• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hawaiian Paddos + Passiebloem - Hemelse Verwarring!

Hoe vond je dit tripreport?

• Geweldig

Stemmen: 0 0,0%
  • OK

• Matig

• Slecht

• Rommel

• Totaal aantal stemmers
    0

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hemelse Verwarring!

Dosis: 10Gr Hawaiian 'Aloha' Paddos + 1 en een halve theelepel Passiebloem poeder, MAO-Remmer.
Plaats: Thuis
Tijdstip Inname: 12uur, 30/08/2007
Duur: Iets langer dan 6 uur.

Rond 12uur een kopje warm water met 1 en een halve theelepel passiebloem poeder gedronken en 1 volledig doosje (10gram) hawaiiaanse paddenstoeltjes gegeten op een lege maag. Ik heb daarna ook een Live topic gestart, hier is de link:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9118

De trip was héél visueel, op de piek bewoog ALLES, in kortere heavy golven in plaats van lange trage golven. Na de film 'Tekken - The Motion Picture', die me redelijk aan de grond hield, zat ik een joint te roken, ik kon deze zien als onder een microscoop, echt mega close-up, en echt mega zuiver, dat was wel speciaal vond ik en liet me denken over wat een potentie dat onze hersenen bevatten, maar niet tot uiting komt, of althans nog niet. Want ik geloof wel in de voorspelling die Timothy Leary gemaakt had, alleen dat deze duidelijk langer zal duren voor hij uitkomt: Zonder chemische hulpmiddelen het 'trippen' activeren, en hier nuttig gebruik van maken.

Er stond ook muziek op, en de CEVs begonnen zich te manifesteren! Grote, digitale, kleurrijke ruimtes met tunnels en gigantische draaischijven, allemaal mee bewegend op de muziek! Ik vloog van de ene ruimte naar de andere! Dit samen met een gevoel van warrigheid, geluk en ontzetting van wat er me voor men ogen afspeelde. Ik was zo blij het vertrouwde maar toch zo rare gevoel van de paddo terug door heel men lichaam te voelen stromen. Het was zooo lang geleden en sinds men laatste LSD trip verlangde ik echt terug naar de paddo.

Men broer zat ook bij me, maar die wou naar een film kijken dus ik heb hem laten doen en ben naar men kamer gegaan, muziek opgezet, en op men bed gaan liggen. Ik heb daar een hele tijd gewoon in men bed liggen genieten, maar écht genieten van wat de paddo allemaal met me aan het doen was, ik lag me heel de tijd uit te rekken en te draaien, gewoon van genot. Ogen dicht: Weer die massale ruimtes, ritmes, kleuren die dansten op de muziek, een echt spektakel. Ogen open: Posters smelten, veranderende perspectieven, de posters waren CONSTANT in beweging, Jimi Hendrix kwam als het ware uit de poster, Alsof hij me iets wou zeggen, zen haar wapperde, als vuurslierten die van de zon slingeren zoals je soms ziet in documentaires enzo. De lijnen er rond bewogen als kleine waterstroompjes, het was een wonderbaarlijk geheel!

Ik dacht bij mezelf: "Ik zit nu zeker op men piek, en de trip is duidelijk héél visueel, dus eens kijken wat een spiegel nu doet :grin:" Bij de spiegel aangekomen zag ik direct de patronen op men gezicht en liet me direct denken aan een LSD trip, Alleen zag men spiegelbeeld er meer men eigen uit en bleef het redelijk stabiel buiten de patroontjes in vergelijking met LSD waarbij je fantasie heel je uiterlijk aanpast. Terug naar men bed gegaan en nog wat liggen genieten van de muziek. Over muziek gesproken, Ik heb dit al eens gezegt in een vorig verslag, maar het is echt de moeite waard, Colors for Susan, van de groep Country Joe & The Fish klonk echt als een GENIAAL nummer, duidelijk doorweekt met psychedelica. Men gevoel en visuals gingen echt prachtig mee op de trippy geluiden. Zeker een aanrader!

Na een tijdje hier zo gelegen te hebben, kwam men broer en S. de kamer binnen, ze vroegen hoe het was, waarop ik geen antwoord hoefde te geven, men gezichtsuitdrukking verklapte waarschijnlijk alles :P
Ze vroegen of we geen joint gingen smoren, ik ging akkoord, maar ik kon wel men kamer niet uit, dus het moest in men kamer gebeuren.
Tijdens het smoren was men broer constant zever aan het zeggen en dwaas aan het doen, en dat vond ik toen tijdens men trip echt héél grappig, ik noemde hem toen een 'zeverbox', een geluidsbox, waar non-stop zever uitkwam en die je niet kon afzetten.

