Hasjmelk

Hey!

Ik heb gisteren mijn eerste ervaring ooit gehad met het oraal innemen van hasj.
Ik vond het GEWELDIG :rock:
Nu heb ik toch wel een vraagje: Zou ik vanavond al opnieuw een kopje drinken, zou dit er dan voor zorgen dat mijn trip veel minder hevig wordt?

Bij het roken is het meestal zo dat de eerste van de dag altijd het hardst aankomt en die daarna steeds minder en minder, maar steeds als ik nachtje geslapen heb is het effect weer heviger.

Mijn vraag dus (om concreet te zijn) is of de anti-stoffen langer aanwezig blijven in je lichaam als je cannabis oraal benuttigd?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tuurlijk kan het, maar zoals je zelf al aangeeft minder effect door tolerantie.

Rook je dagelijks wiet/hasj? Anders kan je daar de tolerantie mee vergelijken lijkt me.

Zelf val ik bijna altijd in slaap van hasj melk (deed er teveel in)

Enjoy!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het zal vanavond ook weer werken, misschien iets minder sterk. Wat belangrijker is, waarom zou je vanavond alweer willen gebruiken? Nu is het nog speciaal, maar als je het vanavond weer doet, doe je het dan morgen ook weer? En overmorgen ook weer?

Hou het speciaal, speciale dingen vaak doen maakt het minder speciaal.

Danku voor de reacties!

@SmartieAndMe: Ik was niet van plan om het opnieuw te doen :) Het was eerder een vraag uit nieuwsgierigheid omdat volgende week een festival van 4 dagen op het programma staat en het leek me wel fijn om dan elke avond nog eens te kunnen trippen met vrienden & hasjmelk.

Dan nog een vraag (misschien eenbeetje off-topic): Hoe zit het met tolerantie en gezondheid bij het frequent nemen van mdma op korte tijd? (ook voor op het festival) Ik weet dat de gouden regel is om minstens 3 maanden tussen elke trip te laten, maar wat wordt dan bedoeld met een trip?

Vb: Ik neem op Dag 1 tijdens de middag mdma, dan nog eens bijtanken 's avonds. Als ik dan ga slapen is de 'trip' dan over? Of zou ik dan de volgende dag weer verder mogen doen en dan op het einde van die vier dagen weer eens een periode van 3 maanden inlassen?

Captain Vragen over mdma moet je niet hier posten En als je bijv vandaag mdma neemt en vannacht gaat slapen is inderdaad zaterdag de trip over en is het Het beste om gewoon 3 maanden te wachten met opnieuw te gebruiken

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
CaptainTrips zei:
Vb: Ik neem op Dag 1 tijdens de middag mdma, dan nog eens bijtanken 's avonds. Als ik dan ga slapen is de 'trip' dan over? Of zou ik dan de volgende dag weer verder mogen doen en dan op het einde van die vier dagen weer eens een periode van 3 maanden inlassen?

2 dagen achter elkaar is funest voor je koppie, MDMA moet je dus gewoon echt maar 1 dag doen op dat festival. De hasjmelk kan niet zo veel kwaad

Bovenaan