heel ander effect

heroesss

Bewuste gebruiker
Eerst kreeg ik altijd heel veel zelfvetrouwen van coke, wou ik heel veel praten enzo (de meest normale en voorkomende effecten van coke) , maar nu heb ik dat helemaal niet meer. Ik word juist erg op mezelf, voel me nog wel heel goed enzo , maar ik praat helemaal niet meer, heb ook niet echt de behoefte om te praten.
Is dit normaal als je het wat vaker in een kortere tijd gebruikt of ligt het aan de kwaliteit van de coke?

W.F.L.

Badass junkie
Ligt denk ik aan de kwaliteit/hoeveelheid.

Je zou minder kunnen snuiven. Als ik sleutelpunten neem krijg ik het effect wat je eerst beschrijft, als ik echt lijnen ga snuiven het tweede effect. Zal dus ook dosisgewijs gaan.

Wat dan weer samenhangt met de kwaliteit van je coke. :wink:

heroesss

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Ligt denk ik aan de kwaliteit/hoeveelheid.

Je zou minder kunnen snuiven. Als ik sleutelpunten neem krijg ik het effect wat je eerst beschrijft, als ik echt lijnen ga snuiven het tweede effect. Zal dus ook dosisgewijs gaan.

Wat dan weer samenhangt met de kwaliteit van je coke. :wink:

Maar kwaliteit hangt toch alleen af van de hoeveel procent coke en waar het mee versneden is toch? Of kan de kwaliteit van de coke zelf ook verschillen?

W.F.L.

Badass junkie
Geen idee, cocaïne HCl zou cocaïne HCl moeten zijn. De zuiverheid is inderdaad het % aan cocaïne dat er in je coke zit, maar een ander effect kan ook omdat het versneden is met andere drugs die ook hun werking hebben. Maar een goede dealer weet dat ook en versnijdt daarom liever niet met iets zoals speed. Misschien zat er eerst speed door je coke? :P

Wat jij zegt heb ik ook trouwens, maar dat is met dezelfde coke gewoon de dosis. Als ik een lijn snuif of ik neem een paar punten. Ik zou wat minder snatzen en kijken hoe dat uitvalt.

Nu, als je de ene keer coke hebt van 35% en de andere moment coke van 70% moet je wel je dosis aanpassen. Daarom zou het ook aan de kwaliteit kunnen liggen.

[Zeni]

Experimenterende gebruiker
heroesss zei:
Maar kwaliteit hangt toch alleen af van de hoeveel procent coke en waar het mee versneden is toch? Of kan de kwaliteit van de coke zelf ook verschillen?
In principe kan je voor kwaliteit van de coke inderdaad de zuiverheid nemen. Maar coke ontbind ook, daardoor kan je kwaliteit afnemen terwijl het nog altijd even versneden blijft. Niet dat dit het geval is, coke wordt meestal snel geconsumeerd zou ik denken en niet lang opgeslagen. :P

Vigilante

Wijs gebruiker
heroesss zei:
Eerst kreeg ik altijd heel veel zelfvetrouwen van coke, wou ik heel veel praten enzo (de meest normale en voorkomende effecten van coke) , maar nu heb ik dat helemaal niet meer. Ik word juist erg op mezelf, voel me nog wel heel goed enzo , maar ik praat helemaal niet meer, heb ook niet echt de behoefte om te praten.
Is dit normaal als je het wat vaker in een kortere tijd gebruikt of ligt het aan de kwaliteit van de coke?

Dit krijg ik als ik snuif zonder dat ik heb gedronken.

Bovenaan