Hasj & weed

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Hoi :grin:

Ik kocht al een tijdje weed , maar vond dat de kwaliteit echt ondermaats is!(in belgie )
Daarom besloot ik eens hasj te kopen , 2g kocht ik vorige week .
We blowen niet veel , alleen in het weekend .In het begin deed ik er heel weinig in ( om te testen).. en :hearteyes: was de eerste reactie!Zo weinig hasj erin en veel effect..
Maar dit weekend deden we er een paar , ik rolde eerst eentje met weinig in.. Weer veel effect!
Dan deden we waterpijp en rolde ik een met weed & hasj , we verwachtten natuurlijk veel.Maar tot onze teleurstelling voelden we beide niets!! :confused:
Dus rolde ik nog een met veeel hasj (nouja, veel .. toch 3x wat we normaal erin doen)
En weer GEEN effect ..

Vorige week was het net hetzelfde , we deden wat weed & hasj in een blowpijpje en voelden echt NIETS!!We hadden ervoor wel al een kleintje met hasj gedaan en voelden het van die ene wel.

Hoe komt het dat de eerste keer je blowt op je dag het altijd heftiger is ?Want dit heb ik namelijk ondervonden ..

Natuurlijk , 2g zullen jullie niet veel vinden(die 2gram is trouwens nog steeds niet op:grin:). Maar we voelden MEER als we er weinig in doen dan als we er meer indoen :confused:

Aan de kwaliteit van de hasj zal het wel niet liggen , want we hebben er duidelijk al wat van gevoeld:grin:

:wink:

oja ff offtopic : gisteren deden we het trucje van flauwvallen ( na 3kleine met hasj & waterpijp) . Toen ik flauwviel zat ik in een paardenwedstrijd , ROFL een paardenwedstrijd xd Opzich wel cool dat ik aan een paardenwedstrijd dacht :grin: )

psych-out

Bewuste gebruiker
is moeilijk om daarvoor een verklaring te geven.
doe er gewoon de volgende keer eens wat meer tussen.

psych-out

Bewuste gebruiker
ga anders eens naar nederland en koop daar in de shop
een goeie, lekkere wiet als je daar nog niet stoned van word dan zou ik eens
naar de dokter gaan want dat is toch niet normaal dan :mrgreen:

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Ja dat kan ik doen , is maar een 100 km rijden xD
Op 4uur kan ik er staan als ik een gps kan meenemen :tongueout:
Binnen enkele maanden heeft een vriend een auto en gaan we wel eens naar holland gaan ^^

Bovenaan