Mentat
Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,
Ik vraag me af of het gebruik van drugs jullie heeft veranderd. Ik besef me dat dit een best abstracte vraag is en dat 'drugs' een nogal breed begrip is. Bovendien ben ik me bewust van het feit dat er aan deze vraag ook meteen wat aannames (over o.a. identiteit) kleven.
Toch ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen en inbreng.
Enkele vragen om het misschien wat concreter te maken:
Ik heb ook een poll, op basis van de 'Big Five personality traits', bijgevoegd. Ik heb geen idee of het daadwerkelijk iets zal toevoegen, maar misschien kan de uitkomst wel interessant zijn.
Bedankt!
Ik vraag me af of het gebruik van drugs jullie heeft veranderd. Ik besef me dat dit een best abstracte vraag is en dat 'drugs' een nogal breed begrip is. Bovendien ben ik me bewust van het feit dat er aan deze vraag ook meteen wat aannames (over o.a. identiteit) kleven.
Toch ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen en inbreng.
Enkele vragen om het misschien wat concreter te maken:
- Heb je het idee dat je 'persoonlijkheid' is veranderd na één of meerdere ervaringen met drugs?
- Is je 'wereldbeeld' veranderd na één of meerdere ervaringen met drugs?
- Is je gedrag veranderd na één of meerdere ervaringen met drugs?
- Zo ja, welke drugs hebben de grootste invloed gehad op je persoonlijkheid en/of gedrag?
Ik heb ook een poll, op basis van de 'Big Five personality traits', bijgevoegd. Ik heb geen idee of het daadwerkelijk iets zal toevoegen, maar misschien kan de uitkomst wel interessant zijn.
Bedankt!