Heb je dit ook onder invloed van speed?

k0isk0

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik heb een aantal dingen die ik vaak heb als ik onder invloud ben van speed en wou dit met jullie delen.

- Diep in en uitademen is heerlijk.
- Als ik alleen ben, de neiging om tegen mezelf te gaan praten.
- Soms last van hartkloppingen neem je bij gaat het weg, en zodra het uitwerkt komt het terug.

Zijn dit dingen die ook vaak bij jou voorkomen?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat eerste weet ik eigenlijk niet!
Tweede heb ik juist niet. Omdat ik dan al zo veel gepraat heb met de rest, als ik dan even alleen op m'n kamer ben om wat te pakken vind ik het juist chill stil te zijn en bewust stil te staan bij hoe ik me voel.
En dat laatste heb ik ook ja, of naja, soms ook wel hartkloppingen maar niet bij een bepaald moment of zo.

bruuk83

Experimenterende gebruiker
Van wat ik me kan herrinneren, klopt het wel. Diep in en uitademen is relaxt, maar dat was denk ik omdat je dan weer ff op iets focused. Hartkloppingen bij niet bijnemen, kijk eens of dat pas dan is, of omdat je er gewoon niet ff op let als je net genomen hebt. dan heb je wel wat beters te doen :tongueout: Moet wel zeggen dat dit symptomen bij mij waren als ik goed doorgesnoven was later op de avond. Heb een keer gehad dat ik bij iemand zat, rustig te lijnen, en naar een andere maat ging. onderweg steeds meer hartkloppingen, tot ik echt ging sprinten (2km). daar aangekomen waren de kloppingen wel weer weg :tongueout:

Bovenaan