Heftigheid Drugs

J0rrit

Badass junkie
Sommige drugs zijn heftiger dan andere kwa gevoel, en andere weer minder heftig.

Maar het gekke vind ik dat bijv. speed nooit zo heftig wordt als xtc, hoeveel je ook snuift of iets, terwijl dat eig toch wel zo zou moeten zijn want des te meer je t neemt des te heftiger het gevoel wordt. En ook bijvoorbeeld wiet, hoeveel je ook rookt het wordt nooit zo heftig als paddos kwa gevoel.

Wat vinden jullie? Vind je drugs als speed of sos met een iets minder overheersend en wat minder heftig gevoel leuker/lekkerder of kies je voor iets als xtc of lsd, waarbij je duidelijk merkt dat je onder invloed bent.

Ik heb zelf altijd liever een heftig gevoel, hoe chill het gevoel ook is. Sos vind ik persoonlijk iets te zwak kwa effect, en je merkt niet zo goed dat je onder invloed bent, daardoor vind ik het zelf iets saaier dan bijv. mdma, waarbij als je goed hard gaat het gevoel super heftig is. Ik vind het gevoel van sos wel super lekker maar op een of andere manier wil ik het zo heftig door me heen voelen, nog iemand last van, altijd super heftig willen voelen/trippen?

buzzy

Badass junkie
Ja, maximaal wappie en voor minder doe ik het niet :mrgreen: Ik kan me dan ook altijd zo irriteren als ik iemand 2 noten geef en dat ze dan een halfje nemen :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
buzzy zei:
Ja, maximaal wappie en voor minder doe ik het niet :mrgreen: Ik kan me dan ook altijd zo irriteren als ik iemand 2 noten geef en dat ze dan een halfje nemen :rolleyes:

hahaha ja idd, ik kan me er ook altijd aan irriteren als ik me laatste gedropt heb en kheb dr geen meer. ook al ben ik al super heftig ik wil nog meer. maar of meer mensen last hebben van het feit dat coke nou eenmaal niet zo heftig spacend werkt als bijv. xtc?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
hier is er nog zo'n een darkscope, ik vind mdma/xtc ook helemaal de bom qua gevoel en het gevoel dat je echt hard gaat en waus bent. Daarintegen ben ik ook niet zo'n fan van speed, ik wil gewoon waus zijn en helemaal van de wereld dat is het lekkerste :mrgreen: dit is ook makkelijk haalbaar met ketamine dus dat ga ik binnekort ook maar is proberen.... hoop dat het wel een prettig gevoel is :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Vind het effect van speed weldegelijk wel sterker dan dat van x, alleen merk je het mss minder omdat je er niet wazig van word. Dat komt omdat het op een heel andere manier werkt. Je zult het minder snel merken dat je superscherp bent dan adt je ook maar een klein beetje wazig bent, bovendien zijn de minder-merkbare drugs echt wel 10 x zo verrot, omdat je ze alleen maar makkelijker pakt. (je omgeving merkt het minder snel)

Enigmatique

Belezen gebruiker
Hangt allemaal af van wat je zelf wilt..
Als je op het gemakje eens wil trippen..eet dan geen 10 gram..
Maar als je er samen met een vriend eens goed voor wilt gaan..waarom niet dan:)
Gewoon je verstand gebruiken..

J0rrit

Badass junkie
klopt het dat verschillende drugs heftiger zijn dan andere? ongeacht hoeveel je ervan pakt?

dan bedoel ik dat bijv. speed minder heftig is kwa effect dan bijvoorbeeld xtc ( meer op de achtergrond, niet zon overheersend effect ), ook al pak je reteveel speed? dan kan dat gevoel opzich een heftig gevoel zijn, maar dan nog blijft het op de achtergrond of zie ik dat verkeerd?

ik zie t zo dat elke drug zijn eigen heftigheid kent, ongeacht hoeveel je pakt?

ik zeg bijvoorbeeld altijd dat xtc heftiger is dan alcohol. maar is dat wel zo? ligt dat niet juist eraan hoeveel je pakt? Ik zie t zo, dat als je n beetje mdma op hebt, en dus t gevoel n beetje voelt, dat al heftiger is dan alcohol, ook al ben je flink aangeschoten. het gevoel van mdma is gewoon een heftiger gevoel, meer op de voorgrond, meer merkbaar, meer voelbaar door je heen, dan alcohol. of ligt dat maar net eraan hoeveel je pakt?

en ik denk dat dat voor elke drug geld, elke drug heeft een bepaalde mate van voelbaarheid in je, bij sommige is het gevoel meer op de achtergrond ( ook al is het opzich wel heftig ), en sommige voel je meer merkbaar en gewoon supergoed. ongeacht hoeveel je pakt.

of is een gevoel gewoon een gevoel en als je meer pakt is t heftiger, dus ligt r maar aan hoeveel je pakt, elke drug is in principe even heftig?

