Haze Weed

Heb je wel eens Haze gesmoked ?

• Ja

Stemmen: 1 100,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

kimberly17

Experimenterende gebruiker
Ik hoorde heel wat over Haze Weed.. Van is super en weet ik het wat.

Nou had een vriend van me een keer 2 voorgedraaide Haze dingen gehaald. Hebben we samen opgesmoked maar ik merkte er niets van :openmouth: tenminste.. niet anders als White Widow , wel wilde ik geen contact meer met anderen, als hij me aanraakte ofso werd ik steeds moeier en chaggerijniger..

Heb jij wel is Haze gesmoked ? Hoe werkte dat bij jou, wat is nou eigenlijk de bedoeling ?

hallotje

Bewuste gebruiker
Haze is voor mij wel delicatessen maar voel echt niet altijd precies het verschil van wat ik nou gerookt hebt... Maar der is de haze en der is haze en nog veel meer haze. Dezelfde naam maar zoveel verschil...

nicolai

Wijs gebruiker
ach er zijn zoveel verschillende haze soorten. amnesia, zilver, mexican, kush, purple etc. en dan zijn daar ook nog weer heel veel varianten op. zoals super zilver haze en mega amnesia enzo.

er zijn een aantal shops die echt goede haze verkopen, maar het gros verkoopt je troep

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Crystal Haze :grin: , een van m'n favoriten...silver haze is ook goed maar ik bij 3/4 van de shops gewoon troep...in alkmaar is wel een shop die de echte silver haze verkoopt en daar word ik me een partij knetter van :stoned:

nicolai

Wijs gebruiker
zag laatst trouwens ergens crystal amnesia haze. had er nog nooit eerder van gehoord, maar ik ga hem eens proberen. zal dan hier wel vertellen hoe hij smaakt enzo.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Jups, alleen de shop waar ik het haalde verkoopt het niet meer :cry: Nu moet ik bubblegum weed roken. Maar gelukkig is dat ook lekkere weed, maar ik wil wel weer een keer purple haze gebruiken.

nicolai

Wijs gebruiker
over purple haze zijn de meningen echt altijd sterk verdeeld. de ene vindt het troep en de ander vindt het geweldig. persoonlijk vind ik het op zijn tijd wel fijn, maar niet te vaak...zelf blijf ik zweren bij echte goede amnesia haze ea goede zilver haze.

ik rook sowieso het liefst haze soortjes...smaak is fijn, feeling is good.

Jerrie

Newbie
Haze is een lekkere wiet maar niet voor heel de tijd te roken.
ik rook haze zelf maar bij gelegenheden, zoals een zeer goed feesje enzoo.
gewoon in het weekend rook ik echter geen haze... de reden is vooral ook omdat bepaalde soorten haze veel te duur aan het worden zijn ook.
geef mij in het weekend of door de week maar eens een goede NYC diesel joint!

Bovenaan