elke dag, maar ben sinds december aan het minderen :) 2/3 blowtjes door de weeks... :rolleyes:

Maar ik lees hier en daar nu dat 0,2 0,3 wel voldoende is :grin:

Achja ben ff een tijdje in hogere sferen :stoned: :hearteyes:

Opa

Bewuste gebruiker
:hearteyes: Nounounou dames, jullie zitten me gewoon weer even helemaal lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr te maken... :angry: bijna 10 jaar geleden joh, en ik moet nog bijna een week wachten!!! :(
hasjmelk.... hm.... :tearsofjoy:

geniet ervan!!!

@xtc: er is maar één manier om daar dan achter te komen... :wink:

EDIT idd.. .2 voor beginners.., .5 voor een :stoned: avondje :rolleyes: :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
wel eens om 07:30 de wekker gezet, hasjmelkje gedronken (0,5) weer in bed gaan liggen, sow, dat was me even een lui dagje. de slaap, wakker roes duurde tot 18:00.

cropp

Badass junkie
loadrunner zei:
wel eens om 07:30 de wekker gezet, hasjmelkje gedronken (0,5) weer in bed gaan liggen, sow, dat was me even een lui dagje. de slaap, wakker roes duurde tot 18:00.

en dat ga ik dus ook proberen als mijn vriendin komend weekeind bij mij blijft slapen

djstayla

Belezen gebruiker
Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed haha :grin: Was zwaar weg.. :stoned: :grin:

Lauu

Badass junkie
smelt gewoon wat boter, hasj erbij, verwarmen tot gesmolten en bij de melk...en drinken...hoe moeilijk kan het zijn...

smoker41

Experimenterende gebruiker
djstayla zei:
Zo gister halve grammetje Afghaan gewoon in een vloetje naar binnen gewerkt..Niet normaal meer..draaiend in me bed haha :grin: Was zwaar weg.. :stoned: :grin:

heb ik nu ook gedaan en ben er ook zwaar van weg te weg zelf

heb het gisteren avond rond 3 uur snachts naar binnnen gewerkt het is nu bijna 11 u sochtends en ben er nog van weg ma alles lijkt zo raar moet ik me nu zorgen maken ???

help :confused: :stoned:

djstayla

Belezen gebruiker
smoker41 zei:
djstayla zei:

heb ik nu ook gedaan en ben er ook zwaar van weg te weg zelf

heb het gisteren avond rond 3 uur snachts naar binnnen gewerkt het is nu bijna 11 u sochtends en ben er nog van weg ma alles lijkt zo raar moet ik me nu zorgen maken ???

help :confused: :stoned:

Nee effect houd lang aan :) Gewoon dingen doen die je normaal ook doet... Je doet het om lekker stoned te zijn toch :grin:

0,5gram was voor mij toch net iets teveel..volgende keer 0,3 :)

smoker41

ja was even schrik momentje das omdat ik in slaap was gevallen en was even schrikken dat ik nog zo stoned ben ma nu vind ik het echt chill :stoned:

zo lang heb ik nog nooit stoned gezeten :stoned: :hearteyes: :wave:

smoker41

Opa zei:
:tearsofjoy: :rolleyes: ik zei toch... :grin:

zeker een aanrader zo stoned heb ik nog nooit gezten

ingepakt 3 uur snachts en was ongeveer 12 uur later uitgewerkt

en heb 0.5 gram genomen 0.3 de volgende keer

maar komt wel traag op gang
en is het beter dat je een voligge brok slikt of al verbrokkeld zodat het misschien sneller werkt

djstayla

Belezen gebruiker
smoker41 zei:
Opa zei:
:tearsofjoy: :rolleyes: ik zei toch... :grin:

zeker een aanrader zo stoned heb ik nog nooit gezten

ingepakt 3 uur snachts en was ongeveer 12 uur later uitgewerkt

en heb 0.5 gram genomen 0.3 de volgende keer

maar komt wel traag op gang
en is het beter dat je een voligge brok slikt of al verbrokkeld zodat het misschien sneller werkt

Volgens mij maakt dat niet zoveel uit..gewoon ruim van te voren eten.. :grin:
0,5gram is voor de weekends..haha zat vandaag op me werk aardig high :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bij mij na een half uur, begon t te komen, ongeveer 4 uur later heb je maximaal effect. dan na 10 uur word t weer merkzaam minder. na 15 uur, is het helemaal weg.

Het is inderdaad geschikt om de avond ervoor te drinken. slaap je lekker en word je nog eens lekkerder wakker ook.

Acetyllysergic

Nee omdat de actieve bestanddelen van thc niet geactiveerd worden
Thc moet zich hechten aan dierlijk vet anders verdampt het bij het roken is dat geen probleem omdat alles direct geinhaleerd wordt
Vanaf 70-80 graden wordt thc actief, 180graden is het kookpunt

Launched

Ik wou binnenkort ook hasjmelk gaan maken, maar ik hou niet bepaald van melk :rolleyes:, dus zoek ik een andere oplossing.Het is me niet helemaal duidelijk of dat inslikken als een bommetje nou wel of niet werkte, de een zegt hier dat hij er van 3 tot 11 op gespaced heeft en de ander zegt weer wat anders...
Ik dacht zelf dat de thc pas actief was op een bepaalde temperatuur ofzo, maar hier lees ik weer dat dat een fabeltje is.
Hoe zit het nou? :confused:

dain

Bewuste gebruiker
Quoted uit erowid:
http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis_faq_consumption.shtml

It is a myth that dried marijuana must be heated before being consumed to activate the cannabanoids. Many people find that raw cannabis leaves and buds can be eaten for strong effects without any pre-heating. It is a common belief that heating the cannabis before ingestion increases its potency and cooking extractions using food oils (such as butter or olive oil) are the most common methods for making cannabis-based foods.[Section Edited by Erowid Feb 19, 2002]

Ik heb me anders ook wel altijd laten vertellen dat het moet opwarmen...

Launched

bedankt voor het zoeken
ik ga het nog wel eens proberen, maar voor vanavond heb ik toch maar hasjmelk gemaakt :P

Daniel-slang

Sommigen hasjsoorten zijn bij het persen van de hasj al verwarmd (warm persen) dan kan je het gewoon naar binnenwerken en niks aan de hand (misschien weet diegene achter de toonbank staat in de shop er wat van als je het vraagt), zoals de ice-o-layout kan je niet zomaar naar binnenwerken omdat die koud is geperst, maar al is je hasj warm geperst dan kan het gewoon.
Greetz

Bovenaan