Colaiuta

Bewuste gebruiker
speed, helder, maar toch v/d kaart, idealer bestaat niet

je zit wel te zwammen darkscope, get to bed

A

Anonymous

Gast
Als je harder wilt gaan van je drugs moet je niet elk weekend gaan gebruiken.. En gewoon int algemeen minderen..

5-HT

Newbie
BobG zei:
Als je harder wilt gaan van je drugs moet je niet elk weekend gaan gebruiken.. En gewoon int algemeen minderen..

Helemaal mee eens, je moet het niet elk weekend doen. Maar alleen op een vet feesie ofzo. Niet saai thuis nachies door gaan. Gaat nergens over uiteindelijk, natuurlijk heb ik dat zelf ook gedaan. Maar niet voor een lange periode.

On topic:

Ik vind wel dat elke drug zijn eigen ''hevige'' werking heeft. Wat je niet echt kunt vergelijken met elkaar. Speed gaat meestal dik over je mdma gevoel heen en dan ben je ook gelijk een stuk minder waus, of in iedergeval anders. Dus het is maar net hoe je het bekijkt. En meer nemen heeft soweiso niet veel nut, ergens moet je stoppen :wink:

zommes

Badass junkie
Wat je zegt is erg relatief en ik snap eigenlijk niet wat de vraag is.

Als je een base van methamfetamine rookt, ga je zeker wel harder dan op een paar mdma pilletjes.

Als IK een hele dikke joint rook, ben ik harder van de kaart van van een trip lsd...

J0rrit

Badass junkie
ja, maar dat je sommige drugs niet zo oppervlakkig voelt bedoel ik. ik bedoel dat je drugs als speed en coke niet zo een heftig gevoel door je lichaam geven en in t algemeen, of is dat omdat ik nooit genoeg heb gepakt.bijvoorbeeld na 4 pilletjes voel je het super heftig door je heen, zo ook na een paar joints en heel veel bier bijv.

Deranged

Badass junkie
Nee, je hebt idd nooit genoeg gepakt. Je moet gewoon 2 gram goeie coke ineen keer snuiven en dan is het wel ongeveer net zo heftig als 4 pillen.

J0rrit

Badass junkie
Deranged zei:
Nee, je hebt idd nooit genoeg gepakt. Je moet gewoon 2 gram goeie coke ineen keer snuiven en dan is het wel ongeveer net zo heftig als 4 pillen.

ja je hebt gelijk, ma dat komt bijvoorbeeld doordat ik met 2-3 man een halve deel, meer geld heb ik niet. maar over het algemeen is coke wel een wat minder overheersend gevoel, iets relaxter en wat minder "pushend" zeg maar. dat bedoel ik met minder heftig eig.als je een goeie pil gooit krijg je egt een rush bijv.

Jeller

Badass junkie
beetje rare topic eigenlijk..

xtc is ook een beetje psychedelisch
coke en speed niet..

dus eigenlijk ben je nog nuchter..
verklaart dit genoeg?

Mr 187

Bewuste gebruiker
Deranged zei:

Wat is dit dan weer voor rare opmerking?
Als je 2 gram ineens neemt val je dood op de grond.

Je kan deze drugs niet met elkaar vergelijken.
Hoor maar teveel experimenterende jongeren hier zeggen,Dat vind ik niks want van dat wordt je veel gekker en zus en zo...

Elke drugs gebruik je op een andere manier en is zo ook bedoeld.
Als je wilt spacen neem je xtc of psychedlische middelen.
Als je hard wilt gaan en niet van plan bent om voorlopig te gaan slapen
neem je speed.
Als je gaat stappen in kroegen of thuis eens een avond slap wil lullen neem je sos.

Je hoeft een eigenschap van een andere drugs niet in een ander te gaan zoeken.

Bovenaan