Hash Vaporizen?

JugendK

Newbie
Ik ben de afgelopen tijd bezig om te beginnen te stoppen met roken, stoppen met blowen ga ik niet doen. dus dan kom je uit op vaporizen ik kan alleen niet goed vinden of er ook goeie manieren zijn om Hash te vaporizen...
De meeste apparaten staat bij dat het werkt voor wiet en aromatherapie maar nergens zie ik hash onder dat lijstje staan...

Iemand info of suggesties?
alvast bedankt!

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Hasj kan zeker in een vaporrizer. Anders gewoon even vragen bij de smartshop. Heb ik ook gedaan, om de zelfde reden als jij. Wil stoppen met roken maar niet met blowen. Helaas werd me verteld dat je met vaporrizen lang niet zo stoned word als dat je zou worden met een joint, tenzij je een vaporrizer zou hebben die een zak met lucht vult zeg maar. Of dit waar is weet ik niet, misschien dat iemand van hier daar ervaring mee heeft? Maar dat was eigenlijk de reden voor mij om wel gewoon jointjes te blijven roken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb vaak genoeg uit vaporizers gerookt en werd er altijd goed stoned van. Zowel uit zo'n zak als vaporizers die meer op een bong lijken zeg maar. Ik durf zelfs te stellen dat je makelijker stoned wordt van een vaporizer dan van een joint. Wanneer je het verdampt krijg je snel veel binnen net als met een bong en dat komt harder aan. Wel is het trouwens zo dat het effect van verdampen iets anders aanvoelt dan van roken. Het voelt wat cleaner en meer high bij verdampen ipv het duffe stoned zijn met roken. Maar ondanks dat het effect net iets anders is voelt het zeker niet minder sterk.

Het is trouwens wel zo dat veel vaporizers niet echt voor hasj gemaakt zijn, het zou wel moeten kunnen opzich maar denk dat je je vaporizer er snel mee beschadigd door de troep die achter blijft.

Je hebt ook speciale vaporizers voor hasj olie, maar die zijn weer niet geschikt voor normale hasj.

JugendK wil je stoppen met tabak roken of dus echt helemaal niks meer roken? Anders zou je nog een puur pijpje of chillum kunnen overwegen om je hasj uit te roken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat komt omdat nicotine het effect van THC beïnvloed. Nicotine is een soort stimulant en werkt het effect van wiet/hasj tegen. Weet niet precies hoe het werkt, maar je wordt er extra stoned van. Je haalt dus ook meer uit je wiet/hasj :wink:

Werkt top met een vaporizer. Ik deed het altijd met een hasjpijpje of een bong. Stuk goedkoper dan een goede vaporizer

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ja precies, koop dan denk ik ook liever een one hitter dan zo'n vaporizer. Zag wel van die kleine voor een lagere prijs, zo groot als je telefoon, maar dat kan ook nooit echt goed zijn denk ik? En die grote vind ik echt veel te duur.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt wel goede kleine vaporizers maar die zijn vaak ook al minstens 100 euro.

Om hasj te roken zoals het bedoeld is moet je eigenlijk gewoon een mooie chillum kopen, waan je jezelf meteen in het India :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
je moet in ieder gerval niet bezuinigen op vaporizers, dan kun je beter niet kopen. Ik heb twee keer een vaporizer gekocht waarvan twee keer onder de 100 euro. twee keer geld weggegooid.

Beter koop je een hasj pijpje of wat ook wel goed werkt is zo'n glazen bol met een buisje eraan zoals deze:

Een paar hits hieruit en je bent gegarandeerd helemaal aan gruis :tearsofjoy:

Bijlagen

• oil concentrate pipe glass.JPG
    oil concentrate pipe glass.JPG
    30,8 KB · Weergaven: 2.513
Bovenaan