hasjolie!

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Hey hey hey !

ik doorzocht het forum maar vond niet echte een topic over hasjolie , daarom start ik dit topic!
Ik zou graag weten:
- waar je nu hasjolie kan verkrijgen?
- Is hasholie nu legaal of illigaal en is het vrij verkrijgbaar?
- waarschijnlijk geeft hte de effecten van hasj en/of wiet ? of zijn de effecten heviger ?
- wat kost hasjolie ongeveer ?

alvast bedankt!
:stoned:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Hasjolie is illegaal omdat het iets van 98 procent thc bevat wat je onopgemerkt als pasta op iemands cigaret kan smeren. en wat voor effect weet ik niet het is gewoon thc...

CDD

Experimenterende gebruiker
Vroeger kon ik wel aan hasholie geraken (moeilijk, maar het ging), geen idee hoe het er tegenwoordig voor staat.
Het effect kan je niet bepaald vergelijken met gewone weed/hash, het is veel heftiger. Ook wel logisch gezien de concentratie THC in het goedje. Als je denkt dat hasholie softdrugs zijn : forget it, het is best wel zwaar spul.
In de tijd heb ik 100€ betald voor een fles van een halve liter, best nog schappelijk dus, zeker als je nagaat hoeveel een halve liter eigenlijk wel is.

Als je het goedje echt wil denk ik dat je best terecht kan bij de smokkelaars, daar kwam de mijne ook vandaan.

Plimu

Bewuste gebruiker
zelf maken, t'is echt makkelijk :grin:

effect weet ik niet ik heb het nog nooit gerookt, maar ik heb gehoort dat een druppel op een sigaret al iemands kop eraf blaast dus het lijkt me leuk spul :grin:

CDD

Experimenterende gebruiker
En hoe maak je dat dan? Zo simpel lijkt me dat toch niet hoor...$
We zullen 'ns ff Googlen :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Het komt in miniscule potjes. Een potje van ong. 1 cm3 heb je al genoeg voor 25-30 jointjes.

Hoe je het moet doen:

1) Verwarm de hasjolie licht, zodat het vloeibaalder wordt
2) Pak een paperclip, vorkje, mesje of iets dergelijks.
3) Doop het nu in de olie en haal er een klein druppeltje uit
4) Smeer het op een sjaggie/jointje
5) Inhaleer
6) Weet ik niet meer, ben veel te stoned geworden...

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
ik zag wel ergens om hasj olie te maken maar de hoeveelheden waren er niet.
het kwam er op neer dat je je wiet afval in ene potje doet en daar pure alcohol op giet.
dan heel goed schudden zodat de thc cristallen in de alcohol verspreiden. daarna de thc- alcohol oplossing op een vuurtje zetten zodat je alcohol verdamt, dan schiet er een bruine massa over , de hasj olie . ik zou het graag doen maar ik zou niet weten hoe ik hier in belgie gemakkelijk aan knipafval geraak :tongueout: mss verkrijgbaar bij de betere shops in NL ?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
zoek in google op BHO , (het is illegaal)

met een kilo of 3 knipafval, kan je zo een eetlepel BHO extraheren, zorg wel voor de goede voorzorgsmaatregelen, (dus buiten en niet binnen) niet erbij roken. want de methode heeft gas nodig om de thc in op te lossen, en dat geeft explosiegevaar

honingolie

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Een potje van ong. 1 cm3 heb je al genoeg voor 25-30 jointjes.

In zo'n potje zit een gram.

Zelf maken kan maar je moet wel zuiver butaangas hebben en goed knipafval. Als je olie maakt dmv een alcoholextractie is het geen BHO.. (Butane Hash Oil of Butane Honey Oil :wink: )

Mmhm, de geur van verse BHO.. :hearteyes:

Plimu

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Is het vergelijkbaar met spacecake? Daarmee bedoel ik de sterkte.

ze zeggen dat hasjolie iemand hoofd eraf kan blazen met 1 druppel op een peuk

denk dat het sterker is, het gaat hier om harddrugs en geen softdrugs...

de high van een cake is makkelijk te realiseren door een hoop te smoken, met hasjolie rookt de gebruiker met heel weinig olie de thc waarde van enorm veel wiet.

honingolie

Bewuste gebruiker
Plimu zei:
greenpower zei:
Is het vergelijkbaar met spacecake? Daarmee bedoel ik de sterkte.

ze zeggen dat hasjolie iemand hoofd eraf kan blazen met 1 druppel op een peuk

denk dat het sterker is, het gaat hier om harddrugs en geen softdrugs...

Bullshit.. Een klein beetje roken zorgt voor een krachtige high, maar is niet echt te vergelijken met spacecake.. orale inname van THC/cannabinoiden geeft namelijk een hele andere uitwerking.

Dat het onder de categorie harddrugs valt is vrij belachelijk. Goede ICE-hasj is ook erg sterk, en van 10 joints roken wordt je ook wel erg stoned.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Probeer het eens uit. smeer wat op het vloeitje, en rol daar je jonko mee.

Ik vond t geweldig. klapt er snel in.

TrippyShit

Badass junkie
Kan er tegenwoordig aan komen. Ben niet zo'n blower meer. Vriend van me wil het hebben. Misschien dat ik een hijsje probeer :P Hoe is de smaak?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
zacht, met een tinteling achter op je tong. een beetje de smaak van de oregano op je iets te pittige pizza peperoi ,Waarna je het je longen in voelt stromen. bij het exhaleren voel je het "beginnetje" opkomen. en dan weet je al hoe je je over een half uur voelt.

Plimu

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
zacht, met een tinteling achter op je tong. een beetje de smaak van de oregano op je iets te pittige pizza peperoi ,Waarna je het je longen in voelt stromen. bij het exhaleren voel je het "beginnetje" opkomen. en dan weet je al hoe je je over een half uur voelt.

kwijl

hoi

ik heb afgelopen weekend hasjolie gerookt en heb nu een hele ranzige geur in mijn neus,
(ik heb wat enthousiast gedaan met de olie en bijna een cm3 opgerookt) kan dit van de olie komen?
zo ja, wat kan ik hier aan doen om het te veranderen

Wacky

Badass junkie
Ik heb het een poosje gerookt. De smaak is heerlijk.
Het effect is echt wel heftiger, en verslavender was het voor mij ook wel ofzo. Ik draaide die tijd meestal combi jointjes, een normale hoeveelheid hash (1/4g) erin, minimale hoeveelheid shag en 1/20g olie ongeveer. Daarvan rookte ik er een paar per dag, en ik was de hele dag half knock out.
Ik raak het dus maar niet meer aan, het is TE lekker :)

inderdaad best wel veel maar ik wil toch wel weten of die ontzettend ranzige smaak in mijn neus van de olie kan komen?

underworld

Wijs gebruiker
wazigewerk zei:
inderdaad best wel veel maar ik wil toch wel weten of die ontzettend ranzige smaak in mijn neus van de olie kan komen?

nog nooit last van gehad.. heb veel hasjolie weleens op een dag gerookt maar nooit last van gehad.

Bovenaan