Hasj Melk

Kaasaap

Experimenterende gebruiker
Hee,

Ik had een vraagje over hasjmelk,
Ik wil het morgen gaan maken en haal daarvoor voor 10 euro 1 gram hasj, dat is (denk ik) Afghaan, nu is mijn vraag, hoeveel hasj gooi ik in de melk? Ik heb al gekeken maar overal staan verschillende hoeveelheden. Van 0.2 tot 1gram. Ik ben redelijk ervaren met wiet, hasj, brownies, en spacecake.

Alvast bedankt :)

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Petricov zei:
10 euro voor 1 gram :openmouth: waar woon jij :openmouth:

In Venray (Limburg) heb je ook 1 gram turkse polm voor een 10tje.
Als ik afentoe hoor hoe goedkoop het op andere plekken in NL krijg ik echt het idee dat ik betoept wordt :openmouth:

Petricov

Belezen gebruiker
Ik haal 1 graf afgaan voor 6 euro en als ik echt goede hasj haal (red libanon is dat 8 euro de gram :P)

Kaasaap

Dan is het geen afghaan maar iets anders, een hasjsoort die voor ong. 10 euro wordt verkocht bij de shop.

Petricov

Belezen gebruiker
Hoe weet je nou dat het geen afgaan is, het is afgaan bij de coffieshop voor 6 euro, alle prijzen liggen rond de 5 a 6 euro per gram bij ons.
Alleen red libanon, wat ik in mijn vorige post zei is 8 euro

Kaasaap

Oke, ik heb Maroc 8, 1.2 gram. Dan doe ik morgen dus 0.5 in mijn melk en wordt het lachen geblazen :grin:
Nu ben ik nog steeds bang dat 0.5 gram teveel is.
En nog een vraagje, hoelang duurt het voordat het inslaat?

trippert

Newbie
0.5 gram lijkt me niet teveel.. aangezien je zelf zegt dat je redelijk ervaren bent met hasj moet dat wel goedkomen :wink:

En wanneer het inslaat kan elke keer weer anders zijn, volgens mij slaat het in na ongeveer 30 tot 90 minuten, ligt er ook net aan hoeveel je gegeten hebt.. maar maak je niet te druk om de tijd wanneer het inslaat ga gewoon wat leuks doen en dan merk je vanzelf wel dat ie inslaat :grin:

Veel plezier er mee inelkgeval :wave: :stoned:

ps. ik weet niet zeker of het klopt met de tijden dat het inslaat.. omdat het drinken is, kan zijn dat je lichaam vocht sneller opneemt als eten.. dus dan duurt het wat korter voor ie inslaat :P

Kaasaap

Oke, bedankt voor de informatie :)
Nu heb ik nog één laatste vraag, die ik vergat te vragen in mijn eerste post.
Als ik de hasj in de melk wil gaan gooien en roeren, moet de melk dan de hele tijd koken of gewoon heel warm, maar net niet kokend?

Bedankt voor alles, :wave: , see you in wonderland :)

Kaasaap

Oke, ik heb weer een vraagje, maar vond het niet echt nodig om daar weer een heel nieuw topic voor aan te maken daarom doe ik het hier.
Ik wil nu wietmelk maken, ik heb hier 0.6 gram wiet liggen, en wil er graag melk van maken. Is dit mogelijk? Als ik google krijg ik telkens andere recepten en manieren, dus ik vraag het maar aan jullie :P

alvast bedankt

TrippyShit

Badass junkie
lijkt me wel, gwn de thc erin laten trekken en de wiet eruit filteren ofzo?

t lijkt me trouwens niet lekker :P

pixo207

Belezen gebruiker
weet niet zeker als het werkt, heb het zelf ooit geprobeerd en het lukte niet zo heel goed. zorg dat je volle melk hebt en dat je het minstens 1 uur of langer erin laat met een temperatuur dat het bijna kookt. ik deed 15 minuten, dat was mijn fout waarschijnlijk

Kaasaap

Oke, ik heb dus de melk in een pannetje gedaan, de wiet erdoorheen gegooid, een klontje boter erbij en het is nu aan het koken. Hoelang moet ik het ongeveer laten opwarmen voordat ik het in een flesje kan doen?
Ohja, hoe lang kan ik het bewaren in een flesje?

Bedankt,

pixo207

Belezen gebruiker
lang genoeg, zeker een uur ofzo (had het ooit gelezen maar ben het totaal vergeten. het was met wiet iig heel erg lang, 45 mins ofwel zelfs 2 uur dat het was, niet zeker). zorg dat je volle melk hebt en boter erbij kan nooit kwaad.

space scientist

Wijs gebruiker
Kaasaap zei:
Oke, ik heb dus de melk in een pannetje gedaan, de wiet erdoorheen gegooid, een klontje boter erbij en het is nu aan het koken. Hoelang moet ik het ongeveer laten opwarmen voordat ik het in een flesje kan doen?
Ohja, hoe lang kan ik het bewaren in een flesje?

