Heel veel wiet

Whitesnow

Experimenterende gebruiker
Ik ga met een vriend heel veel wiet halen. Maar heb mu van die zakjes nodig... Ik ga ze niet online bestellen ivm ouders :$ maar heeft iemand een idee in welke winkel ik deze zakjes zou kunnen kopen? Gewoon van die kleine voor maximaal 20zak of 2 gram. Niet van die literzakken voord diepvries. Heb al bij de hema en blokker gekeken

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom niet alles in 1 grote zak knallen en voor onderweg 1 zakje telkens vullen?

Maar goed, in elke smart/head of growshop kun je die zakjes halen.

Ik krijg het idee dat je hier nog niet de leeftijd voor hebt, maar er zit geen wettelijk minimum leeftijd aan dus je zou ze mee moeten krijgen.
Anders wellicht bij een onderdelenhuis (gewoon zo'n winkel met allerlei schroefjes ed.) en vragen om van die gripzakjes om schroefjes in te doen..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Meestal verkopen de shops geen losse zakjes of je moet ze sparen, zelf heb ik nu weer een stuk of 30 er liggen in me wietlade. Maar die gooi ik gewoon weg op na een tijdje als ik eraan denk. Vroeger haalde een vriend van me de zakjes idd bij een bouwmarkt voor schroefjes of soms ook bij een dierenspeciaalzaak.

En nu ga ik het ook zeggen je bent nog jong weet je wel waar je aan begint verwacht niet dat je niet veel mee doet want had het eerder ook al opgemerkt. Ben zelf ook jong begonnen met gebruiken, alles is erdoor kapot en mijn hersenen zijn daardoor niet goed ontwikkeld. Jonge hersens zijn zeer bevattelijk voor drugs heb er zelf een hersenbeschadiging aan overgehouden. Evengoed genoeg preventie want uiteindelijk doen we allemaal toch wat we willen.

action en aanverwante winkels, ik ging vroeger altijd bij de postbank een gratis grote rol wisselgeldzakjes halen XD

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik bewaar al die zakjes altijd eigenlijk. You never know when you need them.....zoals nu

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Bij de smarteloos kan je ze halen, per 50 ofzo. Maar goed is àl te laat waarschijnlijk.

Rookze :wink:

Bovenaan