Hash Olie vaporizen

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Ik heb geen vaporizer...
Nu wil ik wel eens wat hash olie (een druppeltje :grin: ) vappen.
Even wat oude topics doorlezen en ik kwam het volgende tegen:
DrippTone zei:
Ik ken een andere methode. Een glas, een bierfiltje en een naald. Je steekt de naald door het bier filtje, prikt het brokje hash aan de naald. Dan steek je die aan en laat je hem opbranden in het glas, met het bierfiltje zorg je dat je dus geen rook verspilt. Je kunt makkelijk het bier filtje een klein stukje opzij schuiven en zo de rook uit het glas hijsen. Dit werkt trouwens niet met alle hash, de een brand wel zelf en de ander niet.

Ik zou deze gaan gebruiken om mijn hash olie te vaporizen. Misschien ga ik ook nog een systeem uitdokteren om het door water te laten gaan, om alles nog wat te koelen alvorens door de THC neergeknald te worden.

Iemand enig idee of dit kan werken ? (tips zijn altijd welkom)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb nog nooit beschikking gehad over hasj-olie maar aangezien bovengenoemde methode alleen werkt bij hasj die goed en lang blijft smeulen ( dus dunne hasj of wiet werkt al niet eens) lijkt het me niet dat het met de olie wel gaat werken.

Misschien als je een (stukje) vloei laat drenken in de olie en daarna het vloeitje verbrand..
En door het water halen lijkt me ook zeer lastig..

Zowiso, deze manier is gewoon hetzelfde als roken en is absoluut niet vaporizen...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hehe, ouwe rommel die omhoog gehaald word. Heb die methode van me ouwe gitaar leraar geleerd. Toffe gast en kon ook spelen als de beste. Maargoed.

Met hasjolie gaat je dit niet lukken, iig niet op die manier.

Ik rook zelf zo nu en dan hasj olie, lekker goedje. wat ik soms doe is een klein stukje wiet of hasj in smeren met het spulletje en dan in de puur/waterpijp. Denk dat als je het wil vappen dat je het ook zo kunt proberen.

Succes en laat ff weten hoe het is gelukt.

Acetyllysergic

DrippTone zei:
Hehe, ouwe rommel die omhoog gehaald word. Heb die methode van me ouwe gitaar leraar geleerd. Toffe gast en kon ook spelen als de beste. Maargoed.

Met hasjolie gaat je dit niet lukken, iig niet op die manier.

Ik rook zelf zo nu en dan hasj olie, lekker goedje. wat ik soms doe is een klein stukje wiet of hasj in smeren met het spulletje en dan in de puur/waterpijp. Denk dat als je het wil vappen dat je het ook zo kunt proberen.

Succes en laat ff weten hoe het is gelukt.

Methode van je gitaarleraar met een brok hasj waar ik hash-olie op smeer, ga ik eens proberen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.

Saind

Glas, alufolie eroverheen en olie onderin
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.

Acetyllysergic

DrippTone zei:
Maar dat is dus niet vappen he. Dan steek je het gewoon in de fik, dus dan heb je rook en geen vapor. Of wou je het glas verhitten? :P Misschien dat dat ook werkt, geen idee. Tis wel een leuke manier voor als je dus geen puurpijpje hebt.

Ik dacht omdat de hasj niet onmiddellijk in contact met de vlam kwam dat het om vappen ging.

Saind zei:
Als je dan een vlam eronder houdt zou het moeten verdampen, je kunt hijsen door bijvoorbeeld een buisje door het folie heen te duwen.

Ik ben geen voorstander van aluminiumfolie :wink:

Vandaag post ik nog een foto met het glas zonder hasj :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Acetyllysergic zei:
DrippTone zei:

Ik dacht omdat de hasj niet onmiddellijk in contact met de vlam kwam dat het om vappen ging.
De methode is, je steekt de hasj in brand. En die laat je opbranden in het glas, en die rook inhaleer je. Wilde jij een waxine onder in het glas doen ofzo? Die rook zou ik niet willen in ademen. Maargoed, het is een methode om een puur pijpje te vervangen, je kunt die methode gebruiken als je toevallig een naald en een brok hasj hebt en je in de kroeg zit. :stoned:

Acetyllysergic zei:
Saind zei:

Ik ben geen voorstander van aluminiumfolie :wink:

Vandaag post ik nog een foto met het glas zonder hasj :wave:

Ik denk dat hij bedoelt alu folie niet om mee te chinezen maar de lucht af te sluiten. Zegmaar dat je in het glas op de bodem een druppel hasjolie doet en dan aan de bovenkant van het glas het lucht dicht afsluiten, als je dat maar niet met plastic doet kun je veel dingen gebruiken. En je houd een vlam aan de onderkant van het glas. Dus als je al alu zou gebruiken krijg je die alu dampen niet binnen. :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Eigenlijk moet je een klein bakje of plaatje metaal-achtig iets hebben. Als je het daar op legt en kan verhitten ofzo? Maar ik vind het een gek idee om het zo te doen. UIt een glas hijsen. Met een rietje ofzo :P Koop dan gewoon iets ofzo. Vind het beetje skunkie-style

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Eigenlijk moet je een klein bakje of plaatje metaal-achtig iets hebben. Als je het daar op legt en kan verhitten ofzo? Maar ik vind het een gek idee om het zo te doen. UIt een glas hijsen. Met een rietje ofzo :P Koop dan gewoon iets ofzo. Vind het beetje skunkie-style

Dude, elke poster in dit subforum is skunie style. :tearsofjoy: Zelf gemaakte waterpijpjes van een stopcontact en een blikje cola worden hier aanbeden. :stoned:

3970

Wijs gebruiker
Voor hasholie bestaan speciale glazen pijpjes, het plaatje is van titanium, dat verhit je met een brander, daarna een druppel olie op het hete plaatje, en dat kantel je dan onder de "snorkel". En zo kun je dan pure olie roken.

Of vaporizen hetzelfde effect heeft weet ik niet, misschien dat de olie dan niet heet genoeg wordt?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
3970 zei:
Voor hasholie bestaan speciale glazen pijpjes, het plaatje is van titanium, dat verhit je met een brander, daarna een druppel olie op het hete plaatje, en dat kantel je dan onder de "snorkel". En zo kun je dan pure olie roken.

Of vaporizen hetzelfde effect heeft weet ik niet, misschien dat de olie dan niet heet genoeg wordt?

Ohja die dingen, was dat al weer helemaal vergeten. Doen ze veel met BHO toch? Moet zelf ook nog eens zo eentje aanschaffen. :)

Acetyllysergic

Kostprijs zal wel ook de hoogte in stijgen :(

Nog een vraagje:
Stel je verhit een glas, hoe kan je het na een tijdje nog vast houden met die warmte?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Acetyllysergic zei:
Kostprijs zal wel ook de hoogte in stijgen :(

Nog een vraagje:
Stel je verhit een glas, hoe kan je het na een tijdje nog vast houden met die warmte?

Tangetje, of ijzerdraadje eromheen binden. en die vasthouden

Bovenaan