Daarna ging men broer de kamer uit en kwam even daarna terug: "We moeten nog heel de keuken opkuisen voor onze ouders thuiskome!" Ik kon me op die moment daar echt niet mee bezig houden, want ik was nog vééél te hard aan het trippen, dus ik zei tegen hem, ja, whatever, met als bedoeling voor het later te doen. Hij pakte dit verkeerd op en riep: "Dus ik moet het weer allemaal alleen doen ?!" Hij stak zen middelvinger op en trapte het af. Dit gaf een bad vibe af maar ik probeerde me er niet te veel van aan te trekken. Ik luisterde naar de muziek en staarde naar de poster die naast de Jimi Hendrix poster hing. Het was een fantasie rijke poster met een engel op, veel bloemen en diertjes. Heel druk. Het duurde maar een seconde of de patronen begonnen de poster al over te nemen. Ik zag er van alles in. Na een tijdje vroeg S., die nog aanwezig was in men kamer, met wat ik bezig was. Ik zei dat ik hard aan het trippen was op die poster, maar dat er een masker in de weg hing (er hing wel degelijk een masker in de weg, dit was geen visual :rolleyes: ) Hij lachte wat en ik besloot dat masker weg te doen. Daarna terug gaan liggen op men bed, en terug naar de poster beginnen staren. Deze keer ging het nog een heel eind verder! Ik zag de engel bewegen door de patronen heen, het was alsof ze iets tegen mij wou zeggen, en een gevoel van goddelijke verlichting vulde mijn lichaam! Ik begon te weeral tranen van geluk toen het rond de poster heel licht werd, en er een soort arm uit de poster kwam en me wenkte, Het was alsof er een stem in men hoofd zei : "Kom mee met mij, hier is het paradijs, de verlichting, het goddelijke!" Een stem, vol van liefde en gelukzaligheid. Dit was zeker één van de top momenten in men trip! Het voelde allemaal zo goed en prachtig aan, echt overweldigend!

Na deze geweldige poster ervaring heb ik een tijdje liggen denken over van alles. 1 ding is me nog goed bijgebleven. Ik heb een bepaald probleem i.v.m. geld gezien langs de kant van men ouders, wat wel een heel goede ervaring was. Ik begreep veel beter hun visies enzo. Maar ik ga het hier niet volledig uitleggen, niet dat het persoonlijk is ofzo, het is gewoon saai voor jullie :grin: Ik vermeld dit om aan te geven dat dit ook een uniek en goed effect is van de paddo. Just so you know :wink:

Hierna is men broer terug in men kamer gekomen en zijn we beneden wat gaan opkuisen samen, alhoewel ik weinig kuisen gedaan heb, ik was gewoon nog te hard aan het trippen. Het was ondertussen 17:40. Men broer was ondertussen mega paranoia bezig dat ze thuis kwamen, dat ze er al waren, blablabla, weeral een bad vibe op me afgestuurd. Het leek er al eerder op hij aan het trippen was in plaats van mij. We zijn dan naar buiten gegaan. De straat leek soms te dalen en dan weer te hellen, tijdens ze gewoon vlak zijn. Maar het hard trippen was nu toch wel al over.

Op een gegeven moment ging S. zijn brommer halen die wat verder stond, en ik vroeg aan men broer wat hij ging doen. Hij zei dat hij naar huis was, wat weer ineens een sfeerdomper gaf. Ineens kwam S. met zijn brommer terug, wat voor mij een opluchting was, want de sfeer was goed zo. Op dat moment vond ik echt dat men broer een irritant persoon was om bij te zijn tijdens het trippen. Hij gaf veel te veel bad vibes af en bleef bijna heel de trip door zeveren. Op het einde stak dat echt hard tegen.

We zijn rond 18:15 naar huis terug gegaan en boven beginnen kijken naar The Chronicles of Narnia. Hier zijn alle tripeffecten verdwenen.

Conclusie
Het was een zalige trip. Die Passiebloem drinken voor de trip was duidelijk een goed idee :) Volgende keer zowieso weer een volledig doosje + MAO Remmers. Pas wel op, ik raad dit niet aan voor beginnende trippers.
Uit deze trip kon ik ook weeral eens besluiten dat het effect van paddos veel zwaarder is dan LSD. LSD is véél simpeler te doorgaan dan Paddos. Ik denk dat dit vooral door de verwarring en chaos komt die de paddo veroorzaakt. Het geeft een veel diepere mindfuck. Maar ik vind dit wel tof, Het geeft de ervaring veel meer waarde mee :) Je bent er meer ondersteboven van dan bij LSD. Alles hangt natuurlijk wel nog af van de dosis die je neemt. bv 500ug LSD zal zowieso een sterkere, zwaardere trip geven dan neem een half doosje paddos. Maar ik heb het hier over het algemeen.

