heel high

toooz

Belezen gebruiker
een paar dagen geleden terug een joint gerookt na 3 maanden niet geblowt te hebben

en het effekt was....heel high

dit heb ik nog nooit meegemaakt

na de joint, waren er vrienden aan het praten, en zo'n 2secs na dat ze iets zeiden, kon ik me niet meer herrineren of het nu 5 minuuten geleden was, of of ze het wel echt hadden gezegt....

hebben jullie dat ook wel is gehad? zo knetter stoned....niet meer recht kunnen kijken enz

het was nu wel 3 maanden geleden dat ik nog iets gerookt had, en dat was ook wel de moeite waard .... echt gek

Timmeh

Newbie
Ik heb dat onlangs ook gehad.
Ik had zelf 2 maanden niet geblowed..
Toen ik slaagde voor mn rijbewijs ben ik gaan blowen om het te vieren.. xD
Ik had 4 jaar ervaring met het blowen..
Maar ik wist ook niet wat me overkwam xD Gwoon net weer als de eerste keer.

Je lichaam/geest is het na die tijd gwoon niet meer gwend.

toooz

Belezen gebruiker
hehe zeg dat wel

echt knetter was ik,
ik hoorde alles veel te stil en ik kon er gewoon niet uit komen of het nu echt gezegt was, of ik het aan het denken was of was het nu 10 minuuten daarvoor gezegt en hebben we al die tijd in stilte gezeten.... lol

gewoon gek, wel leuk

ik heb ook 4 jaar geblowed ongeveer zo'n 6à10g per week

en ben nu wel blij dat ik er mee gestopt ben, 2 avonden in de week weer effe knetter stoned zijn is genoeg, veel leuker ook

toooz

Belezen gebruiker
ik heb ook net men theoretish rijbewijs gehaalt...

zo'n 6 maanden geleden zou het voormij geen probleem zijn geweest om een joint te roken en dan met de auto te vertrekken...

maar als ik er NU bvb één rook zou ik gewoon niet vertrekken met de wagen....

maar jah eind deze zomer zijn al men wiet planten klaar met bloeien en is wordt het weel elke dag blowen, zo ben ik nu éénmaal

jcutter

Badass junkie
Nadat je een paar maanden bent gestopt, omdat je slecht tegen de bijwerkingen kon.
Dan begin je en vind je het super geweldig lekker.
Zo blow ik voor de 2de keer weer en voor dat ik het weet; zit ik zwaar introvert 5 gr. per dag weg te werken. Totdat ik besef dat het agressief klote spul is en je levenskwaliteit er niet beter van word. Dan stop je weer en maak je misschien weer dezelfde fouten.

Dit keer trap ik nergens meer in.
Blowen stinkt.
Het is alsof blowen een schaar is die je hersens in stukjes knipt en bij stoppen groeien je hersens weer aan

toooz

Belezen gebruiker
wel ja 5g per dag is best veel

als je nu elke avond 1g in één dikke blunt rolt dan valt het wel vet mee, maar overdag blowen doe ik gewoon niet meer

Timmeh

Newbie
Njah wat me eigenlijk het meeste opvalt nadat ik gestopt ben, is dat ik nu gwoon grenzen heb op het gebied van blowen xD Had ik eerder nooit.
Blowen is niet zo'n probleem, maar je moet het "met mate" doen. En voor iemand die lange tijd intensief heeft geblowd is het moeilijk om je aan je grens te houden.
Althans.. in mijn geval iig wel :stoned:

Suntablet

Bewuste gebruiker
ik hou mijn jointjes voor af en toe (max 1x per week), en als ik ze dan puur rook raak ik ook nog altijd zo high...
keigrappig, gesprekken zoals:
- zei je iets?
°nee, zei jij iets?
- nee.
°OK

:stoned:

ik heb wel een keer gehad dat ik echt gewoon nog minder dan de helft had opgesmoked, en was bijna nog meer stoned als dan dat ik een hele rook. wtf?

toooz

Belezen gebruiker
ja

vroeger smokte ik ook tot wanneer ik gewoon hoofdpijn, zelf na 5 joints kon ik daarna nog niet slapen....

gewoon kut, zeker wanneer je alleen maar hoofdpijn er van krijgt en niets anders

nu smoke ik niet meer tot ik men buiten oogst geknipt en dedroogt heb :rock:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik was aant paffen met 3 man, en behoorlijk high wel.
En ik zat heeltijd te praten en zij zaten te zitten en zeiden nix.

En ik zei toen: dejm spreek ik nu echt of ben ik dit aan het denken?
Ze zeiden nog altijd nix, ik denk dat ik gek wordt.
Toen zei één van hen, ik hoor u denk ik.
Ofwel lees ik uw gedachten.

Ik zal nooit weten of hij m'n gedachten kon lezen :confused:

:wave:

Smaps

Experimenterende gebruiker
Wow er zijn wel heel veel mensen hier die echt dagelijks blow(d)en.
Dit lijkt mij niks omdat je dan denk ik in 1 grote roes raakt.
Maar ik blow ongeveer 1 keer in de twee weken en dan ben ik elke keer ook flink knetter!

Plimu

Bewuste gebruiker
Smaps zei:
Wow er zijn wel heel veel mensen hier die echt dagelijks blow(d)en.
Dit lijkt mij niks omdat je dan denk ik in 1 grote roes raakt.
Maar ik blow ongeveer 1 keer in de twee weken en dan ben ik elke keer ook flink knetter!

klopt

Bovenaan