Bedankt,

ho ho, hoe verwarm je het, toch wel au bain marie(of hoe je het schrijft)

space scientist

Wijs gebruiker
een kleinere pan in een grotere pan met water. Zo kan de kleinere pan nooit te weet worden en kan er niks aanbakken/koken en is er geen verlies van werking van de wiet en geen scheiding van het vet

Kaasaap

Oh shi-
Maar toen ik hasjmelk maakte deed ik ook gewoon de melk in een pannetje, hasj erbij, 10 minuten roeren en klaar. Die werkte trouwens zeer goed...

Kaasaap

Ik heb besloten het niet op te drinken, en het weg te gooien. Blijkbaar is het toch al mislukt, en zelfs zou het werken, het is zo vies om op te drinken. (Van de geur ervan moest ik al kokhalzen), dus het binnenkrijgen lijkt me geen optie. Weg ermee.

Kaasaap

Melk geeft een veel heftiger effect, ook psychedelischer. Dit had ik met hasjmelk, en dat was wel speciaal :)

KetaNr1

Belezen gebruiker
Dan drink je na je jointje toch een glas melk??
de melkstoffen komen toch wel in je bloed...
iemand die wiet in MELK doet is een beetje dwaas...
En ik wil je er niet mee beledigen maar doe het toch een beetje wel :wink:

:wave:

Kaasaap

Jij snapt het dus niet echt, de wiet lost op in de melk, en via het te drinken komt er een veel groter THC gehalte in je lichaam dan waneer je het rookt.

ThaReaper

Bewuste gebruiker
Hasj lost op.. wiet niet, wiet scheid zn THC af en dit bind zich aan de vetten in de melk.

OT: Ik heb laatst hasjchoco gemaakt.. serieus dat is echt t goorste wat ik ooit door mn nek heb gegooid! Niet meer gezond man. Maar de trip, was t echt zeker wel waard :stoned:

pixo207

Belezen gebruiker
Re:

KetaNr1 zei:
Dan drink je na je jointje toch een glas melk??
de melkstoffen komen toch wel in je bloed...
iemand die wiet in MELK doet is een beetje dwaas...
En ik wil je er niet mee beledigen maar doe het toch een beetje wel :wink:

:wave:
Met roken gaat veel THC verloren, ik dacht iets van 70% maar dat getal kan nog wel eens niet kloppen, is al lang geleden dat ik erover gelezen heb. Bovendien als je het drinkt verneuk je je longen niet :)

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik weet nog in die begindagen: dikke wiet / hasj melk. 5gram erin of meer. Dan niet te zuipen, maar met kokhals neigingen toch doorzetten. Dan blowen en super leip worden en uiteindelijk mezelf vanuit de bovenhoek van de kamer zien (soort out of body view). Echt bizarre. Dat waren nog eens tijden...... :rockband:

D-Dylan

Newbie
Hier 5 gram op 1 l melk gekookt 1 uur lang hield 150ml melk over daarvan 3 cakejes gemaakt nou die voelde ik wel 12 uur lang dat cakeje werd kneiter stoned wakker had ik niet zien aankomen lang leven excuus hooikoorts haha

Paranoize.

Badass junkie
Hier 5 gram op 1 l melk gekookt 1 uur lang hield 150ml melk over daarvan 3 cakejes gemaakt nou die voelde ik wel 12 uur lang dat cakeje werd kneiter stoned wakker had ik niet zien aankomen lang leven excuus hooikoorts haha
Hasj melk hoef je in principe maar een halfuur te sudderen anders gaat er thc verloren. 1L melk miss 45min max

Zodra de hasj is opgelost is alles al in de melk getrokken. Zo gaat er minder melk verloren, en heb ie er meer plezier aan 😁

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik pakte zelf altijd volle chocomel. Hash chocomel is een smaak die ze van mij zo in de winkel mogen leggen. Zelfs zonder werkzame stof haha

Ik pakte altijd een zachte sterke hash soort. Dosering was vaak 0,3g tot 0,5g p.p (voor mensen die dagelijks blowen, en dus een redelijke tolerantie hebben). 0,3-0,35g was dan een fijne dosis. 0,5g echt couchlocked stoned, geen zin meer om er een bij te roken ook.

Wat ik meestal deed was de hash in een grinder, in de vriezer plaatsen. Goed tot poeder malen als het bevroren is.
Dat in een thermoskan gieten om vervolgens de chocomel van de kook erbij te gieten. Zo bleef het warm in de kan en kon je goed mixen.

Om de 10 minuten even mixen. Pak de thermoskan en draai deze meerdere malen even 180°. Dus van rechtop naar ondersteboven. Dat is een goede manier om te mengen.
Na 45-50 minuten is alles sowieso goed opgelost.

Maar 5g op een liter ja? Hash of wiet? Als dat hash is, wordt je van shotjes al stoned lol

• Like
Waarderingen: ljuv

D-Dylan

Newbie
Hasj melk hoef je in principe maar een halfuur te sudderen anders gaat er thc verloren. 1L melk miss 45min max

Zodra de hasj is opgelost is alles al in de melk getrokken. Zo gaat er minder melk verloren, en heb ie er meer plezier aan 😁
Oeps ik had geen hasj maar wiet gebruikt haha

Bovenaan