hasj eten

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
hi,
Had een vraagje aan jullie. Een vriend van me wil graag hasj eten, Ik snap het zelf ook niet helemaal waarom maar in ieder geval hij wil het puur eten. Alleen maak ik me een klein beetje zorgen om hem hij wil nog wel eens "stoer"doen en twee keer zo veel pakken dan dat ie aan kan. Wat kan ik hem eigenlijk het beste adviseren? Ik heb zelf weleens spacecake gebakken maar was niet echt een aanrader aangezien ik er best down van werd dus hem adviseren kan ik niet echt door mijn gebrekkige ervaring iemand tips?
groetjes

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey,

Sorry moet een beetje lachen denkend aan een schoolkamp waar een maat dat deed met mij. Werkte bij hem goed, hij zag zelfs smurfen lopen, en andere hallucinaties (we hadden ook paar dagen niet geslapen zal het ook aan liggen)
en waren constant aan het lollen. Ruzie gemaakt met leraren die later hun excuus moesten aanbieden (wat een afgang was dat voor die leraren)
Maar goed wij hadden van de boot (shop in de buurt) hele zachte hasj waar je mee kon kleien :P
Was erg leuk en we hadden ieder denk ik 10eur op. Hij voelde er meer van dan ik, ik was erg moe en niemand kreeg me het bed uit een dag lang.. :stoned:
Maar hasjmelk vind ik wat aangenamer om in te nemen en werkt wat beter en ook erg makkelijk/snel klaar :wave:
Hopelijk vind je er een antwoord in wat je zocht.
Goede ouwe tijden ook weer :rock:

Enjoy!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is best gebruikelijk om pure hasj te eten.
Al veel mensen gehoord die vinden dat het echt wel hard kan gaan en dat de duur van de roes wel tot 9uur kan oplopen.
Wel goed doseren

grts

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het toch best ongebruikelijk.

Naast dat het nou niet erg lekker is, verlaagd het ook de werkzaamheid.
Ik zou het gewoon verwerken in eten/drinken, waarvan hasj(choco)melk dan inderdaad een erg makkelijk, snelle en effectieve manier is.

per persoon ongeveer 0,3 tot 0,5 gram. Zeker bij onervarenheid bij het orale gebruik van cannabis.
25tolife zei:
we hadden ieder denk ik 10eur op. Hij voelde er meer van dan ik

Dit bedoel ik dus.
10 euro hasj is toch meer dan een gram. Waar je weinig van voelde, behalve loomheid.

Wanneer je het verwerkt in vetten heb je dus minder dan de helft nodig.
Ook lijkt me meer dan een gram hasj eten ongelofelijk smerig.

lovelovelove

Ja ik vond het ook een beetje ongebruikelijk, Gewoon het roken lijkt me ook beter. Al heb ik wel een keertje wiet- en hasj spray gebruikt. Dat had een vriend van me vader zelf gebrouwen (omdat hij het niet wou roken) Dan moet je het laten weken in alcohol of iets in die richting, weet niet meer zo goed wat hij had gedaan weet wel dat je er stoned van word. Jeeetje was een leuke middag haha
voor de rest ik denk dat hij het zelf maar moet uitzoeken met zijn buddies, ze overleven het vast wel

lovelovelove

je moet zorgen dat het alcohol percentage wel iets van 80 procent is, Ik vond het best fijn aangezien je niet hoeft te roken en twee spuitjes onder de tong en de wereld glijd in een wazige gelukzaligheid

lovelovelove

laat even weten hoe het is gelukt misschien kan ik het echte recept er ook nog wel op krijgen, Ik hoor het wel van je
groetjes

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ja dankjewel, je kan me altijd ff een PB sturen als je dat recept hebt...
ben echt benieuwd dit te proberen...
is het lekker of smaakt het nog wat naar alcohol? groetjes

lovelovelove

wil het graag geven maar dan moet ik die vriend van me vader even contacten
het smaakt wel een beetje naar alcohol maar dat verdampt wel snel, ken je die rustgevende herbal spraytjes? zo proeft het een beetje Ik ga even kijken wat ik voor je kan doen
groetjes

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Lijkt mij gewoon hasj olie in een spray zodat het verneveld.
Zelfde idee als 2 druppels olie onder je tong.

Zoek op HBO oil of hasj oil ethanol.

Maddog

Bewuste gebruiker
verwarm een eetlepel kokosvet ( is hard bij kamertempratuur) in de magnetron, en wacht tot het hand warm is. meng er dan een gram hasj doorheen en goed roeren. nu laten stollen, en dan kan je het verdelen en met de hand bolletjes van maken, die kan je dan inslikken. 1 gram hajs eten is 3 porties stoned per persoon. dus verdeel. want je kan altijd bijdoseren.

of je mengt er een eetlepel suiker en een eetlepel bloem doorheen, en dan heb je een soort koekjes deeg. en het smaakt er ook naar. je kan het niet in je broekzak bewaren want dan gaat het weer smelten.

Bovenaan