• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

hawaiiaanse paddo report

heyyy,

T'is nu ongeveer 1 jaar geleden dat ik voor t laatst paddo's heb genomen, maar die tijd is niet te vergeten...

Het begon allemaal een jaar geleden in april toen ik voor t eerst mexicaanse paddo's had gekocht bij de lachende paus, ik kon me dr weinig bij voorstellen en ging naar een vriend zn huis toe om ze daar in te nemen.
We waren daar met z'n drieen en we aten alle drie 1 heel bakje.
De muziek stond voluit aan daar en ik moet zeggen dat ik helemaal niks heb gevoelt heel die avond (komt dat door die harde muziek ofzo)?
Maarja in ieder geval die week daarna hadden wij met z'n 3-en afgesproken met een andere vriend om t nogmaals te proberen.
Dit keer stonden we in de lachende paus(coffeshop/smartshop) en besloten we hawaiiaanse paddo's te kopen, nog steeds denkend dat paddo's helemaal niet zo hevig kunnen zijn..
Dus na we ze hadden gekocht gingen we nog ff 8 halve liters bier de man kopen en besloten we naar t bos te gaan.
T'was al een uur of 10 en het begon al donker te worden.
Eenmaal aangekomen ging de i-pod met box aan(aanrader om echt te trippen als je buiten chillt) en we aten de bakjes leeg in een minuutje of 2.
We zaten gewwon rustig te praten en bier te zuipen en wiet te roken toen ik opeens heel zenuwachtig werd(heb ik altijd voor ik ga trippen)maar toen de tijd kon ik niet plaatsen wat er gebeurde.
Dus ik zeg tegen mn vrienden ''voelen jullie dat ook''?
waarvan 2 man zeiden ''eh die zooi werkt echt niet, we zitten hier al een uur ofzo en er gebeurt niks, zonde van mn geld''!
Maar ik voelde dat een andere vriend t ook had want toen ik m aankeek zag ik m ook raar kijken en zenuwachtig met z'n been heen-en-weer gaan.
Ik ging zwaar zenuwachtig staan en weer zitten, staan en weer zitten en in een keer zegt die vriend ''zo volgens mij begint t in te werken, kijk naar je hand''!
Dus ik kijk naar mn hand en zie inderdaad een soort 'computerspelhandje', t leek wel iemand anders zn hand..
Maar die andere twee vrienden zaten nog steeds te ouwehoeren 't werkt niet', dus besloot ik met die andere vriend een stukje te gaan lopen in het bos, dus ik stond weer op en het leek ineens alsof ik door de grond heen zakte en ik had moeite met evenwicht wat waarschijnlijk een combinatie van bier/wiet en paddo's is en ik keek naar de takken van bomen en t leek wel of het allemaal nep was en omdat het donker was zag ik overal een paars/groene tint over.
Dus ik besloot om een peuk op te steken, op mn aansteker zat een lampje waar ik helemaal in op ging(een zwaar fel blauw lampje)die ik diep de bossen in schijnde.En mn peuk leek wel een uur te duren, naar mn gevoel had ik al 1000 halen genomen en hij was nog steeds even groot als toen ik m opstak.
Toen kwamen mn twee andere vrienden aan gelopen en ik zag gelijk dat hun nu ook aan het trippen waren.
Het vage was dat ik opeens niemand meer verstond en we liepen maar in rondjes en iedereen wou uitleggen wat hij meemaakte in die trip maar iedereen had alleen oog voor z'n eigen trip.
Dus na een paar uur kwam t inme op dat ik fokkin nodig moest pissen, in alle drukte was ik gewoon vergeten dat ik moest.
Dus ik ga pissen en stond in de bosjes en toen ik klaar was leek het in een keer dat ik zeiknat was, ik dacht het zal toch niet waar zijn dat ik over me zelf heen heb gepist (lol).
Dus ik schijn met t lampje van mn aansteker op mn kleding en t was kurkdroog maar nog steeds voelde ik me alsof ik zeiknat was.
Ik denk dat dat ook te maken heeft met VEEL bier drinken.
Na nog een tijdje vage shit meemaken gingen we weer zitten op een bankje en gingen we helemaal op in de muziek(rapmuziek).
Er stond een of ander vaag slowmotion nummer op die i-pod wat iedereen echt extreem liet spacen..
in een keer zag ik in mn oogoek een zwaan opvliegen en voordat ik wat kon zeggen sprong iedereen op van t bankje van de schrik.
Dus we liepen daar naartoe en er bleek helemaal geen zwaan te zijn.
er lag wel pis op de grond wat precies in de vorm van n zwaan was.
Maar t vage was dat iedereen tegelijk schrok van iets wat er helemaal niet was.
Toen was t gedaan, in een keer voelde t bos niet meer veilig aan en we hoorden overal geluiden en shit en er hing zomaar een strop aan een boom achter(geen grap) dus in paniek gingen we uit het bos en kwamen we bij een strak gemaait felgroen grasveld aan, met een hek eromheen wat wel 20 meter hoog leek maar dat was achteraf gewoon door de schaduw. Dus wij lopen over t gras en in t midden van het veld leek het wel een fokkin moeras iedereen tot z'n knieen in de shit en hoe kan het ook dat was gewoon ook een trip, dat gras was hoogstens 10 cm hoog.
We waren daar al 7 uur aan het chillen en besloten naar huis te gaan en we kwamen bij een weg waar niemand over durfde te steken omdat het leek alsof de auto's wel 300 km per uur reden(waarschijnlijk reden ze maximaal 80).
Toen ik na een uur lopen thuis kwam deed ik de voordeur open en mn huis leek extreem ruimteijk, tussen de traptreden leek wel 1 meter speling te zitten en met veel misstappen en half van de trap vallen ben ik toch nog in mn bed beland en spacede nog zeker 2 uur in me bed door.
De 9 weken daarop elk weekend weer paddo's gehaald(en elk weekend spacede ik weer door die combinatie van alcohol /wiet en paddo's) maar nu heb ik t al bijna een jaar niet meer gedaan want het dagelijkse leven leek ook een trip te worden, door de weeks als ik van werk kwam had ik soms nog ZWARE flashbacks maar nu allang niet meer en in de zomer ga ik nog een keer hawaiiaanse paddo's kopen met dezelfde vrienden.

