Heerlijk gaan op dex amf.

Rev

Newbie
Hola geachte DF-genoten,
Het is een tijdje geleden dat ik iets heb gepost hier (niet dat ik heel veel heb gepost in het verleden, maar ik heb wel veel gelezen). Ik wilde eigenlijk alleen maar melden dat ik op dit moment echt ontzéttend lekker ga op dexamfetamine (die iemand op een zwaar voorschrift van de apotheek krijgt, dus goed puur). Ik ervaar het als een erg heldere, zuivere en vooral compleet energieke high. Het is voor mij een tijd geleden dat ik "normale" racemische pep heb gehad, dus weet niet of de vergelijking erg eerlijk is. Hebben jullie (onlangs) goede ervaringen gehad met dexamfetamine? (Zo ja) wat ervoeren jullie als verschil? Weest gegroet en fijne ochtend/dag nog toegewenst!

ik heb wel aardig vaak dex gebruikt en het verschil met amfetamine die je als speed bij je dealer haalt is dat ik geen last heb van bijwerkingen van de stoffen waar speed mee versneden wordt zoals cafeine..

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik gebruik dex functioneel (krijg het voorgeschreven) en pep recreatief. Ik vind dex niet zo geschikt voor recreatief gebruik, ik mis daarbij toch de roes die pep wel heeft. Daarnaast is het voor mij ook een principekwestie, het is moeilijk zat om het voorgeschreven te krijgen, dus ik gebruik het alleen zoals de dokter het bedoelt. Ik vind dex wel zuiverder voelen, maar dat is ook logisch, straatkwaliteit is nooit zo goed als apotheekkwaliteit.

supermagneet

Experimenterende gebruiker
Ik ben echt wel een dex liefhebber, als ik 10-15 mg neem ben ik lekker rustig in mijn hoofd en kan ik me goed bezighouden, bij racemische amfetamine word ik op een gegeven moment nerveus en is een stuk lastiger te doseren.

Dexamfetamine, heel tof spul. Ik ben 23 jaar, 80 kilo en 190cm (geen ADHD). Als ik dexamfetamine recreatief gebruik (hooguit 1 keer in de 2 maanden), dan neem ik in 1 keer, 5 tabelletten, van 5mg (deze)

Dat is voor mij genoeg om zo'n 6 a 8 uur heerlijk op te gaan.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Dexamfetaime wordt toch alleen voorgeschreven aan ADHD'ers? Niet echt een fijn tripmiddel vind ik. Ik heb ze tijdens therapie wel eens geklapt, je praat dan wel als een gek. Ook tijdens uitgaan wel eens 5 tegelijk gepakt, voor je gevoel sta je dan strak en slapen ho maar :wave:

Bovenaan