Hawaiian Paddo's

Majic

Experimenterende gebruiker
wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?

jcutter

Badass junkie
Dan zie je mensen gegrepen worden door homo's, hahaha :mrgreen:
Srry, dit maakte iemand van het forum met mij mee..

shokora

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..

Dat heb ik ook altijd, maar dan op andere paddo's (ik heb nog nooit hawaiaanse gegeten). Altijd is de lucht maar ook de grond heel paars o.o'

Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.

Lijp

één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.

raging_bull

Bewuste gebruiker
shokora zei:
raging_bull zei:
Ik heb ooit de lucht paars zien worden..
Verder denk ik niet dat er echt visuals zijn die speciaal zijn voor hawaiaanse. Je merkt misschien in de heftigheid verschil en in wat subtiele andere dingen, maar het blijft allemaal psilocybine en psilocine.

Het verschil tussen de meeste soorten paddo's zit hem ook in de verhouding en hoeveelheid van die twee stoffen.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Lijp zei:
één keer perongeluk hawaiiaanse gekregen, dat was een van m'n beste trips, en ik heb er al veel gehad, nu kan ik ze nergens meer vinden, heb alles afgezocht, zelfs in andere steden gekeke, en daar hadden ze alles behalve, fuck zooi, nu zijn ze bijna verboden.

Kom naar Amsterdam :)

Holymoly

ExceptionalInsight zei:
Majic zei:
hoeveel gram zou je moeten nemen voor een normaal effect?
Je koopt een bakje en eet m leeg? In Rotterdam hebben ze ze alleen helaas niet meer.

Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Holymoly zei:
Hebben ze wel, op de nieuwe binnenweg is bij de buurt van Rotown een of andere vage winkel, daar hebben ze volgensmij nog hawaiiaanse, en in Zuid ook nog.
Joh? Oke, mooi! Mij is op meerdere plekken verteld dat ze ze niet meer kweken omdat het te lang duurt/te duur is/whatever, omdat dat verbod er aan zit te komen.. Weet je toevallig hoe die winkels heten?

phy

Bewuste gebruiker
Re:

ExceptionalInsight zei:
Holymoly zei:
Joh? Oke, mooi! Mij is op meerdere plekken verteld dat ze ze niet meer kweken omdat het te lang duurt/te duur is/whatever, omdat dat verbod er aan zit te komen.. Weet je toevallig hoe die winkels heten?

Hmmm oude post, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik heb een week geleden hawaaiaantjes gehaald in DH. euphoria heet die tent geloof ik. Ze hadden er nog zat!

wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?
Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!! :confused: Niet normaal.

Ik doe normaal truffels die zijn bij mij ongelooflijk visueel; een patronenparadijs. Geen enkele andere paddo kan daar aan tippen! Hawaiiaantjes zijn ook visueel, maar heel anders. Mijn ervaringen:

Visuals: Ik kon een bepaald graspolletje oneindig kopieren totdat mijn hele gezichtsveld uit identieke graspolletjes bestond :rolleyes: Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.

Ik had ook heel even de sensatie dat, als ik mijn ogen dicht deed, er een rode bol verscheen. Deze kon ik door mijn ogen te openen 'afschieten' in de omgeving. Dan verdween alle kleur uit de omgeving, Alles was paars-grijzig zwart. Na ong 10 seconden werd opeens werd alles om me heen rood, blauw, groen, geel, oranje het hele kleurenspectrum door totdat het zachtjes groen naknetterde. Cool! :hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Re: Re:

phy zei:
Hmmm oude post, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik heb een week geleden hawaaiaantjes gehaald in DH. euphoria heet die tent geloof ik. Ze hadden er nog zat!
Dat is ook toevallig.. de laatste keer dat ik ze had kwamen ze ook uit den haag, omdat ik ze in rotterdam niet meer kon vinden :þ

DirEnGrey

Hmmm zag weleens doormiddengehakte babylijfjes en gespierde mannenlichamen toen ik hawaiaanse paddo's op had :P

Cytotox

Newbie
Ik had ze vannacht voor het eerst genomen. Dingen die me het meeste zijn bijgebleven zijn het geen controle hebben over mijn lichaam. Mijn armen voelden twee meter lang. Niets ging meer vanzelf, ik moest zelfs nadenken hoe ik ook al weer moest drinken. Na een paar uur kwamen de schaduwen in beweging, ze vormden mooie patronen. Maar het meest hallucinerende was het glas met kaars erin dat in m'n handen smolt!

