hawaiiaanse drogen

hey,
ik heb vorige dinsdag 4 porties paddo's gekocht: 2 equadoriaanse en 2 hawaiiaanse en heb woensdag de twee porties equadoriaanse uitgeprobeerd met een vriend... Nu is de datum overschreden van de hawaiiaanse(21/12) we zijn ondertussen al de 23ste en ze zien al een beetje zwart:tongueout: is dit erg? Mogen we ze nog gebruiken? Kunnen we ze eventueel nog drogen en hoe? xxx seindra

Pikachu

Wijs gebruiker
Gewoon zsm opeten. Je krijgt er hoogstends een beetje buikpijn van. Maar dat krijg je van paddo's toch vaak al

azgaza

Badass junkie
Pikachu zei:
Gewoon zsm opeten. Je krijgt er hoogstends een beetje buikpijn van. Maar dat krijg je van paddo's toch vaak al

Klopt ja, ik heb ook eens bijna-rotte hawaiiaanse gegeten en ik kreeg er maagpijn van; ze werkte verder nog prima. Toch raad ik dat alleen als je ervaring hebt, want met maagpijn van je trip genieten is iets moeilijker dan zonder.

zalige trip:tongueout:

thnx vo de tips gelukkig voor mij had ik er geen buikpijn van gekregen, voor mijn vriend was het wat anders :confused:, anders was het wel een mooie trip gelukkig was de setting goed gekozen midden in de natuur:tongueout: xxx

bersenka

Experimenterende gebruiker
Re: zalige trip:tongueout:

Shadowstorm zei:
thnx vo de tips gelukkig voor mij had ik er geen buikpijn van gekregen, voor mijn vriend was het wat anders :confused:, anders was het wel een mooie trip gelukkig was de setting goed gekozen midden in de natuur:tongueout: xxx

heb je de hawaiaanse nou wel of niet gedroogd? kan dat niet echt uit je verhaal halen, als je ze gedroogd hebt moeten ze nog wel maanden goed kunnen blijven.

Bovenaan