• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hawaiaanse paddo trip.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Gisteren besloten ik en B in de avond mushrooms te gaan eten, ik zou wel een leuke soort bedenken hij had er niet zo'n verstad van. Ik dus naar Eindhoven gegaan, 4gram maroc en een portie hawaiaanse gehaald. Nieuw was voor mijn dat je hawaiaanse anders doseerd. Ik kreeg 10 gram en dit bleek voor 2 man te zijn. Ook later nog verder zoeken op internet resulteerde in dat 5 gram een normale dosis was voor 1 persoon. Mooi dus.

's avond om 21:00 was de thee klaar en hbben we die opgedronken. Rond 21:30~22:00 begonnen de eerste effecten en tussen 22:00 en 00:30 ongeveer waren de effecten het beste merkbaar. Daarnaa zwakte ze wat af maar wist ik nog regelmatig weer goed de trippen naa wat hijsen van een joint.

Wat mijn als eerste op viel aan de hawaiaanse is dat ze heel anders werken. Het lijkt wel of de trip in waves komt. Het ene moment voel je je heel nuchter en praat je makkelijk. 5 min later verzink je die weg in je gedachte stromen.

Visueel vond ik deze paddo's best een mooi effect geven. Dingen die ik me nog sterk kan herinneren die ik gezien heb:

De lamellen die in het huis van B voor de raam hingen gingen raar doen. We tripte er allebij op. Ik vroeg aan B, zie jij die dinge ook bewegen? Ja man zeg B, dus ik ga dichterbij kijken en het grapige is dat net de lamel waar je naar toe kijkt stil gaat hangen en die in je ooghoek gat bewegen :| Vrij lachwekkende situatie.

De lammelen deden nog veel meer rare dingen later op de avond. Ik zag sowieso elke keer de kleur veranderen van een vaag soort groen in een vaag soort paars. Als ze paars waren kwamen er groene circeltjes op de lammelen. Ook zag ik een aantal keer alsof er een deken van duizende kleine puntjes over de lammelen een bepaalde kant op bewogen.

Ook ben ik buiten gaan kijken naar de lucht, ik zag een grote paarse vlek op de helder beetje donker blauwe licht verschijnen. Het zag er best indrkwekkend uit. Ook hoe de paarse vlek er kwam was wel mooi. Het leek net of er allemaal paarse stipjes van alle kanten op in punt afkwamen in de lucht en zo die vlek vormde.

Standaard was als ik ergens naar keek, bijvoorbeeld naar het gezicht van B en ik dan weg keek naar de deur zag ik zijn gezicht in grote lijnen een paar seconden terug op de deur. B had hetzelfde.

De TV heeft de hele avond aan gestaan, maar ik heb er geen zak van kunnen volgen. Sowieso door de achtergrond muziek (VA - Inside Progress Vol 2 2007). Maar echt aan alles wat ik zag draaide ik mijn eigen verhaal aan.. Ik heb voor de gein geprobeerd een tv programma te volgen, maar at gaat echt niet. Voor je het zelf door heb zit je al weer ergens anders aan te denken..

Rond een uur of 01:00 was het gevoel van de trip best wel weg, ik had allee nog de hele nacht zelfs nog voor ik ging slapen om 03:30 joekels van pupillen. Ik heb in de avond nog pannekoeken staan bakken wat me op een gegeven moment een enorme lachkick opleverde. dit keer mocht dan wel mijn 5e keer paddo's zijn, maar het was mijn eerste keer pannekoeken bakken Dus op een gegeve moment moest ik de pannekoek omgooien en dat lukt voor geen meter.. Met een dikke lachkick als reactie.

Ik heb zeker weer een goede trip gehad, en ik ga deze sort zeker nog eens nemen mar dan neem ik 7,5 gram alleen ipv 5 gram. Of ik ga proberen aan LSD te komen.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Hawaiaanse paddo's! :hearteyes:

Op de hawaiaanse heb ik mijn leukste maar ook hardste paddotrip's gehad.

