Hasj gekocht ^^

Wietje

Belezen gebruiker
Hey allemaal ^^
ik ben vrij nieuw hier zoals sommige wel weten..
ik ben gistere naar roosendaal geweest, en heb in azul 5 gram Hija gekocht.. alles goed
tot ik daar hasj krijg xD
had helemaal niet door dat ik hasj was aan het bestellen.. nouja daar zat ik dan met 5 gram hasj..
ben dan ook even naar LibertyII geweest en daar nog 5 gram K-2 gekocht
maaaarnu, hoe moet ik nu hasj roken o.O ?
ik ben er zeker van dat ik het wel zou kunnen vinden ergens op internet
maar ik ben daar momenteel té stoned voor..

Laat maar weten :wink:

Peace! :stoned:

smoker41

Experimenterende gebruiker
blokje nemen
beetje verwarmen met een vlametje (klein beetje maar :wink: )
dan zal je voelen/zien dat het net klei ofzo word daar kleine worstjes van draaien

let goed op dat je voor je eerste keer niet te veel gebruikt :wink: :stoned:

have fun :stoned:

Opa

Bewuste gebruiker
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Damn..., soepel!
OT: beetje warm maken met aansteker, verkruimelen en in je joint gooien...? mss iets minder als wiet gebruiken, fijne zondag verder :grin:

Mayan

Bewuste gebruiker
Goeie hasj kan je brokken zonder het maar één graden verder op te warmen.
Echte (goeie) hasj is als plastecine in je handen

Die harde blokken zijn zo hasj dat slecht bewaard is of gewoon kuthasj

Je moet gewoon een 0.2 a 0.3g in je joint doen van die hasj.
Meer mag altijd, maar dat is meer voor onder vrienden he

Opa

Bewuste gebruiker
^.. Mee eens, de betere soorten kun je in je handen opwarmen en er dan draadjes mee draaien, maar ik denk niet dat dat het geval is voor TS... Overigens ken ik ook extreem goede hasj die je kunt verpoederen...
EDIT: dat je er draadjes mee kan draaien beteknd overigens niet dat het goede hasj is...!!!

greenpower

Bewuste gebruiker
Ik zou er niet teveel in doen en lang en dun draaien. Bij hasj is dat het lekkerste, bij voorkeur ook binnestebuite tegen inburn. Heb je namelijk eerder bij hasj.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
heya moet je in een pijp roken , of een klein stickie met weinig tabak.
zoals al gezegd- eventjes verwarmen ( heel klein stukje ) en dat er af trekken , terwijl je het meten tussen je ingers uiteen wrijft.
kleine schilfers golfplaatjes krijg je dan.
verspreid ze door de tabak, en denk erom dat de stick mooi aangestampt moet zijn.

zelf rook ik het niet te vaak, marokkanse hash, vind er vaak niets aan: muf en oud.

cropp

Badass junkie
je kunt een brok zo verhitten dat je een hash staaf krijgt, dat je hem heel dun en lang rolt, en daar een joint van draaien

Zazuu.

Bewuste gebruiker
beter verwarm je het en maak je het heel klein, vind ik persoonlijk vele malen lekkerder.

Als je zo'n staaf draait lijkt het net of er nog een deel van je hasj onder het as zit, vet balen.

en als je het goed kruumt is er meer oppervlakte dat kan verbranden.

Mayan

Bewuste gebruiker
En wa als ge nu is een plastiekje zou nemen van een sigarettenpakje, de hasj daar in draait en over je jeans wrijft tot ie warm genoeg is voor te brokken?
Toch nooit met vuur, dat is verspilling.

Hasj dat verpoederd is maar skuff kiff achtig, maar zeker inderdaad de moeite waard om te smoren.
Beste hasj dat ik mocht roken is en blijft de import vanuit Ketama. Maar daar moet je al echt iemand voor kennen hoor. Ik ging vroeger bij een ex smokkelaar die nog zijn connecties had, altijd goeie kwaliteit hasj dat betaalbaar was. En zo van die lekkere dat je kan openscheuren zonder je handen te pijnigen.

Wie wiet boven hasj kiest qua smaak, is begrijpbaar. Over smaak valt niet te twisten
Wie wiet boven hasj kiest qua effect heeft het betere nog niet gerookt.
En dat zijn feiten!

Extisi

Wijs gebruiker
Mayan zei:
En wa als ge nu is een plastiekje zou nemen van een sigarettenpakje, de hasj daar in draait en over je jeans wrijft tot ie warm genoeg is voor te brokken?
Toch nooit met vuur, dat is verspilling.
Mayan zei:
Hasj dat verpoederd is maar skuff kiff achtig, maar zeker inderdaad de moeite waard om te smoren.
Beste hasj dat ik mocht roken is en blijft de import vanuit Ketama. Maar daar moet je al echt iemand voor kennen hoor. Ik ging vroeger bij een ex smokkelaar die nog zijn connecties had, altijd goeie kwaliteit hasj dat betaalbaar was. En zo van die lekkere dat je kan openscheuren zonder je handen te pijnigen.

Wie wiet boven hasj kiest qua smaak, is begrijpbaar. Over smaak valt niet te twisten
Wie wiet boven hasj kiest qua effect heeft het betere nog niet gerookt.
En dat zijn feiten!

Geniaal! + 1

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik gebruik een nootmuskaatraspje voor de grote stukken harde hasj.

verkruimelt in flinterdinne kleine schilvertjes.

paulXTC

Bewuste gebruiker
verwarm sowieso nooit de hasj, dan brand je thc weg (junkie-tip)
gewoon rasp gebruiken als het te hard is

Milos

Belezen gebruiker
kan allemaal of:

neem een stukje hasj (0.5-1G) doe dit in je grinder en draai een paar keer tot dit poeder wordt
doe dit samen met tabak in een vloeitje en je wordt stoned als een aap
wat je ook kan doen is dat hasj poeder samen met wiet en tabak in een bluntje doen
maar rook die blunt niet alleen op, je denkt wel zo van ik kan het wel aan, maar een pure blunt kan je niet aan, tenzij het met tabak gemengd is maar dan nog, ik vermoed dat je een belg zoals mij bent, ga naar de nachtwinkel en koop een blueberry blunt, je ziet maar :stoned:

Bovenaan