Dat was 't :wave: :stoned:

MetaalKonijn

Badass junkie
Klinkt zwaar vermakelijk allemaal. :mrgreen:

Wel zwaar gestoord, dat van die strop aan die boom, kan me voorstellen dat de spanning dan hoog oploopt. :)

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Wel vreemd dat jullie met zijn alle van hetzelfde schrokken op hetzelfde moment. Mischien waren jullie wel geestelijk heel erg met elkaar verbonden door de paddo's ? :mrgreen:

paupie

Bewuste gebruiker
vette trip :)

in 2 minuten eten is wel snel... ik zit altijd een kwartier te kauwen op die dingen. Verklaart misschien ook waarom het zolang duurde voordat ie insloeg bij jullie, want bij mijn laatste trip sloeg hij bijv. al na 15 minuten in.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ahh misschien moet ik terugkomen op mijn post van laatst, dat ik niet zo'n zin kreeg in drugs als ik hier op het forum zit. Ben een beetje aangeschoten momenteel en die tripreports lezen allemaal heerlijk en herkenbaar weg. Ik ga binnenkort zeker weer trippen. I :hearteyes: Psychedelic drugs.

bedankt voor de reacties!
en ja we waren erg verbonden met elkaar tijdens die paddo's we hadden een paar keer meegemaakt dat je elkaar aankeek en zonder wat te zeggen begreep je elkaar, een soort gesprek 'in je hoofd' met je vrienden.
waarschijnlijk is dat zo omdat ik die 3 jongens al van kleins af aan ken.
Dat is voor mij echt het mooiste aan paddo's, dat diep opgaan in van alles en nog wat. Soms sta je 10 meter van iemand af die met een ander staat te praten en concentreer je je zo erg op diegene dat je hem gewoon haast kan verstaan en alles er omheen zie/hoor je niet meer.
In ieder geval dat heb ik altijd.

Mzzel

raging_bull

Bewuste gebruiker
Vriend van me gaat ook hawaiaanse nemen in de zomervakantie. Ik mag hem in de gaten komen houden :grin:

Word nog lache, hij tript voor de eerste keer en ik space hem als een motherfucker van me smoke.

Bovenaan