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld :confused: :confused: (was op nuchtere maag)

Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel:grin:
Thnx...

X

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Worstenjongen zei:
Ik had eerst Mexicanen gehad... niks van gevoeld :confused: :confused: (was op nuchtere maag)

Als ik bij hawaianen nu ook 1 portie pak denken jullie dat ik dan wel wat voel:grin:
Thnx...

X
Haha dat denk ik wel, ik had mijn eerste keer ook mexicaantjes en er weinig tot niets van gemerkt. Je kunt wel een wat hardere soort proberen, maar ik zou niet meteen voor hawaïaantjes gaan.

phy

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:

Thnx...

X

Ik zou voor columbians gaan.
een halve of twee derde portie.

Ewie

Belezen gebruiker
Re:

Lijp zei:

Hier in Heerlen nog genoeg! Ik heb alleen maar Hawaiiaanse gehad en bevielen goed, de visuals schijnen wel minder te zijn als met mexiaantjes.

phy

Bewuste gebruiker

Ewie zei:
Lijp zei:

Hier in Heerlen nog genoeg! Ik heb alleen maar Hawaiiaanse gehad en bevielen goed, de visuals schijnen wel minder te zijn als met mexiaantjes.

Jongen toch, de visuals van hawaians zijn minder dan mexicaantjes? Foei!
Degene die je DAT verteld heeft moet toch beter zijn huiswerk doen.

Ik kom net terug van een hawaiaans tripje, in den haag zijn ze ook nog steeds verkrijgbaar :)

acidsmak

bij truffels zie ik echt een , zoals 't hier zo mooi genoemd word, patronen paradijs.
visueel heeft een andere paddo toch niks mooiers dan dat, vraag ik me dan af!!voor diegene die van hawaians visueel meer zien dan bij truffels is mijn vraag:wat zie je dan?
of zie je juist dingen die er niet zijn??

Benaz

Newbie

Wat je ziet met hawaaiaantjes? Nou, ik werd er ontieglijk filosofisch van!!!! :confused: Niet normaal.

Ik doe normaal truffels die zijn bij mij ongelooflijk visueel; een patronenparadijs. Geen enkele andere paddo kan daar aan tippen! Hawaiiaantjes zijn ook visueel, maar heel anders. Mijn ervaringen:

Visuals: Ik kon een bepaald graspolletje oneindig kopieren totdat mijn hele gezichtsveld uit identieke graspolletjes bestond :rolleyes: Ik kon de wereld 'plat' maken. Alle diepte eruit filteren en alles om me heen uitrekken en samendrukken tot een leuke nieuwe compositie. Als ik me concentreerde op een boom, dan kon ik deze laten groeien totdat ik overal 'boom' zag.

Ik had ook heel even de sensatie dat, als ik mijn ogen dicht deed, er een rode bol verscheen. Deze kon ik door mijn ogen te openen 'afschieten' in de omgeving. Dan verdween alle kleur uit de omgeving, Alles was paars-grijzig zwart. Na ong 10 seconden werd opeens werd alles om me heen rood, blauw, groen, geel, oranje het hele kleurenspectrum door totdat het zachtjes groen naknetterde. Cool! :hearteyes:[/quote]

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst paddestoelen gegeten, en ik had echt precies deze ervaring zoals hier boven beschreven hahah. wel grappig, we waren in het duin, na 2uur lachkick werd alles groen. waarna ik de bosjes wat beter ging bekijken alles paarsgrijszwart achtig, btje fantasy kleuren, opeens neon oranja en paars, heel erg vet!toen ik dichterbij ging kijken werd het meer organisch, alsof het ademde. maar het bleef veranderen van zwart/paars/grijs..
Ook keek ik naar mezelf en tot mn grote verbazing gaf ik licht!! haha.met mn ogen dicht, rood/oranje/gele tunnels wat door de zon kwam had ik het idee.
Daarna lekker met een sigaretje naar de bomen en de lucht gaan kijken en die kon ik idd in bloei laten staan, en weer uit laten vallen. weer met zwart en paarse kleuren.

