HEB SNEL HULP NODIG!!!

tyto

Newbie
Ey jongens,
ik moet snel hulp hebben vriend van me heeft te veel mdma op en loopt hem nu hard slecht te gaan wat moet ik doen?? serieuse reacties graat

Groetjes

tyto

Newbie
ik probeer hem de hele tijd slokjes water te laten drinken maar hij is echt hele maal de weg kwijt, begingt ook al ligterlijk agresief te word... op welk punt moet ik besluiten om hulp te bellen(ziekenhuis of iets)?? kon namelijk geen nummer vinden van een drugs infolijn ofz die ook midden in de nacht geopent is... iemand een nummer voor me?

Imke

Badass junkie
Welke symptomen vertoont hij allemaal?
Is hij echt ziek? of is hij gewoon erg aan het spacen? Misschien is het wel beter dat je een dokter of zoiets belt, zo ben je gerust dan. En raak niet in paniek.

tyto

Newbie
hij loop zich zelf de hele tijd door de kamer te gooien verder om de 2 min te vragen hoe je ook al weer heet... hij ziet 6keer dubbel en zegt dat die zwaar in de war is en dan het al zolang geleden is (voor hem 1ste keer in 2 jaar weer) verder dat het niet goed gaat

Imke

Badass junkie
En hoeveel heeft ie genomen dan?
Als het zo blijft, of nog erger word, bel dan de hulpdiensten, kan je er niemand anders nog bijhalen?

tyto

Newbie
heb net echt alle "drugs infolijnen" gebeld 112 al gehad 0900-8844 etc etc moest die mensen zelfs nog uit leggen wat mdma was... had dus niet echt veel hulp aan die gespreken was meer dat ik info aan het verstreken was ipv hun... verder denk ik dat hij het bergje beklimpt. hij kan al iets rustiger zeggen maakt niks meer kapot en herkend ons weer een beejte... vroeger hoorde je altijd over die verhaaltjes van als je te hard gaat moet je suiker water nemen is dat nog iets?

tyto

Newbie
Hij zit nu naast me we praten al weer gezellig nu zitten we gewoon lekker rustig kei hard te spacen :)

caatje

Badass junkie
tyto zei:
heb net echt alle "drugs infolijnen" gebeld 112 al gehad 0900-8844 etc etc moest die mensen zelfs nog uit leggen wat mdma was... had dus niet echt veel hulp aan die gespreken was meer dat ik info aan het verstreken was ipv hun... verder denk ik dat hij het bergje beklimpt. hij kan al iets rustiger zeggen maakt niks meer kapot en herkend ons weer een beejte... vroeger hoorde je altijd over die verhaaltjes van als je te hard gaat moet je suiker water nemen is dat nog iets?

Weet je zeker dat het 112 en 09008844 was? :rolleyes:

matthijs

Badass junkie
caatje zei:
tyto zei:

Weet je zeker dat het 112 en 09008844 was? :rolleyes:

Weet niet hoe 09008844 is maar 112 is echt schandalig slecht. Ben één keer getuige geweest van een ongeluk en toen ik er naar toe belde geloofde me ze niet en zei ze of ik wel zeker wist dat er een jongen door een auto was geschept.... dat soort dingen. Ze wilde ook weten wat voor wond het was. Die mensen zijn echt heel erg slecht.

zommes

Badass junkie
Wat denk je zelf, dat als iedere halve zool belt met een verhaal ze meteen met ambulances uitrukken omdat jij dat zegt? Ze moet wel een beetje controleren voordat ze mensen sturen, wat denk je dat dat anders kost. Er zijn namelijk genoeg grapjassen die voor de grap bellen dat er een ongeluk gebeurd is.

flashkop

Bewuste gebruiker
Weet je wat slecht is, de drugslijn, die is sweekends gewoon gesloten hier in belgie, de mafketels...
En ja wnn doen de mensen nu weer het meeste dope van de hele week...

Bovenaan