gandwarf777
Belezen gebruiker
Ik heb gisteren voor het eerst oraal in genomen met effect. Ik deed 1.6gr hash ter waarde van 6 euro in een halve liter volle melk en kookte dit 10 minuten. Vervolgens nam ik de helft direct in, om 8 uur s'avonds. Over 1.5 uur zou ik kijken of ik nog meer zou nemen. ik had de hele dag nog bijna niets gegeten dus ik verwachte optimale opname. Zo'n half uur na inname besloot ik met een vriend, die ik T zal noemen, naar de stad te gaan. Toen ik een kwartier in de bus zat begon ik de eerste effecten te merken + - 45 minuten na inname. Eerst voelde het alsof mijn hart langzaam en Zwaar pompde en ik voelde krachten tegen mijn bewustzijn duwen. Ook zij T dat ik grote pupillen had en ook best wel rode ogen, nu al en ik was nog lang niet op de piek. Toen we na een half uur durende reis in de stad aankwamen ging T naar de shop om hash te halen voor zichzelf om te roken. Intussen bleef de hashmelk in intensiteit groeien, maar op een hele andere manier als roken. Het deed mij eigenlijk wel een beetje denken aan truffels want ik was redelijk helder maar ik spacde hard visueel(patronen, schimmen) en ik voelde krachten heen en weer golven in mij. Iets van 1:20 uur na inname zaten ik en T op een schoolpleintje ergens in een wijk in de buurt van het centrum van Utrecht. We hoorde overal sirenes en zagen een stuk of 4 politie auto's en 3 politie motoren voorbij komen. Opeens kwam er 1 motor onze richting in en hij begon ons te ondervragen over een inbraak(
). Wij waren verdachten van een inbraak die enkele minuten geleden hier in de buurt had plaatsgevonden. Hij wou onze ID en trok ons na bij de politie database. Ondertussen ging mijn hart iets van 130 bpm en voelde ik al het bloed uit mijn gezicht stromen. Ik was bang dat we mee zouden moeten naar het bureau voor verder onderzoek. Gelukkig liet de politie ons na zon 5 minuten toch gaan wegens gebrek aan bewijs maar dit incident lanceerde mijn space wel een soort van. Ik voelde me extreem high. Toen de politie weg was voelde ik me alweer wat kalmeren en ik besloot nog wat hashmelk te nemen. ik naam nog een kwart van het geheeld dus ik had 3/4 van 1.6gr hash op, T nam de laatste kwart. Maar na die slokken voelde ik me direct een soort van schuldig, zo van je hebt jezelf flink vergiftigd en direct werd ik overvallen door krachten die mijn hartslagfrequentie op en neer haalde en mij bijna omverduwde. Het was redelijk donker en ik zag allemaal schimmen en dingen in mijn ooghoeken weg shieten, bijvoorbeeld iets groots en pikzwarts gleed achter de struiken door zonder geluid te maken. Niet veel later kwam 1 van mijn hardste wiet spaces ooit. Ik zag een bankje in een donker park en ik zag daarop een jongen zitten die ons aankeek. Pas toen ik op minder dan 4 meter afstand stond zag ik dat het een prullebak was tussen twee bankjes in en geen jongen. Het was nu ongeveer 2 uur na de eerste dosis en het effect bleef intenser en intenser worden. Mijn mond en keel begonnen uit te drogen en dit was heel raar want ik had geen jonko smaak in mijn mond ofzo dus het voelde heel apart om zonder blowen dit te krijgen. T en ik verdwaalde kompleet in die buurt, we wouden naar de binnestad maar wisten niet waar we waren. Ook vergat ik alles waar we het over hadden tijdens dat we aan het praten waren. Een paar keer kreeg ik opeens een hevige steek in mijn hartstreek maar dan hield ik mijn adem in en zij ik tegen mezelf, het is de hash alleen maar. En het ging dan weer snel weg. Uiteindelijk vonden we de weg naar de stad en hebben we nog wat rondgehangen. Mijn hash high was al een uur op een plateau en daar bleef het de komende 4 uur ook wel. Het effect leek nooit voorbij te gaan en ik werd slapper en vermoeider. Om 1 uur s'nachts kwam ik thuis en ging ik in mijn bed liggen. Ik zag allemaal patronen en figuren in het donker en ik voelde me zeer ontspannen. Ik besloot 1 patroon lachgas te doen met wat muziek. Ik maakte een ballon klaar en ruimde alles op(pomp, leeg patroon etc). Nu lag ik in bed in het donker met een ballon in mijn hand. De muziek ging aan en ik nam 3 grote inhalaties, pauzeerde even voor zuurstof en voelde het al hard inslaan. Ik wou weer aan de ballon zuigen maar het werd moeilijk nu ik al bijna kompleet verlamd was. Ik nam nog 4 inhalaties en was toen gewoon kompleet verlamd. Ik zag hele duidelijke mooie bloem patronen voor me en de muziek klonk heeel langzaam en heeel ver weg. Het voelde eigenlijk alsof ik egt letterlijk 5 meter uit mijn lichaam was want de patronen die ik zag leken heel ver van mij af te staan en daar kwam de muziek ook vandaan. Zo ben ik eigenlijk in slaap gevallen en ben ik de volgende dag brak en moe wakker geworden.
Ik ben egt heel blij dat ik eindelijk een goede ervaring heb met orale inname van thc. Nu weet ik dat het egt werkt en ben ik ook niet meer bang om het te doen. Het is trouwens ook egt goedkoop want normaal moet ik egt wel 5 - 10 euro wiet oproken om goed stoned te worden en nu was ik in principe van 4.5 euro hash al verder naar de klote dan ik in jaren ben geweest van wiet/hash voor iets van 6 uur lang. Mischien blijf ik dit wel voor altijd doen want ik spaar mijn longen zo ook
.
Ik ben egt heel blij dat ik eindelijk een goede ervaring heb met orale inname van thc. Nu weet ik dat het egt werkt en ben ik ook niet meer bang om het te doen. Het is trouwens ook egt goedkoop want normaal moet ik egt wel 5 - 10 euro wiet oproken om goed stoned te worden en nu was ik in principe van 4.5 euro hash al verder naar de klote dan ik in jaren ben geweest van wiet/hash voor iets van 6 uur lang. Mischien blijf ik dit wel voor altijd doen want ik spaar mijn longen zo ook