Kortom hele leuke ervaring, ik had alles zelf in de hand. Ben 1x gestopt met kijken naar een vriend van zn gezicht veranderde van vorm en kleur haha.

Ik vond het een hele vette ervaring, ik raad aan niet te vaak naar je eigen lichaam te kijken, kan me voorstellen dat het dan btje freaky kan worden. :wink:

phy

Bewuste gebruiker
Toen ik dit las dacht ik al: Deja vu!!!??! Zet er de volgende keer ook maar even een quote bij :wink:

TrippyShit

Badass junkie

phy zei:
Ewie zei:
Lijp zei:

Jongen toch, de visuals van hawaians zijn minder dan mexicaantjes? Foei!
Degene die je DAT verteld heeft moet toch beter zijn huiswerk doen.

Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.

Niet aanvallend bedoeld hoor :tongueout:

Pikachu

Wijs gebruiker
Benaz dat is al eerder gepost door iemand anders, als je geen eigen info te posten hebt, post dan gewoon niks.

phy

Bewuste gebruiker

Bullshit! Ik vond hawaiiaanse zelf ook niet bijzonder. Het verschilt per persoon en wat voor soort trip je leuk vind. Mijn heftigste, mooiste en bijzonderste trips waren op mexicaanse. Hoor zelf ook wel vaker van mensen dat ze hawaiiaanse niet bijzonder vinden. Ik dus ook en met mij waarschijnlijk vele andere ook nog wel. Dus doe zelf je huiswerk voordat je met reacties komt.

Tja, ik ben er inmiddels ook achter dat het per persoon verschilt hoe hij/zij reageert op een soort. Truffels en inmiddels mexicana's staan bij mij nu ook hoog. Hawaiians zijn leuk, maar niet zo sterk voor mij als beweerd wordt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Je kunt hawaiaantjes in Smartshop de Stoelendans in Deventer kopen, altijd wel vers en goed, ze hebben ook echt alle paddo's. 15 euro voor een bakje.

phy

Bewuste gebruiker
Ik heb 2x hawaiiaantjes gedaan.

Van de eerste keer kreeg ik een ontieglijk filosofische bui en ik wandelde als het ware een sprookjesbos binnen (ik tripte in een bos op dat moment). Erg intens en prachtig.

De tweede keer was een 'bommetje'. De piek was na twee uur en ik was compleet van de wereld. Ik herinner me er niet veel van. Op uur drie was ik al flink aan het landen.

Ik heb dus twee mooie, goede trips gehad op hawaiiaantjes. Maar truffels en mexicana's (mushies) zijn voor mij gewoon veel visueler dan de hawaiians. En ik trip gewoon harder op ze dan op hawaiians.

TrippyShit

Badass junkie

phy zei:

Tja, ik ben er inmiddels ook achter dat het per persoon verschilt hoe hij/zij reageert op een soort. Truffels en inmiddels mexicana's staan bij mij nu ook hoog. Hawaiians zijn leuk, maar niet zo sterk voor mij als beweerd wordt.

Dusdat, ik vond ze lang niet zo bijzonder als mexicaanse of zelf truffels die de zwakkere soort horen te zijn met weinig tot geen visuals, ook mexicaantjes horen weinig visuals te hebben. Toch vind k ze allebei een heel stuk visueler, vrolijker, mooier en bijzonderder dan hawaiiaanse die de sterkste zouden moeten zijn.

Bovenaan