• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

hawaaise paddo's en anderhalf hartje

Skippy

Wijs gebruiker
Zaterdag ben ik weer naar een vriend van me geweest, en die had
gedroogde paddo's gehaald.
Ik wist eigenlijk niet hoeveel ik er van moest eten dus heb gewoon
een zooi in mn mond gestopt en een kwartier erop lopen kauwen.
Het is niet eens zo vies als ik had verwacht, smaakt gewoon
naar verrotte champignons.
Na ongeveer een half uur begon het te werken, voelde eerst
mn maag omdraaien en toen leek het net of ik aangeschoten was,
ik liep naar de wc en vroeg me af of ik niet te veel had gegeten
want alles ging op en neer en heen en weer. En voelde
me vet licht, maar na een tijdje begon mn lichaan eraan te wennen.
Had eigenlijk totaal iets anders verwacht van paddo's. dat je
ging hallucineren en je vet grappig ging voelen, heb totaal niet gehallucineerd, dat ik smurfen zag ofzo, alleen alles ging heen er weer
en de kamer werd groter en kleiner zag alles verschuiven, en mn maat
zag er vet freaky uit, had echt het gevoel dat iedereen drugs had
genomen, zo zag iedereen er uit.

Jammer genoeg werkte het best snel uit dus nam nog een klein handje,
en toen moest ik de trein pakken, er stond een kerel op het station
en daar ben ik mee gaan praten, wat zal hij gedacht hebben, ik stond zowat tegen hem aan en bleef maar vragen of dit wel de goeie trein was,
die hele trein reed steeds van me weg leek wel.

Eindelijk in de trein, moest ik nog 3 keer overstappen, ik stapte te vroeg uit en wist totaal niet waar ik was, ik raakte best in paniek want ik was
ook alleen terug naar huis.
Ik kwam erachter dat ik in hilversum was, iedereen leek me aan te kijken, ik keek in de spiegel en ik ging helemaal stuk van het lachen, wat zag ik eruit zeg, vet freaky ik leek net een freggle!
Mn maat had me nog een paar stengels meegegeven en die kauwde ik onderweg op, best kut ik had geen drinken en moest nog een half uur lopen vanaf het station, dus dat werd een leuk tripje naar huis.
Ik moest een stukkie door het park waar allemaal schapen stonden
ik dacht wtf zijn dat?
Uit nieuwsgierigheid ging ik erop af en schrok me rot toen er geluid uit kwam!
Zo'n 15 minuten moest ik bijkomen van de schrik, wist echt niet wat me overkwam met die beesten en wilde snel weg.
Toen ik eindelijk thuis kwam voelde ik me vet relax ben op de bank gaan liggen en heb me ogen ddichtgedaan, en toen zag ik pas vage dingen, allemaal strepen met mn ogen dicht, dus dat hallucineren lukt alleen met
je ogen dicht, bij mij wel teminste.
Die avond ging ik naar vrienden toe en heb ik anderhalf hartje genomen, en na een half uur was ik ineen klaarwakker, en voelde me top, was eerst bang dat paddo's en pillen niet samengaan maar had er totaal geen problemen mee, alleen mn hart leek steeds sneller te kloppen, toen die andere halve ging werken , begonnen ook die paddo's weer te werken alles draaide om me heen en mn spieren spanden samen niet normaal.
Heb echt een leuke avond gehad en de dag erna voelde ik me niet eens
zo rot.

Ik vind paddo's lijken op lsd, alleen bij paddo's beweegt alles en je gaat er van gapen!
Het was een leuke avond/nacht maar ben er wel achter gekomen
dat ik liever lsd heb dan paddo's, kan niet echt beschrijven waarom, misschien als ik het vaker heb gedaan, dit was mijn report.
kus mij

spacekonijn

Badass junkie
leuk report , paddos lijkt idd op LSD (imo) , alleen LSD is wat vrolijker en lichamelijk wat minder zwaar.

en hallucineren hoort er ook helemaal niet bij hoor ( je ziet alleen smurfen als je gek ben in je hoofd)
closed eyed visuals zijn wel te gek idd :wave:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
@Skippy,
Vraagje: gezien van jou taalgebruik en je avatar, dus hier is mijn vraagje: Ben jij soms Skoeip?

Ik wil nog wat kwijt over je avatar: Wagenwijde pupilen van de kat ziet wel er best gaaf uit. Door Kraton, geloof ik?

Skippy

Wijs gebruiker
Pkoeiaard zei:
@Skippy,
Vraagje: gezien van jou taalgebruik en je avatar, dus hier is mijn vraagje: Ben jij soms Skoeip?

Ik wil nog wat kwijt over je avatar: Wagenwijde pupilen van de kat ziet wel er best gaaf uit. Door Kraton, geloof ik?

ik ben gewoon skippy :smoke:
en het is idd ketamine

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
en hallucineren hoort er ook helemaal niet bij hoor ( je ziet alleen smurfen als je gek ben in je hoofd)
closed eyed visuals zijn wel te gek idd :wave:[/quote]

En als ik nou zeg dat ik 1 keer in een snelle filts mickey mouse
heb gezien na 2 vette papertrips ben ik dan ook gek?Haha ja toen wel.
Ik ben van mening dat je dus best dingen kunt gaan zien die er niet zijn welliswaar heel kort,zo van zag ik dat nou goed.,maar ze zijn wel waarneembaar soort hersen herrinerings weerspiegeling ofzo denk ik..

spacekonijn

Badass junkie
mja een flits is wel een verschil met bijv een kabouter zien lopen en denken dat hij echt is..

flits kan bijv schaduw of wat dan ook zijn door je grote pupillen en evt vermoeidheid kun je dingen al heel raar gaan zien

Bovenaan