Kort, maar wel leuk reportje :grin:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Kees Klapkaak zei:

Hawaiaanse hebben de op 1 na grotste mindfuck. De Golden Teachers zijn net wat harder. Ik heb gisteren alleen weinig last gehad van de mindfuck op het ene puntje na dat ik me tot 3 keer toe voelde alsof ik in een loop zat en op dit punt al geweest was. ik kan 't moeilijk omschrijven, maar dit is wat ik letterlijk dacht en voelde.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Huh 10 gram is toch één portie? In smartshops verkopen ze één box paddestoelen, en dan staat er vaak op voor 1 of 2 personen. Maar ik deed zo'n box altijd in me uppie, ben echt lekker hard gaan trippen, maar het door 2 man delen? Zou toch wel een minder effect moeten geven..

Doodkapje

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
Kees Klapkaak zei:

Hawaiaanse hebben de op 1 na grotste mindfuck. De Golden Teachers zijn net wat harder. Ik heb gisteren alleen weinig last gehad van de mindfuck op het ene puntje na dat ik me tot 3 keer toe voelde alsof ik in een loop zat en op dit punt al geweest was. ik kan 't moeilijk omschrijven, maar dit is wat ik letterlijk dacht en voelde.

oh man iedereen die paddos doet MOET gewoon een keer keihard trippen op die Golden Teachers :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
raging_bull zei:
Kees Klapkaak zei:

oh man iedereen die paddos doet MOET gewoon een keer keihard trippen op die Golden Teachers :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Ik raad ze echt niet aan als je niet gewent bent om te trippen. Ze geven je wel zo'n teering harde mindfuck!

Doodkapje

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
Doodkapje zei:
raging_bull zei:
Kees Klapkaak zei:

Ik raad ze echt niet aan als je niet gewent bent om te trippen. Ze geven je wel zo'n teering harde mindfuck!

i know... dat waren mijn eerste trippaddos... en deze middag weer die mindfuck, wist niet meer wat werkelijk wat niet, hulpeloos... bangelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Hulpeloos was precies hoe ik me voelde. Ik ben begonnen met 3/4 dosis en heb later de rest nog opgemaakt, vanaf toen is het de verkeerde kant op gegaan. Ik heb de rest niet op voelen komen al ligende op mijn bed maar op een gegeven moment werden de halicunaties sterker en toen ik uit me bed kwam realiseerde ik me hoe ver weg ik was in mijn hoofd.

Heb toen 2 a 3 uur me eigen proberen te vermaken met een serie kijken.. maar die kun je echt niet volgen dan..

Bengt

Bewuste gebruiker
Goanaut zei:
Huh 10 gram is toch één portie? In smartshops verkopen ze één box paddestoelen, en dan staat er vaak op voor 1 of 2 personen. Maar ik deed zo'n box altijd in me uppie, ben echt lekker hard gaan trippen, maar het door 2 man delen? Zou toch wel een minder effect moeten geven..

Inderdaad, 10 gram is bedoeld voor 1 persoon.
Als je maar 5gram hebt gegeten, zal het effect met wat je normaal krijgt wat aan de zwakke kant zijn.

Neem volgende keer 10 gram en het zal je duidelijk blijken dat geen 1 soort paddo's kan tippen aan de hawaaiinse.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
raging_bull zei:
Doodkapje zei:
raging_bull zei:
Kees Klapkaak zei:

i know... dat waren mijn eerste trippaddos... en deze middag weer die mindfuck, wist niet meer wat werkelijk wat niet, hulpeloos... bangelijk :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Hoeveel gram heb je gepakt?

Doodkapje

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
Doodkapje zei:
raging_bull zei:
Doodkapje zei:
raging_bull zei:
Kees Klapkaak zei:

Hoeveel gram heb je gepakt?

grammm???euh gewoon een flinke grabbel uit de zak!!! hihi

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Goed reportje Raging Bull,

Een portie is eigenlijk voor 1 persoon, ik zou er in ieder geval eerst 1 portie nemen even afwachten en dan oordelen.
Vanwege de zware regneval nog steeds niet aan ze toegekomen.

Groet

Stonie

Bovenaan