Helende werking van LSD?

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb het nu al een paar keer ondervonden in de 'afterglow' van LSD.
Zoals velen al weten ben ik psychisch 300% positief verandert door de LSD, maar maakt LSD een 'supermens' van je ?
Ik heb vrijdag LSD gepakt en heftig getript, ik heb nu nog het 'afterglow' gevoel en voel me echt een supermens. De psioriasis (spelling?) in mijn nek is drastisch afgenomen. Ik krijg deze huidirritatie altijd zo rond de zomer periode en gaat alleen weg met een bepaalde zalf, sinds de lsd verdwijnt het vanzelf! Ook is mijn conditie enorm toegenomen; ik moest gisteren 500 meter rennen voor de bus en ik zeg jullie, ik heb nog nooit zo hard en constant kunnen rennen zonder moe te worden.
Voor een 'zelftest' ben ik gister gaan rondrennen in de buurt, hoe hard ik ook ging, ik werd niet moe :confused:.

Ook de dag na de LSD moest ik werken in de horeca. Hoewel ik de hele dag brak was geweest was ik op het werk superscherp. Eenmaal begonnen aan het werk deed ik alles in een soort 'automatische piloot', snel en effecient ging ik te werk. Vanaf toen viel me eigenlijk al op dat er iets verandert was.

Nu is mijn vraag, hebben meer mensen hier ervaring mee na LSD of andere psychoactive middelen? Kan dit medisch onderbouwd worden ? Of heeft LSD gewoon een soort ubermensch van me gemaakt ? Blijft dit of verdwijnt het weer?

azgaza

Badass junkie
Ik antwoord maar dan over paddo's, gezien ik LSD nog moet proberen; maar door paddo's was ik van een angststoornis afgekomen die op zijn hoogte punt mijn leven tot op redelijke hoogte beheerste (smetvrees en hypochondrie, samengevat bang voor alles dat met ziekte te maken had).
Ik probeerde toen al een tijdje te rationaliseren, maar het drong niet echt door in mijn hele hersenen, pas na een wonder trip, was het net alsof de bestaande kennis over mijn hele hersenen uitvloeide, ineens drong het allemaal door, en dat is al weer een jaar geleden; de angst is nooit teruggekomen. In die trip keek ik naar een leeg thee-kopje, en het drong gewoon door, ineens was het allemaal goed. En nu, een jaar later, heeft dat nog steeds zijn effect.
Het is trouwens bewezen dat LSD helpt bij OCD en angststoornissen, en wellicht geld dat voor paddo's ook omdat de werking misschien verwand is?
Van LSD is het namelijk bewezen.

matthijs

Badass junkie
Moet zeggen dat ik me altijd redelijk verrot voel de dag na LSD. Futloos, niet creatief en nogal spierpijn in mijn benen. :tongueout:
Maar ik ben heel erg blij voor jullie! :tongueout:

Jeller

Badass junkie
geloof ik wel een beetje.. zo helpt LSD ook tegen migraine en klusterhoofdpijn

zelf merk ik ook zo dingen als jullie de dag erna

en het lijkt zelf een beetje je kater te verminderen

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik ben ook wel fitter door de trip, beter gefocust lekker doorwerken,, erg vrolijk en dodelijk efficient.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik ben ook altijd na het gebruik van paddo's extra helder, extreem opgewekt en alert. Voel me dan ook heel scherp en ondernemend :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
dat zijn voornamelijk de psychologische effecten, die zijn al een tijdje toch wel bekend, maar merken jullie (net als ik) ook lichamelijke kenmerken? Zoals harder kunnen rennen, sterker enz. enz.

Delirium

Badass junkie
Ik denk dat je door te trippen 'switches' kan maken in je onderbewuste en in je dieperliggende gedachtepatronen (waar je in nuchtere toestand niet "bij kunt"), waardoor je geestelijke en lichamelijke (veel lichamelijke klachten zijn van geestelijke aard) klachten kunt verhelpen.

TimeKiller

Bewuste gebruiker
denk dat je jezelf geestelijk verheft boven moeheid en pijn, waardoor t lijkt alsof deze er niet meer zijn. Want de lsd zelf zal je lichaam niet sterker oid maken, conditie/spiermassa etc blijft gewoon hetzelfde lijkt mij...

Osi`

Bewuste gebruiker
Ja dat wel, maar mss gaat men wat meer van die spieren kunnen gebruiken, waardoor men zich sterker voelt.
Kheb me nog nooit van LSD sterkerder gevoelt ofzo, meestal was dat op feestjes dat ik het pakte en sliep ik als het uitgewerkt was, maar dan was ik echt wel heel moe.

Mss een keer op een spiritueel manier doen, dat het dan ook beterder werkt, mijn lichaam in volle rust, en LSD het werkt laten doen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
precies :) Maar jah, gisteren weer lsd gedaan en voel me nu redelijk een treinwrak + 3 botsauto's en 23 goederentreinen, misschien vanavond weer de ubermensch uithangen in mijn hoofd :)

hypersnap

Bewuste gebruiker
Ik kan er van blyven doorgaan, heb geen moe gevoel, zelfs niet als ik er op blow. Het hou dme fit en actief, mr niet egt helder vn geest :wave: Ik heb gisteren op disonant om 01.00 gepakt en ben nu nog wakker en fit :mrgreen:

Shiroine

Newbie
Ik heb ook een aantal keren lsd gedaan en ben er ook psychisch flink vooruit gegaan. Lichamelijk ook wel maar psychisch 10 keer harder.

P.S. Waar vind ik Lsd pleisters :stoned:

caballero

Newbie
geestelijk kan je meer dan lichamelijk
we hebben ooit op trip met vuur gespeeld (letterlijk)
met de blote handen
dit zijn dingen die je de dag erna niet kan snappen
je bent wat je denkt

Bovenaan