Thx voor het lezen :)

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi report, en vette trip-posters heb je :openmouth:
Heb al weer zin in de volgende keer paddos :)

azgaza

Badass junkie
Vet report; ik verlang zelf na zo veel keer lsd zonder ooit tussendoor paddo's genomen te hebben ook wel terug naar het zo vertrouwde paddo gevoel.

Tietmans

Newbie
heerlijk verslag! Ik heb op precies dezelfde poster getript toen ik aan de paddo's zat. Ik had maar een halvve porsie op maar alle lijntjes van de poster bewogen. Egt heerlijk om te zien!

Door dit report wil ik egt weer snel paddo'en:P

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit was de eerste. Ik had eigenlijk al een hele tijd terug de dosis moeten verhogen of experimenteren met MAO-remmers. Ik heb bijna 2 jaar altijd maar een half doosje opgegeten zonder iets anders. De laatste trips waren veel te makkelijk te handelen en ik kon er niet echt meer iets uit halen. Vandaar dat ik nog eens een trip wou zoals in het begin, no control, tripping balls, en aan de rand van bad gaan. en zo was deze trip :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Argulas weer heerlijk zo'n rapportje van jouw hand.
Kan je de volgende keer je broertje niet verlammen met wat GHB of een mix Keta+ GHB ?

Ik had vorige maand 2 proties hawaaiaanse op en niks van gevoeld.

Groetjes

Stonie

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Thx lysergine25!
Nenee, dat hij voorlopig daar maar af blijft, hij is nog maar 16.

Spijtig dat je er niets van gevoeld hebt, misschien volgende keer proberen met wat passiebloem of pure chocolade ofzo ?

Greetz,
Argulas :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Op een lege maag is bij mioj wel vereist dat kan de enige fout zijn die ik heb gemaakt te veel gegeten vlakdaarvoor.

Groetjes

Stonie

ps: Blijf trippen he ...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ah dus dat is er allemaal gebeurd, ik vroeg het me al af vanwege dat live verslag. Schrijven/typen en trippen kan wel leuke resultaten geven, maar ik begrijp dat het een van de laatste dingen is waar je hoofd naar staat op zo'n moment. Dus live verslagen zijn meestal maar zinloos. Dit verslag echter niet; mooi beschreven, vooral dat paradijselijke poster gedeelte.
Je broer is ook een tripper toch? Ik vind dat ie dan best wat meer rekening met je had kunnen houden.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
Op een lege maag is bij mioj wel vereist dat kan de enige fout zijn die ik heb gemaakt te veel gegeten vlakdaarvoor.

Groetjes

Stonie

ps: Blijf trippen he ...

of 1-2 weken daarvoor lsd genomen? Had ik namelijk ook een keer. anderhalve week voor een paddotrip lsd gedaan (best slechte overigens)
toen tijdens de paddotrip echt weinig gevoeld, wel wat vaagjes maar geen visuals ofzo.

Cool report, klinkt als heerlijk trip. alleen irritant van je broertje en toch de aanwezigheid dat je ouders terug kunnen komen ofzo. Heb ik ook zon hekel aan, kan dan echt niet ontspannen trippen ookal weet ik dat het niet waarschijnlijk is dat ze terugkomen, word dan toch snel ongerust. En kan me voorstellen als je broertje paranoïde rond loop te rennen je er toch best ongerust van kan worden..

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sweet_Shadow zei:
Ah dus dat is er allemaal gebeurd, ik vroeg het me al af vanwege dat live verslag. Schrijven/typen en trippen kan wel leuke resultaten geven, maar ik begrijp dat het een van de laatste dingen is waar je hoofd naar staat op zo'n moment. Dus live verslagen zijn meestal maar zinloos. Dit verslag echter niet; mooi beschreven, vooral dat paradijselijke poster gedeelte.
Je broer is ook een tripper toch? Ik vind dat ie dan best wat meer rekening met je had kunnen houden.

Inderdaad, dit was waarschijnlijk dan ook men laatste keer dat ik een Live verslag maak :grin:
En ja, men broer is ook een tripper. Maar ik denk dat hij dit meer ziet als vermaak enzo, en blijkbaar houd hij geen rekening met andere trippende mensen als hij zelf niet aan het trippen is. :angry: Dat is wel een teleurstelling vind ik.
Mja, Gelukkig heb ik daarvan niet al te veel last gehad. Toch, ik zal de volgende keer nog es goed nadenken of ik nog trippend bij hem wil zijn als hij nuchter blijft.

@Dumpy: Ik wist dat men ouders na 18 uur thuis konden komen, dus ik was zowieso van plan om voor 18uur het huis te verlaten :)
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Ik vind het ook best raar, ik was op die moment toch wel redelijk rustig. Daarvoor ben ik wel trots op mezelf, want tijdens een trip is dit toch wel best moeilijk in zon situatie :grin:

En beide bedankt voor de reactie!

grtz, Argulas

Bovenaan