Hasj Chocolademelk

Ik heb een hele tijd gebruik gemaakt van het consumeren van hasj-chocolademelk. Dit deed ik door boter in melk op te lossen en hierna gooide ik de de hasj erbij (ongeveer 0,2 gram). Als de hasj was opgelost in de boter dan deed ik de chocolademelk hierbij. Echter had ik dit al een maand niet meer gedaan en besloot op een verveelde dag toch weer langs de coffeeshop te gaan. Ik maakte de hasjchocolademelk en meestal duurt het 2uur voordat ik op de absolute top zit van de 'trip' en daarna daalt hij geleidelijk weer. Echter nam ik rond 12uur mijn hasj-chocolademelk en zoals gewoonlijk zat ik na 2uur op mijn top en daalde hij weer. Ik ging sporten rond 17:00 en at om 18:00 en nam daarna 1 biertje. Gek genoeg kwam het stonede gevoel weer helemaal terug en was ik aanzienlijk 'high' tot ik ging slapen. Ik snap niet helemaal hoe dit kan aangezien ik de hasj om 12uur had gedronken en daarna ook niet meer high was. Hoe kan het dat opeens de trip helemaal terugkwam en nog sterker en veel angstiger dan normaal?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Denk dat het door de alcohol komt. Als ik een joint rook, ik denk dat ik niet meer echt stoned ben en ik drink een biertje krijg ik gelijk het stonede gevoel weer terug. Misschien dat in combinatie met sporten?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hasj en alcohol versterken elkaar inderdaad dus dat kan best verklaren waarom het weer terug kwam. Sowieso geldt dat het eten of drinken van hasj gemakkelijk 6 tot 8 uur kan duren, dus ik vind het eerlijk gezegd verbazingwekkender dat je 5 uur na het drinken al niks meer voelde.

Bovenaan