TenDaysOff
Newbie
Gisteren iets vreemds meegemaakt. Ik ben denk ik al 4 jaar volledig gestopt met pillen. Toch had ik ergens nog 3 pilletjes liggen ergens. Aangezien ik ze (misschien) deze vrijdag toch nog ging opmaken had ik ze gezocht en gekeken of er nog iets van over bleef (in mijn voorvorig huis was het soms heel erg vochtig maar ze waren wel goed verpakt eigenlijk). Ik had nog 2 kersjes en ik herinnerde mij dat deze niet erg krachtig waren. Ze zagen er ook nogal verfrommeld uit want ze hadden nog in mijn zakken gezeten en ze waren een heel klein beetje verbrokkeld. Dus ik lik aan mijn vinger en neem zo een mini brokje (geen 4e of zo ik spreek hier echt over een speldekop, echt een mini mini brokje) en proef ervan om te kijken of zo nog die bittere smaak hebben en dat was nog een beetje zo. Ik moet er bij zeggen dat ik wel nog niet had gegeten.
Goed, een half uur later voel ik mij wat licht in het hoofd worden, en ik denk van "Het is toch niet waar ??". Ik ga naar de spiegel en ja grote pupillen ! Ik bleef maar denken dat maak je jezelf wijs maar ik voelde echt iets. Daarna ging het weg maar na het eten zat ik echt naar de tv te staren en ik bleef maar babbelen
Toen ik wou gaan slapen duurde het toch echt lang voordat ik da slaap kon vatten en vanmorgen had ik een soort van kater ...
Ik had altijd gedacht dat je van zo een kleine hoeveelheid echt niets kan voelen maar blijkbaar is dat wel zo ? Of speelt er hier een soort van placebo effect ? Iemand als zo iets iets meegemaakt ? Ik heb zeker vroeger zo al eens "geproefd" en ik kan mij echt niet herinneren er toen iets van gevoeld te hebben ...
Goed, een half uur later voel ik mij wat licht in het hoofd worden, en ik denk van "Het is toch niet waar ??". Ik ga naar de spiegel en ja grote pupillen ! Ik bleef maar denken dat maak je jezelf wijs maar ik voelde echt iets. Daarna ging het weg maar na het eten zat ik echt naar de tv te staren en ik bleef maar babbelen
Ik had altijd gedacht dat je van zo een kleine hoeveelheid echt niets kan voelen maar blijkbaar is dat wel zo ? Of speelt er hier een soort van placebo effect ? Iemand als zo iets iets meegemaakt ? Ik heb zeker vroeger zo al eens "geproefd" en ik kan mij echt niet herinneren er toen iets van gevoeld te hebben ...